Tak včera rozebraný variátor a kontrolovaný řemen. Řemen je OK, žádné otřepání, žádné trhliny a ještě 1 mm nad limit výměny.
Tak jsem to zase poskládal a dnes vyzkouším, dále budu hledat v elektrice, nebo přívod benzínu do karburátoru. Karbec už jsem čistil a je OK.
Nevím a hledám...
Zlatý sjetý destičky, tam víš co udělat, ale tohle...
-- 14. 5. 2015 23:29 --
Tak a je snad opraveno...
To by se z toho jeden pos...
Tak když jsem kamarádovi líčil, jak mi vynechává motor jen při plným plynu a při postupným zrychlování ne, dostalo se mi rady.
Kamarád říkal: "A co takhle spínač bočního stojanu? Už jsem se potkal s tím, že v určitých rychlostech se to klepalo a zlobilo."
Tak jsem drátem přivázal boční stojan, aby se ani nehnul a ... a byl klid, motor táhnul celou dobu a nějaký cukání je to tam.
Tak sakra já za 2 týdny udělám skoro generálku skútra a pak je to unavená pružina bočního stojanu, která neudrží stojan zvednutý a tak semo tamo spínač hlásí vyklopený stojan? To bych se z toho picnul!
Takže jsem pružinu sundal, trochu ohnul konec, aby byla o cca 0,5 cm kratší a pro jistotu stojan, v místě kde dosedá na spínač, obalil kusem gumy.
No a zdá se, že je to OK.
Skútra už mám zase složenýho dohromady, ale tohle fakt už ne...
Zas na druhou stranu, byla to blbost a já vím, že mám skútra zkontrolovanýho.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350