Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod frcus » 17 pro 2014, 11:05

Dobrý den všem. Chci si pořídit nějakého burgmana 400. Prosím Vás o radu ohledně zjištění stavu motorky. Naleštit to umí každý, ale rád bych věděl jestli je možno z nějakého detailu který hned oko nevidí poznat skutečný stav km. Prostě něco co by mě jako nováčka nenapadlo a na co bych přišel později.. Snad jsem to napsal srozumitelně... :D
frcus

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 25
Registrován: 17 pro 2014, 10:46

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod bokor » 17 pro 2014, 23:39

Pročti vlákno , věnující se tomuto stroji a najdeš odpovědi . Univerzální doporučení asi nenajdeš .
na světě je přeci krásně
bokor

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 30 pro 2012, 19:48
Bydliště: kousek od Stříbra
Skútr / moto: suzuki burgman 400 k7
Tuning / úpravy: netřeba

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Rob2 » 22 pro 2014, 20:43

Tak si odpovím na svůj dotaz o dva příspěvky výše sám: Ano, hluk způsobují ložiska ve spojce. Měnil je někdo?
Rob2

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 29 říj 2007, 17:47

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Martin8625 » 02 led 2015, 16:52

majkl_bb píše:Jezdím na B400 K7 třetím rokem. Teď půjde hošan do světa. Koupil jsem si B400 K10 ABS :) Jezdil jsem válečky Dr. Pulley. Řekl bych, že s nimi skútr lítal líp jak s originály. Po 12.000 km se ale válečky asi "ošoupaly" a přetáčí se. Vizuálně nevypadají nijak zvlášť opotřebeny, ale stalo se, že jsem se při rychlosti 120 dostal na maximální otáčky. Po rozdělání variátoru jsem zjistil, že je víc jak polovina válečků "přetočena". Stávalo se to opakovaně. A tak jsem je vyzkoušel i ve svým novým skútru a přetáčí se taky. Stalo se vám to někomu? A tak teď řeším co dál. Koupil bych nový válečky, ale abych je po 10.000 km zase oddělal, to je asi špatnej poměr ceny a výkonu. A tak si říkám, že bych koupil buď celej variátor od Malossi Multivar, nebo lepší výfuk. Do obojího se mi investovat nechce. Máte někdo s tímto zkušenosti? Jezdíte někdo se sportovním variátorem, nebo se sportovním výfukem? Jakou značku? A jak moc je znát rozdíl oproti originálu, ať na výkonu, či spotřebě? Díky za odpovědi.


Ahoj
Když jsem Burgmana 400Z K8 v roce 2012 kupoval jako bazarový hned po ujetí nějakých kilometrů začal škubat při rozjezdu.
Následně jsem vyměnil variátor za Jcosta evo2 vibrace a škubání se tímto odstranili, vina byla na spojce což při 7800Km jsem nepochopil ale byla sjetá.
Koupil jsem tedy novou mallosi.
Variátor jCosta evo2 se spotřebou jsem se dostal nejméně na 3,2L při dálkové trase cca 100Km žádné loudání do 100km/h ale vyměněny špunty variátoru z 24g dodané na 25,5g.
Při použití špuntů 24g cesta do práce cca 3Km tam a zpět spotřeba 6L při 25,5g 5L.
Při běžné jízdě 30Km 25,5g 4L.
Jedině co tě může odradit je že variátor jCosta má přítlačný talíř který nejezdí po tísicihranu na hřídeli jako originál nebo mallosi ale drži ho pouze čep.
Při správném dodržení montáže a momentu utáhnutí je ale bezpečný a komfortní bez vibrací.Dle zahraničního fora co jsem studoval vydržely špunty asi 30000Km cena sady je asi 1000kč.
Martin8625

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 02 led 2015, 16:12
Skútr / moto: Burgman 400z 2008
Tuning / úpravy: k&n filter variátor Jcosta mallosi spojka iridiová svíčka

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 02 led 2015, 17:00

Martin8625 píše:....vina byla na spojce což při 7800Km jsem nepochopil ale byla sjetá....


Obvykle při normálním zacházení spojka umírá kolem 40-60000km. Za 7800km jí nezničí ani prasoidní milánskej messenger.
Pokud máš dovozovou 2008ku, tak by to i odpovídalo a není na tom asi ani nic "nepochopitelného".
Kor jestli tam byla už ta novější pětipaknová.
Je potřeba u dovozů na kšeft počítat s minimálním nájezdem 10-20000km/sezóna. U Italů to platí dvojnásob.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Martin8625 » 02 led 2015, 17:16

foky píše:
Martin8625 píše:....vina byla na spojce což při 7800Km jsem nepochopil ale byla sjetá....


