Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

29 srp 2008, 10:42

Ahoj kluci, už jsem tu dlouho nebyl, tak taky něco přihodím. Od května, kdy jsem Burgra koupil mám najeto 5.500 a za dva týdny s tím jedu na druhou servisku do Brna. Jako píše Miro - kvílející spojka - docela mě to štve, člověk se nemůže normálně rozjet, aniž by nevyděsil lidi okolo. Druhá věc - kompletně mi popraskalo přední sklo světlometu, hlavně levé, kde svítí permanentně potkávačka. Je to vada materiálu, hodím sem foto. Tak jsem zvědav jak si s tím v servisu poradí a jak dlouho jim to bude trvat. Jinak spokojenost - brzdy, podvozek, spotřeba - nemám výhrady. Jo a hladové oko chybí, už mě to jednou nechalo stát v mezi na suchu. Palivoměru nejde moc věřit, furt to ukazuje plnou, pak to jde rapidně dolů. Těch 13,5 litru je podle mě blbost, když to bylo prázdné tak jsem tam nalel nejvíc něco přes deset. Minulý víkend jsem jel s mojou do Adršpachu a všiml jsem si, že dochází benál. Nejbližší benzina byla 40 km, tak jsem zkusil jet co nejšetrněji. Během jízdy jsem vynuloval počítač a zvolnil na 70 - 80 kmh. Za dvaceti kiláků jízdy tímto způsobem to naměřilo 2,7 l / 100. To se nám tuze líbilo a k pumpě jsme úspěšně dofrčeli ;)
Naposledy upravil WeCo dne 29 srp 2008, 10:44, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

29 srp 2008, 11:16

No to teda nejsou moc dobré zkušenosti :o Já teda žádné špatné ani vady nemám. Ten píst u sedla by mohl být silnější ale mě alespoň drží,...
Jinak to teda shrnu. Ta H4 není zřejmě jen zapojená. Zkusím vzít zrcátko a nějak tam mrknout jestli je tam nějakej nezapojenej drát. Žárovky v blinkrech tedy nelze vymněnit bez sundání předního plastu. S tou nádrží si teda dávat bacha. Jen je divný, že v manuálu píšou něco o rezervě. Ty kontrolky co jsou na té palubce jsou tedy jen do počtu nebo na nějaké příslušenství.
Štelování tlumiče. Víte teda na kolik to máte nastavený? A podle čeho to poznáte? Mě se zdá, že na to jaký je to jako cesťák, že je to dost tvrdý. Hlavně po Praze trpím. Někdy dostanu takovou herdu do zad,... S tím ještě souvisí - na kolik foukáte gumy?
To odfouknutí by mohla být nádrž. Možná to dělá i za jízdy ale to nesliším.
Ještě zásuvka 12V. To je teda taky vychytávka. Cokoliv by tam člověk dal tak nezavře dvířka. Nemáte tip na nějakou redukci nebo lépe rozdvojku, "zárohačku" která by tam šla použít?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

29 srp 2008, 11:20

Zdravím WeCo..s tým palivomerom je to fakt..80-90km drží plnú a potom ide dolu akoby to niekto pil :D spotreba na 3,7l a viac než 10-11 litorv necelých tam nenarveš..to samé mám na malom číňanovi drží a potom sbohem tvá máňa.. :rolleyes: tak kde je rozdiel?Globalizácia..hlavne sa tu vždy ľudia chytia a div si vlasy nevytrhajú čo je lepšie..číňan..japonec..ital..eskymák?Všetko aj tak montujú vo Venezuele :cyclops: Samozrejme si robím vtípky..

Tlmič z výroby je nastavený na 3 ale ako to poznáš to neviem :rolleyes: ešte som od kúpy nefúkal a zatiaľ neplávem v zákrutách ak nie su koľaje..ale asi budem musieť občas pri náklone ustrelia gumy..asi nemožem klopiť ako asfalt surfer :D na koleno...čo sa týka H4 na burgmanusa je schéma zapojenia..ale pri zásahu do elektroinštalácie strácaš záruku..inak nezapojených drátov pod prístrojovkou je dosť..nejako im tam zvýšili pravdepodobne keď sa rozhodovali pre europsky..americký a kanadský trh..tak na konci linky stál člen a ukazoval na jednotlivé kusy a odriekal Europe..Canada..atd a mašinisti podľa toho cvakali dráty..zásuvka to je kapitola sama o sebe..škoda písmenok B)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

29 srp 2008, 19:32

Moje postřehy-Takže,do nádrže jsem dla max 12,5 lt a to když mi došel ben,200m od benzíny.Jinak bez problému tankuju 12,l-mám vyzkoušeno,že najedu 350km na nádrž.Po Gullwingově radě jsem překontroloval nahuštění a měl jsem z odborné prodejny dle návodu 2,2-to hoši z profi prodejny zvládli :D.No a co se týče zásuvky-řešil jsem na své první dlouhé cestě-klasika,dal jsem navigačku na plexi a kabel protáhnul horním levým rohem a trochu s citem zavřel kaslík-bez problému
najeto 1500 km.
Jináč jsem se rozhodnul -servis doma-na ty jejich umělecký výkony se jim můžu vite co :D :rolleyes:jen mě děsí jednou výměna řemenu variátoru a co třeba zadní guma.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

01 zář 2008, 21:52

No, mě už to začíná znít s tím servisem taky nějak rozumně Ricky. Tudíž nebyl by prosím servisní manuál na B400 K7 a výše?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

