Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

17 pro 2014, 11:05

Dobrý den všem. Chci si pořídit nějakého burgmana 400. Prosím Vás o radu ohledně zjištění stavu motorky. Naleštit to umí každý, ale rád bych věděl jestli je možno z nějakého detailu který hned oko nevidí poznat skutečný stav km. Prostě něco co by mě jako nováčka nenapadlo a na co bych přišel později.. Snad jsem to napsal srozumitelně... :D

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

17 pro 2014, 23:39

Pročti vlákno , věnující se tomuto stroji a najdeš odpovědi . Univerzální doporučení asi nenajdeš .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

22 pro 2014, 20:43

Tak si odpovím na svůj dotaz o dva příspěvky výše sám: Ano, hluk způsobují ložiska ve spojce. Měnil je někdo?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 led 2015, 16:52

majkl_bb píše:Jezdím na B400 K7 třetím rokem. Teď půjde hošan do světa. Koupil jsem si B400 K10 ABS :) Jezdil jsem válečky Dr. Pulley. Řekl bych, že s nimi skútr lítal líp jak s originály. Po 12.000 km se ale válečky asi "ošoupaly" a přetáčí se. Vizuálně nevypadají nijak zvlášť opotřebeny, ale stalo se, že jsem se při rychlosti 120 dostal na maximální otáčky. Po rozdělání variátoru jsem zjistil, že je víc jak polovina válečků "přetočena". Stávalo se to opakovaně. A tak jsem je vyzkoušel i ve svým novým skútru a přetáčí se taky. Stalo se vám to někomu? A tak teď řeším co dál. Koupil bych nový válečky, ale abych je po 10.000 km zase oddělal, to je asi špatnej poměr ceny a výkonu. A tak si říkám, že bych koupil buď celej variátor od Malossi Multivar, nebo lepší výfuk. Do obojího se mi investovat nechce. Máte někdo s tímto zkušenosti? Jezdíte někdo se sportovním variátorem, nebo se sportovním výfukem? Jakou značku? A jak moc je znát rozdíl oproti originálu, ať na výkonu, či spotřebě? Díky za odpovědi.


Ahoj
Když jsem Burgmana 400Z K8 v roce 2012 kupoval jako bazarový hned po ujetí nějakých kilometrů začal škubat při rozjezdu.
Následně jsem vyměnil variátor za Jcosta evo2 vibrace a škubání se tímto odstranili, vina byla na spojce což při 7800Km jsem nepochopil ale byla sjetá.
Koupil jsem tedy novou mallosi.
Variátor jCosta evo2 se spotřebou jsem se dostal nejméně na 3,2L při dálkové trase cca 100Km žádné loudání do 100km/h ale vyměněny špunty variátoru z 24g dodané na 25,5g.
Při použití špuntů 24g cesta do práce cca 3Km tam a zpět spotřeba 6L při 25,5g 5L.
Při běžné jízdě 30Km 25,5g 4L.
Jedině co tě může odradit je že variátor jCosta má přítlačný talíř který nejezdí po tísicihranu na hřídeli jako originál nebo mallosi ale drži ho pouze čep.
Při správném dodržení montáže a momentu utáhnutí je ale bezpečný a komfortní bez vibrací.Dle zahraničního fora co jsem studoval vydržely špunty asi 30000Km cena sady je asi 1000kč.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 led 2015, 17:00

Martin8625 píše:....vina byla na spojce což při 7800Km jsem nepochopil ale byla sjetá....


Obvykle při normálním zacházení spojka umírá kolem 40-60000km. Za 7800km jí nezničí ani prasoidní milánskej messenger.
Pokud máš dovozovou 2008ku, tak by to i odpovídalo a není na tom asi ani nic "nepochopitelného".
Kor jestli tam byla už ta novější pětipaknová.
Je potřeba u dovozů na kšeft počítat s minimálním nájezdem 10-20000km/sezóna. U Italů to platí dvojnásob.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 led 2015, 17:16

foky píše:
Martin8625 píše:....vina byla na spojce což při 7800Km jsem nepochopil ale byla sjetá....


Obvykle při normálním zacházení spojka umírá kolem 40-60000km. Za 7800km jí nezničí ani prasoidní milánskej messenger.
Pokud máš dovozovou 2008ku, tak by to i odpovídalo a není na tom asi ani nic "nepochopitelného".
Kor jestli tam byla už ta novější pětipaknová.
Je potřeba u dovozů na kšeft počítat s minimálním nájezdem 10-20000km/sezóna. U Italů to platí dvojnásob.



Any byla tam ta pětipaknová jezdil na to nějákej právník asi dvě sezóny ale i v zimě najeto celkem při kopi skutečně 7800Km sjeta asi jedna pakna skoro až podklad.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 led 2015, 14:43

Ahojte
mam otazku, ohladne remena variatora B400 k7
co hovorite na tento remen
http://www.skutry-levne.cz/nahradni-dil ... 05843.html
mate skusenosti s remenmi dayco?
pripadne mate skusenost s tym eshopom?
vdaka za kazdu radu

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 led 2015, 14:48

Držel bych se originálu Mitsuboshi...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

22 led 2015, 11:14

@foky
Prosim ta, nevies ake su rozmery, alebo typove oznacenie toho original remena (ale myslim ako to ma oznacene mitsuboshi)
ja som nasiel nejake oznacenie 27......

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

29 led 2015, 09:07

Máš to na tom webu napsané: Náhrada za originální díl č. 27601-05H00 :wink:
Originál:
http://www.partsdepot.cz/originalni-dil ... dle-cisla/
27601-05H00

Na kevlar se vykašli, víc sjíždí polořemenici a varec.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

29 led 2015, 09:24

Mitsuboshi P/N: 2772601

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 úno 2015, 18:54

Jaký kufr (zatím vede Givi, 55 L) byste mi doporučili na nového Burgmana (bílá perleťová barva).
Jak se motorka s takovým velkým kufrem chová při vyšších rychlostech?

Díky.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 úno 2015, 18:59

Maxia je dobrá volba,mám ho a pohoda,vejde se do něj dost věcí,při vyšších rychlostech se chová relativně normálně,horší je,když si naložím těžký nákup,to se hůř zatáčí,je na to potřeba myslet.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 úno 2015, 20:35

Já mám tady tento a nemůžu si stěžovat. Givi je určitě co se týče zpracování a kvality lepší, ale aspoň ti píšu, že 46litrů je pro tento skůtr úplně v pohodě. Možná že ti někdo napíše, že má větší a uděláš si úsudek sám.
http://www.motocyklovedily.cz/produkt/2 ... u-monolock

Kappa vs. Givi : http://www.pacovsky.cz/auto-moto/kappa- ... oto-kufru/

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 úno 2015, 21:16

Ahoj. Měnil nebo kontroloval někdo z Vas uhliky do starteru a alternatoru? A jaky je postup? Diky Pepino. Suzuki Burgman AN 400 r.v. 2000.
Odeslat odpověď