A klucí neví někdo jestli jde 250 nějak upgadovat na 400? Mám totiž i ještě původní motor a hlava je ko i s pístem ale klika a spodek i válec jsou ok tak esli tam jde naroubovat válec i s hlavou a pístem? Obojí 99rv
Ahoj,tak jsem se stal majitelem Suzuki Burgman AN400 ,rok 2009,jede skvělě,jen koupím nové obutí a bude to paráda.Chci se jen zeptat jestli někdo nemáte manual.
Po prvních 1000 km jsem zavítal do servisu na výměnu oleje a olejového filtru. Později jsem zjistil, že mi v servisu zapomněli vynulovat hlášku "servis oil". Lze si hlášku vynulovat bez diagnostiky?
Urcite to jde a zdejsi majitele ti brzy poradi. Zadnou diagnostiku k tomu nepotrebujes, pokud vubec nejaka je o cemz pochybuji. A pokud je, ceske servisy ji urcite nemaji, to si bud jistej.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000) bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000) bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000) nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Vynulování : otoč klíček do polohy vypnuto, stiskni tlačítko SEL na přístrojovce a otoč klíček do polohy zapnuto. Počkej 3 sek. než displej Oil change zabliká a zhasne. Toť vše
Zdravím chlapi,mám po problémech s tahem na plný plyn vymontovaný pal. čerpadlo a rozdělaný na díly. chci se zeptat jak vyčistit ten horní díl (tu kostku s průtok. sítky a ventilem),nebo objednat nový díl?
Ahoj, to se nečistí, kupuje se nový díl s tlakovým ventilem. Pokud to nechceš řešit nějakou českou psudoprasárnou, tak zatni zuby a kup to - bude od toho navždy pokoj
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Ne neni, ta pumpa je v drtivé většině v pohodě. Mění se hlavně ta honí tlaková komora s ventilem a spodní "ponožka". Detailisti ještě kupujou dva plastíky na dno čerpadla (překryje se ta "ponožka" jakoby ještě do jedné komory kvůli špíně).
Informace tady určitě někde jsou.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
jo je,vyměnil sem ho a jelo to ůplně super až tak po 1000km se začal projevovat stejný problémjak u toho původního,že to netáhne na plný plyn a dusí se. ještě když to trochu jelo tak ten skútr zvadl a nešel za plyne když se jelo po dálnici delší dobu na vysokých otáčkách