01 zář 2008, 23:29

Tak mám K7 konečně ze servisu doma,najel jsem asi 300km.Měnili mi v motoru tu hřídel,co vede od klikovky a je na ní ten variátor,tzn. motor byl venku a rozdělaný.Trochu se změnil zvuk,má to takový nádech turbínového zvuku šestsetpadesátky :D Což mi ani nevadí ale ted hlavní věc.Nevím jak se jim to povedlo,ale zmizely ty vibrace kolem 3 tisíc otáček.Prakticky motor vůbec nevibruje,kromě toho trošku jinak pracuje i variátor a zmizela ta výkonová díra při rozjezdu.Kua že bych si tu K7 nakonec nechal? :D Jinak někdo tu zminoval tu plynovou vzpěru u sedadla,tak na K3 mi šlo sedadlo automaticky nahoru když jsem ho odmykal tím klíčkem ve spínačce,z toho byli vždycky všichni paf,když to samo vyjelo :D Po těch třech letech asi se to unavilo a už to nejde.U K7 vůbec,tam to musím zdvihnout rukou a ještě jsem rád,že mi to nespadne na hlavu,když si vyndávám z toho prostoru pod sedadlem věci :D

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 zář 2008, 08:53

to maco: to je dobrá zpráva :D žeby som to nechal vymeniť aj ja..len neviem či sa na to vzťahuje záruka..tie vibrácie sú fakt hrozne..ako som už písal nadržaná koza..len neviem či by to "odborníci" zo suzuki tu zmákli ;) keď nemajú šajnu že je treba filter nasávania vzduchu do variátoru čistiť každých 3tis km :o inak som čítal na talianskom forume o spojke K7 že to tam bolo skoro na súd..až potom sa importér rozhýbal a začal to riešiť..no hold italové sú asi tvrdší v domáhaní svojich práv :(

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 zář 2008, 09:08

K té vzpěře ... taky mě padala ... jenže ta už měla po těch létech nárok bejt unavená .... tak jsem ji nechal repasovat / http://www.gorcak.cz / a teď se mi po odemčení klíčkem cedlo taky hezky samo zvedne ... taky na to kdekdo čumí :-)
Naposledy upravil MP dne 02 zář 2008, 09:09, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 zář 2008, 09:40

Mno,že se má po třech tisícach čistit filtr do variátoru nevím ani já,a to jsem na K3 najel 50tisíc km a na K7 mám ted 18 tisíc :D ale je fakt,že nejsem odborník... :D :D :D Vzduchový filtr do motoru to jo,to se čistí aspon u K3 co 3 tisíce km,je tam molitanová vložka,u K7 je papírový a mění se celý.Kolem devíti tisíc km byl zas..... jak jetel a nejde to vyčistit,stála ta sranda myslím dvanáct stovek a asi bych ho měl ted zas měnit.Co se týče té kvílející spojky,u K3 mi to někdy dělalo,hlavně po dešti,pak to zmizlo,u K7 to ze začátku taky dělalo,ted taky,ale myslím že časem to přestane.Když přidáváš plynule plyn,tak mi to nedělá,když za to rafnu tak jo.Jinak v Itálii jsem nevěděl,ale plno ostudy s tou spojkou bylo v USA a taky málem i soudy.To bylo koncem roku 06,jak jsem to sledoval,to se začal už nový model prodávat,u nás přišel až na jaře.Taky jsem proto do K7 nechtěl jít ale musel jsem,odborníci v Paskově mi spravovali K3 deset měsíců a neměl jsem na čem jezdit
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 22:00, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 zář 2008, 11:04

No u K8 je to jedno či zato rafneš alebo plynule..je jedno či studené alebo teplé..rozdiel je len v hlasitosti :thinking:ten filter je molitanový a vďaka plutve na stojane sa toľko nešpiní..tak neviem..keď som ho videl tak mi tvrdenie mechanikov príde zcestné že kvílenie je zapríčinené nečistotami ktoré sa tam cez neho dostanú..jedine žeby to bolo citlivé na nano častice :p tak potom nech si tú japonskú technológiu nechajú pre kórejcov :D

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

04 zář 2008, 16:08

Ahojte.

Mam taky problem to rameno ktore vam zdvyha sedadlo je uz nejake vybehane a uz nepracuje tak ako by malo. Skratka poriadne sa neotvara musim mu vzdy rukou pomoct aby sa mi otvorilo uplne. Rameno ho otvori tak do stvrtky niekedy do polky a potom nic. Mam burgmana r.v 07/2006 este ten starsi model. Neviete kde sa da to rameno kupit?

Vopred dik. PS: chcem si to spravit sam neverim servisom radsej by som si to kupil a namontoval sam. Lebo v servise vsetko len doseru !!!

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

04 zář 2008, 19:28

Nech tu vzpěru opravit na http://www.gorcak.cz .... já ji tam poslal a za tři dny byla zpět , je to levnější než kupovat jinou ... Jsem spokojenej . Sedadlo se zvedne samo , jen pootočím klíčkem a sedlo jde samo nahoru .
Samozřejmě musíš napsat z čeho to je , kdyby to bylo z pátejch dveří auta tak to má jinou sílu , dveře vážej X krát víc než sedlo .
Naposledy upravil MP dne 04 zář 2008, 19:29, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

04 zář 2008, 20:31

Original je u 04 naplneny na 10kg, ale je lepsi to dat na 11kg. Pred casem jsem to resil a objednal jsem radeji novy, s tim ze sel dofouknout doma. Stal ale 900,-

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 zář 2008, 08:24

Ale kde sa to da kupit? Radsej by som si kupil novy ako opravoval stary na peniazoch nezalezi. Len potrebujem nejaky shop kde sa to da objednat.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

07 zář 2008, 23:34

Tak nová barva na příští rok by měla být hnědka - maroon,tak uvidíme :)
Odeslat odpověď