Mno,že se má po třech tisícach čistit filtr do variátoru nevím ani já,a to jsem na K3 najel 50tisíc km a na K7 mám ted 18 tisíc
ale je fakt,že nejsem odborník...
Vzduchový filtr do motoru to jo,to se čistí aspon u K3 co 3 tisíce km,je tam molitanová vložka,u K7 je papírový a mění se celý.Kolem devíti tisíc km byl zas..... jak jetel a nejde to vyčistit,stála ta sranda myslím dvanáct stovek a asi bych ho měl ted zas měnit.Co se týče té kvílející spojky,u K3 mi to někdy dělalo,hlavně po dešti,pak to zmizlo,u K7 to ze začátku taky dělalo,ted taky,ale myslím že časem to přestane.Když přidáváš plynule plyn,tak mi to nedělá,když za to rafnu tak jo.Jinak v Itálii jsem nevěděl,ale plno ostudy s tou spojkou bylo v USA a taky málem i soudy.To bylo koncem roku 06,jak jsem to sledoval,to se začal už nový model prodávat,u nás přišel až na jaře.Taky jsem proto do K7 nechtěl jít ale musel jsem,odborníci v Paskově mi spravovali K3 deset měsíců a neměl jsem na čem jezdit