Mám na dvoře dva burgmany 400 a k nim nějaký postřehy, některý by se někomu mohly hodit. Jeden je rok 2007, druhej 2010. Ten mladší však tomu staršímu nestíhal. Starší jede s origo varecem 150 km/h na 9.000 ot, ten mladší při rychlosti 140 km/h chytá omezovač na 9.500 ot. Hledal jsem čím to je a zjistil jsem, že u staršího musím otočit spojkovým zvonem 6x, aby se jednou otočilo kolo, u toho mladšího musím otočit 6,5x. Skútr se tím stává svižnejším ve městě, ale mimo město nestíhá a díky vysším otáčkám i víc žere. Nechápu rozhodnutí v Suzuki, myslím si, že udělali krok zpět. Neduhu mladšího skútru jsem tedy vyřešil válečky Dr. Pulley. Rychlosti 150 dosahuje při 7.800 ot., což mu příliš neubírá na svižnosti a naopak snižuje hlučnost i spotřebu. Navíc díky těmto válečkům jede ve městě svižněji než kdy před tím. Válečky jsem ale vytáhl z šuplíku, protože byly vyřazeny proto, že se přetáčely. Vím, že nejsem jedinej, komu se to stalo. Nevím, jestli je to jejich konstrukční chyba obecně, nebo jen konkrétně u burgmana. Udělal jsem testovací jízdu 3 km a hned se jeden váleček přetočil. A tak jsem se zamyslel a udělal úpravu válečků tak, aby se to už nestalo. Přidáním ocelovýho drátu o prům. 1,5 mm jsem sice zvedl váhu válečku asi o 0,3 g, ale v praxi to nijak nevadí. Po kontrole po ujetí asi 10 km jsou válečky na svých místech jak mají být. Za 1-2 týdny varec zase rozeberu a zkontroluju stav válečků a mojí úpravy, jestli se osvědčila.
Dva dny jsem zkoušel i jezdit na Malossi Multivar, ale kromě zvýšené spotřeby jsem nepozoroval žádnou změnu. I podle grafu z motorové brzdy tam žádná změna není.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.