Nazdar kluci,
mám problém a potřebuji radu. Můj krásnej stroj začal trucovat a už nevím, kde hledat.
Takže, protože jsem si vědom roku výroby a technických úprav, snažím se Burgmana nehonit moc, většinou se kochám kolem 110 km/h tachometrových. Byl jsem ale na vyjížďce a tam jsem se trochu rozvášnil a držel to cca 20 km v kuse na 130 km/h tachometrových. Kontroloval jsem, abych měl rezervu v plynu a nejel na doraz. No a pak to začalo cukat, jako vynechávat.
Zkontroloval jsem elektriku, dal novou svíčku, přeměřil dobíjení, vyndal a vyčistil karburátor, zkontroloval filtr.
Palivové čerpadlo taky jede.
Sice už necuká tolik, ale stále.
Projevuje se to tak, že pokud jedu na polovinu plynu, tak se klidně na těch 110 - 120 dostanu a je to v pohodě. Pokud ale akceleruji, to jest dám plnej, tak to začne cukat klidně už v 70. Jako kdyby někdo cvakal vypínačem. I přes to cukání jsem schopen se "celkem v pohodě" dostat na 120 a motor má pořád tah. Jakmile uberu plyn a nechám ho chvilku je, tak cukat přestane. Dělá to jen pokud jedu na plnej nebo skoroplnej plyn.
Asi to s tou vyjížďkou nemá souvislost, ale jeden nikdy neví.
Variátor jsem ještě rozdělaný neměl, ale ten by tohle asi nedělal. Olej to nežere a je ho tam dost.
A teď babo raď. Nemáte někdo nějakej tip, co by bylo ještě záhodno zkontrolovat? Nebo co by to mohlo dělat?