Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Dusan14 » 13 dub 2015, 18:05

Hlavne aby nebol popraskany z vnutornej strany to by ta mohol niekedy vytrestat.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod wasp » 13 dub 2015, 18:56

Popraskaný není, ale to vytahání mi leží v hlavě. Ideální by bylo kdyby mi na prodejně půjčili nový řemen a já mohl porovnat délku. Ale už vidím ty kyselý ksichty prodavače. Popravdě nebýt v manuálu doporučená výměna po 24 tisících tak bych to asi vůbec neřešil.
Uživatelský avatar
wasp

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 22 bře 2008, 16:28
Bydliště: Praha východ
Skútr / moto: B400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 15 dub 2015, 00:53

Wasp: Měl jsem teď varec rozebranej po asi 800 km. Žádnej váleček nebyl přetočenej, hliníkový rantly jsou od drátků jen vyleštený, nicméně jeden drátek chyběl a další dva se mi podařilo vytáhnout rukou. Navíc se mi zdály válečky na jedné straně víc vyleštěný, takže bylo vidět, že na ně působila nevyváženost drátků, který trčely jen na jednu stranu. Provrtal jsem tedy dírky skrz a dráty jsem zalepil lepidlem a nechal je trčet na každou stranu asi 2 mm. Teď už by to mělo být v cajku, nicméně po pár tisících km zase provedu kontrolu.
Bavil jsem se o tom ale s BouskaT-em a ukazoval mi fotku nových "válečků" od Dr. Pulley, kdy už od výroby z vrchních částí válečků trčí do stran plastový výčnělky. Dr. Pulley tedy o přetáčení válečků ví a vyřešil to stejným způsobem jako já. Moje částečně ošoupaný válečky teď i s drátkama váží od 17,97 do 18,06 g.
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod wasp » 15 dub 2015, 19:41

Tak pokud už to výrobce řeší, tak to je fajn. Teď jenom kde je koupit. Dnes jsem Buráka protáhnul po dálnici se správně uloženými válečky a je to opravdu nebe a dudy. S přetočenými válečky jsem při 120 šel s otáčkami již do červeného, s nepřetočenými jsem při 150 byl na 7500 otáčkách.
Uživatelský avatar
wasp

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 22 bře 2008, 16:28
Bydliště: Praha východ
Skútr / moto: B400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 15 dub 2015, 21:50

Jakej máš rok výroby?
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod wasp » 16 dub 2015, 08:12

2008
Uživatelský avatar
wasp

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 22 bře 2008, 16:28
Bydliště: Praha východ
Skútr / moto: B400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 16 dub 2015, 13:34

Aha, tak to máš určo tu delší převodovku. Já jsem při tachometrovejch 150 nad 8.000 otáček. S tou tvojí převodovkou jsem jednou při dobrým větru dosáhl rafičkou až na 180. S pomalejší převodovkou sice končím na 160, ale na oplátku to z křižovatky vystřelí jak z praku. Ta spotřeba ale... :-/
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod wasp » 16 dub 2015, 15:00

Jojo pokud jsou válečky tak jak mají být, tak jsou otáčky v pohodě. Jen tak mimochodem, kdybys někde zjistil, kde se dají koupit ty nové válečky
s "ušima" tak dej vědět. Sadu bych koupil.
Uživatelský avatar
wasp

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 22 bře 2008, 16:28
Bydliště: Praha východ
Skútr / moto: B400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 16 dub 2015, 23:28

Pozjišťuju, taky ji časem koupím.
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod eR99 » 17 dub 2015, 08:18

Možná je to zbytečná starost, ale relativně lehce se mi povolují "konce" na řidítkách. Při první jízdě z prodejny jsem měl obavu, abych je neztratil. Dotažení moc nepomáhá. Jak to řešíte? Co je špatně?
Uživatelský avatar
eR99

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 08 zář 2014, 21:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 (2015)
Tuning / úpravy: Kufr: Givi E55 MAXIA 3 TECH

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 17 dub 2015, 10:27

Vyšroubuj je, vytáhni i ty gumový špunty a potři je chemoprénem. Půjde to pak pěkně dotáhnout a pokud je budeš chtít někdy vytáhnout, problém to nebude.
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod mk-tec » 17 dub 2015, 10:52

...no já bych ještě před tím zkusil variantu vytáhnout ty špunty, dobře odmastit ty vnitřky řidítek - stejně tak i tu gumu na špuntech (guma může být ještě nasáklá nějakým konzervantem, jak to obvykle prodejci dělají, neboť by podléhala stárnutí) a i šroub, který bývá zpočátku namazaný vazelínou a při vibracích se může postupně uvolňovat. Nechal bych to všechno vyschnout a zkusil to dát znovu - já s tím žádný problém nemám... Pokud ne, tak třeba varianta "B", jak uvádí "majkl_bb"...
Uživatelský avatar
mk-tec

250+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 272
Registrován: 10 dub 2011, 07:41
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: Bylo: SUZUKI Burák 650 Exe K12
Tuning / úpravy: Je to v plné náloži včetně všemožných dodělávek - takže není třeba

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Bury » 18 dub 2015, 23:58

Ahoj kluci...tak se hlasim do sluzby.Dnes naber Suzuki Burgman 400...r.v.2008...serviska...prvni majitel...6477 km!!!Koupeno od kolegy ktery na tom zapomel jezdit...Bury
Bury

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 04 úno 2014, 00:52
Bydliště: Frýdek - Místek

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Petricik » 19 dub 2015, 08:37

čauko chalani, dovoľte aby som sa predstavil, volám sa Peťo a práve som sa stal majiteľom Burgmana 400 K7, pomohli by ste mi prosím s manuálom, som s toho trochu mimo čo sa palubáku týka, vie mi niekto poslať manuál SK alebo CZ??? moc by mi to pomohlo dik.
Petricik

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 15 bře 2015, 00:45
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod seppi » 20 dub 2015, 11:01

Ahoj,

po zimě nová baterie do buráka nepomohla -displej mrtev -jen svítí světlo pod sedlem - zkouška startu -oživení kontrolek -přes startovací kabely -nic -napětí se o volt zvýšilo ale nic -burák mrtev -diplej nic nedělá - 30A pojiskta ok, převádí, napětí nové baterie 12,7V, už na podzim to takhle začalo......koupil jsem tedy novou baterii -ta stará tam byla více jak 4 roky co ho mám......ostatní pojistky vyzkoušené -ok.......burák mrtev.......spínací skřínka - to kam strkám klíček?.....nebo řídící jednotka???......Burgman 400 - 2003, asi 40.000km.....funguje jště Valenta Richard???...nezvedá mi telefon.....jsem z černáku...kam s tou mrtvolou???.....
Uživatelský avatar
seppi

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 14 úno 2011, 16:38
Bydliště: P9
Skútr / moto: burgman 400

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků

cron