Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
08 črc 2015, 12:35
stylus - velice jednoduše připojením multimetru na baterii při běžícím motoru.
Makuko - Komponenty se opotřebovávají a tím se mění i chování skútru,může to být vinou opotřebovaného řemene,rozdíl je to ovšem velký.
08 črc 2015, 15:41
Co tam máš za válečky.
08 črc 2015, 15:57
doktory 18g
Necituj poslední příspěvek viz. pravidlo číslo 4. Díky Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 08 črc 2015, 18:06, celkově upraveno 3
Důvod: Citace posledního příspěvku.
08 črc 2015, 16:22
Se ti protočily, nedávno se tu o tom psalo, čeká tě znovu rozborka.
08 črc 2015, 16:37
Tak tak, ale rozborka je na pendrek pokud ty válečky neupravíš (viz několik přízpěvků výše) a nebo neseženeš ty válečky s "ušima".
Jinak se po pár kilometrech opět přetočí. (vlastní zkušenost)
08 črc 2015, 17:08
a je nějaká jiná možnost? nikdy jsem to nerozebíral a co jsem koukal na různá videa tak nato ani nemám přípravky.
takže mě asi servis nemine.
a nebo nemáte někdo v Praze možnost mi s tím pomoct udělat rozborku?
Necituj poslední příspěvek viz. pravidlo číslo 4. Díky Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 08 črc 2015, 18:07, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku.
09 črc 2015, 16:47
Pokud si seženeš příklepovej utahovák, tak na to aby ses dostal k válečkům přípravek netřeba.
Jde jen o to povolit a utáhnout (na správný moment) tu matku na předních polořemenicích.
Ale jak jsem psal výše,pokud tam vrátíš ty samé válečky,tak je to zbytečná práce.
09 črc 2015, 17:21
Asi bych pořídil nové... ale bude to řešení? aby se to za dalších 5tkm neopakovalo.
09 črc 2015, 22:20
To není tím zda jsou nové nebo staré. To je konstrukční vada.
09 črc 2015, 22:24
Hm tak to me netesi... takze jen doufat ze se to nebude brzo opakovat... protoze predpokladam ze navrat k originalnim valeckum nema cenu. 80% jezdim s batuzkem za sebou.
10 črc 2015, 06:25
Tak je spiluj podle návodu v tohle tématu uvedeného a budeš mít klid,já mám na doktorech najeto 14000 a bez problémů.
10 črc 2015, 09:17
Tak to mi nějak uniklo, že se to dá vyřešit spilováním. Jediné co jsem zaregistroval byly ty naražené drátky do válečků. Nemůžeš to spilování prosím nějak rozvést. Ve vlákně to nějak nemohu najít
10 črc 2015, 14:57
jinak souhlasím s Waspem... také to nemohu najít a našel jsem jen drátky. Díky.
12 črc 2015, 19:04
Před cca 24500 km jsem dával nový řemen (origo.suzuki) a válečky RMS tehdy jsem byl varován a odrazován od jejich instalace.
Přepadla mě hnidopišská mánie horšího rozjezdu,tak jsem rozebral a vyčistil varec i spojku.Řemen je samozřejmě OK a spojkové pakny taky ještě OK-5paknové(nevím zda jsou původní
),válečky abych pravdu řekl jsem očekával v horším stavu.Ale......jejich stav byl nad mé očekávání
.
Válečky RMS 24500 km.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
13 črc 2015, 15:58
Potřebuji poradit, koupil jsem ročník 2010 a chci vyměnit náplně a další věci. Mohl by mi někdo poradit přesné označení:
1. olejový filtr ?
2. vzduchový filtr ?
3. motorový olej vybrat ten co je napsaný v manuálu 10W40 a hlavně ty specifikace ?
4. do převodu jak jsem se někde dočetl patří stejný olej jako do motoru ?
5. svíčka ?
6. chladící kapalina jako a jak se mění ?
7. olej vidlice jak je náročné vidlici sundat, zvládnu v garáži nebo je lepší to dát do servisu ?
Díky za jakoukoliv odpověď. Může mi někdo poradit dobrý eshop kde sehnat válečky popř. i řemen.
Moto jsem kupoval starší. Na co bych se měl ještě zaměřit, vyměnit(brzdovku beru jako samozřejmost)?