17 pro 2014, 11:05
17 pro 2014, 23:39
22 pro 2014, 20:43
02 led 2015, 16:52
majkl_bb píše:Jezdím na B400 K7 třetím rokem. Teď půjde hošan do světa. Koupil jsem si B400 K10 ABS Jezdil jsem válečky Dr. Pulley. Řekl bych, že s nimi skútr lítal líp jak s originály. Po 12.000 km se ale válečky asi "ošoupaly" a přetáčí se. Vizuálně nevypadají nijak zvlášť opotřebeny, ale stalo se, že jsem se při rychlosti 120 dostal na maximální otáčky. Po rozdělání variátoru jsem zjistil, že je víc jak polovina válečků "přetočena". Stávalo se to opakovaně. A tak jsem je vyzkoušel i ve svým novým skútru a přetáčí se taky. Stalo se vám to někomu? A tak teď řeším co dál. Koupil bych nový válečky, ale abych je po 10.000 km zase oddělal, to je asi špatnej poměr ceny a výkonu. A tak si říkám, že bych koupil buď celej variátor od Malossi Multivar, nebo lepší výfuk. Do obojího se mi investovat nechce. Máte někdo s tímto zkušenosti? Jezdíte někdo se sportovním variátorem, nebo se sportovním výfukem? Jakou značku? A jak moc je znát rozdíl oproti originálu, ať na výkonu, či spotřebě? Díky za odpovědi.
02 led 2015, 17:00
Martin8625 píše:....vina byla na spojce což při 7800Km jsem nepochopil ale byla sjetá....
02 led 2015, 17:16
foky píše:Martin8625 píše:....vina byla na spojce což při 7800Km jsem nepochopil ale byla sjetá....
Obvykle při normálním zacházení spojka umírá kolem 40-60000km. Za 7800km jí nezničí ani prasoidní milánskej messenger.
Pokud máš dovozovou 2008ku, tak by to i odpovídalo a není na tom asi ani nic "nepochopitelného".
Kor jestli tam byla už ta novější pětipaknová.
Je potřeba u dovozů na kšeft počítat s minimálním nájezdem 10-20000km/sezóna. U Italů to platí dvojnásob.
20 led 2015, 14:43
20 led 2015, 14:48
22 led 2015, 11:14
29 led 2015, 09:07
29 led 2015, 09:24
20 úno 2015, 18:54
20 úno 2015, 18:59
20 úno 2015, 20:35
20 úno 2015, 21:16