Obvykle při normálním zacházení spojka umírá kolem 40-60000km. Za 7800km jí nezničí ani prasoidní milánskej messenger.
Pokud máš dovozovou 2008ku, tak by to i odpovídalo a není na tom asi ani nic "nepochopitelného".
Kor jestli tam byla už ta novější pětipaknová.
Je potřeba u dovozů na kšeft počítat s minimálním nájezdem 10-20000km/sezóna. U Italů to platí dvojnásob.



Any byla tam ta pětipaknová jezdil na to nějákej právník asi dvě sezóny ale i v zimě najeto celkem při kopi skutečně 7800Km sjeta asi jedna pakna skoro až podklad.
Martin8625

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 02 led 2015, 16:12
Skútr / moto: Burgman 400z 2008
Tuning / úpravy: k&n filter variátor Jcosta mallosi spojka iridiová svíčka

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod pipuch » 20 led 2015, 14:43

Ahojte
mam otazku, ohladne remena variatora B400 k7
co hovorite na tento remen
http://www.skutry-levne.cz/nahradni-dil ... 05843.html
mate skusenosti s remenmi dayco?
pripadne mate skusenost s tym eshopom?
vdaka za kazdu radu
Uživatelský avatar
pipuch

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 05 dub 2011, 10:42
Bydliště: Piešťany Slovensko
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 (K7)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 20 led 2015, 14:48

Držel bych se originálu Mitsuboshi...
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod pipuch » 22 led 2015, 11:14

@foky
Prosim ta, nevies ake su rozmery, alebo typove oznacenie toho original remena (ale myslim ako to ma oznacene mitsuboshi)
ja som nasiel nejake oznacenie 27......
Uživatelský avatar
pipuch

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 05 dub 2011, 10:42
Bydliště: Piešťany Slovensko
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 (K7)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Galls » 29 led 2015, 09:07

Máš to na tom webu napsané: Náhrada za originální díl č. 27601-05H00 :wink:
Originál:
http://www.partsdepot.cz/originalni-dil ... dle-cisla/
27601-05H00

Na kevlar se vykašli, víc sjíždí polořemenici a varec.
Uživatelský avatar
Galls

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 176
Registrován: 07 úno 2012, 17:04
Bydliště: Stroumbi
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 / 2001

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 29 led 2015, 09:24

Mitsuboshi P/N: 2772601
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod eR99 » 20 úno 2015, 18:54

Jaký kufr (zatím vede Givi, 55 L) byste mi doporučili na nového Burgmana (bílá perleťová barva).
Jak se motorka s takovým velkým kufrem chová při vyšších rychlostech?

Díky.
Uživatelský avatar
eR99

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 08 zář 2014, 21:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 (2015)
Tuning / úpravy: Kufr: Givi E55 MAXIA 3 TECH

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Olda » 20 úno 2015, 18:59

Maxia je dobrá volba,mám ho a pohoda,vejde se do něj dost věcí,při vyšších rychlostech se chová relativně normálně,horší je,když si naložím těžký nákup,to se hůř zatáčí,je na to potřeba myslet.
Uživatelský avatar
Olda

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 193
Registrován: 23 kvě 2008, 20:38
Bydliště: Stetten AG-CH
Skútr / moto: Honda Africa Twin adventure sports

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kovařik » 20 úno 2015, 20:35

Já mám tady tento a nemůžu si stěžovat. Givi je určitě co se týče zpracování a kvality lepší, ale aspoň ti píšu, že 46litrů je pro tento skůtr úplně v pohodě. Možná že ti někdo napíše, že má větší a uděláš si úsudek sám.
http://www.motocyklovedily.cz/produkt/2 ... u-monolock

Kappa vs. Givi : http://www.pacovsky.cz/auto-moto/kappa- ... oto-kufru/
Uživatelský avatar
kovařik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 102
Registrován: 15 říj 2009, 07:47
Bydliště: Bohumín
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod pepa.marecek » 20 úno 2015, 21:16

Ahoj. Měnil nebo kontroloval někdo z Vas uhliky do starteru a alternatoru? A jaky je postup? Diky Pepino. Suzuki Burgman AN 400 r.v. 2000.
pepa.marecek

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 09 zář 2008, 21:52

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků