Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
26 črc 2015, 21:13
A co jsi tam mel pred tim? Take doktory a nebo origo?
27 črc 2015, 07:08
Tohle:
maxi-skutry-f5/suzuki-burgman-an-400-the-best-t89-3825.html#p279367-- 27 črc 2015, 07:09 --
Takže ten rozdíl by asi musel být i s válečkama.
27 črc 2015, 15:39
Zdarec, neznáte někdo někoho kdo umí stočit talířky variátoru? Ostrava, Opava, Krnov nebo okolí?
11 srp 2015, 21:12
Sláva, můj problém s čerpadlem vyřešen! Koupil jsem na eBay ještě jedno jeté za 1800, abych mohl v klidu bádat a nebyl bez skútříka. Úplně jsem ho rozebral, vyčistil ten horní díl v ultrazvuku a vyměnil filtr. Teď to jezdí parádně..
Se svým původním udělám to samé a prodám ho.
Nicméně teď mě čeká pořešit variátor. Kdyby se někdo zbavoval originálního variátoru v dobrém stavu (upgrade a podobně), dejte vědět.
11 srp 2015, 21:29
Coudy28 píše:Zdarec, neznáte někdo někoho kdo umí stočit talířky variátoru? Ostrava, Opava, Krnov nebo okolí?
Udělá ti to kdejakej soustružník , kterej umí soustruh používat .
11 srp 2015, 22:36
MP : Při větším opotřebení už asi soustruh nepomůže . Myslím si , že by pak řemen při max. otáčkách nevyjel až nahoru . Mám pravdu , či to má ještě nějakou jinou možnost opravy ?
12 srp 2015, 14:52
Nesmíš srovnat jen tu "šikmou" plochu . To by pak samozřejmě bylo jak píšeš . Musíš ubrat i na těch čelech - na těch ploškách co jsou u sebe když dáš řemenice k sobě. Tak aby zůstal zachován rozměr co je mezi řemenicema na největším průměru , když je dáš k sobě . Potom variátor řemenice normálně stlačí tak že se řemen dostane na největší průměr .
Soustruží se červeně označené plochy . I ty čela , kterýma se řemenice dotýkají , tak aby rozměr X zůstal stejný .
Nesmí být soustružník naprostá lama .
12 srp 2015, 22:46
MP díky Tvá ilustrace je plně dostačující . Už vím , co mi v zimě čeká
13 srp 2015, 13:20
Zaleží taky na tom,jak moc to máš projetý.Když se srovnají zpravidla dvě vyjetý drážky(tam,co se nejvíc jezdí,tj.50 a 110 km/hod)musí tam taky zbýt dostatečná síla materiálu.Já to měl dost,srovnat to už nešlo,musel jsem koupit řemenice z nějaký bouračky.Jinak origo nový obě včetně čepu je dost mazec,cca 13000 Kč pokud se dobře pamatuju
16 srp 2015, 17:50
Ahoj hoši, koukám, že jste tady zase probírali úpravy doktorových válečků. Takže jen pro info, nedávno jsem kontroloval "drátky" po ujetí 6.000 km a jsou na svých místech bez jakýchkoliv opotřebení. Jen jsem je po prvních 1. 000 km posunul tak, aby koukaly vyváženě na obě strany asi 2 mm. Loctite gel je tedy už 5.000 km pevně drží na svých místech, takže můžu prohlásit, že tato úprava spolehlivě funguje.
19 srp 2015, 17:38
Nazdar chlapi, trochu mě mate udávaná šířka nového řemene. Můj má šířku 26 mm a to už má něco najeto. Na videu na youtoube píšou, že novej má mít 26,5mm. Mám Burgmana r.v. 2010. A jinak ty Dr. Puleye vyjdou levněji u nás. Včera jsem je objednal z Německa, ale je špatnej kurs koruny a vychází to pře 1600 Kč,-
25 srp 2015, 08:38
Tak už vím, co to jsou mokré tramvajové koleje. Mám za sebou první lehký pád a škrábanec.
Pokud bych si to chtěl v autolakovně nechat zpravit, tak po mě budou chtít přesný kód barvy perleťově bílá.
Znáte ho někdo? Je to ten kód udávaný prodejcem - RB5 ?
26 srp 2015, 07:40
Ahoj, mam prosbu o radu. 3 tydny mi stal burgnam. Dnes rano jsem na podruhe nastartoval, nechal zahrat a pak v pohode odjel. Na druhych semaforech mi to chciplo a uz nechce nastartovat. Nemely byste nekdo nejakou radu co by mohlo byt spatne? Do te doby jezdil v pohode... motor toci ale jako by tam nesel benzin, nadrz mam plnou. Nemuze to byt treba nejaky bordel v palivove soustave? Svicku jsem kontroloval a ta je v pohode. Diky za rady.
Odesláno z mého SM-N7505 pomocí Tapatalk
26 srp 2015, 07:57
Před třemi týdny jsem to psal
TADY.
U mě to byl zaseklý plovákový ventil.
26 srp 2015, 08:04
Burgman K8 je model 2008 se vstřikováním, zaseklým plovákem to tudíž určitě nebude.