Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
17 lis 2014, 12:12
Každý stroj to má jinak a je potřeba si přečíst někde na zahraničních fórech tu "optimální" váhu pro každý skútr.
U B400 je ta optimální 18gr.
26 lis 2014, 23:35
Ja mam na k8 ty 18g doktory... a naprosta spokojenost.
28 lis 2014, 19:59
Ahoj chlapi,
na sezonu bych si potřeboval koupit nový zadní brzdový kotouč + destičky.
Máte někdo zkušenost s tímto neoriginálním kotoučem u Partsdepot.
http://www.partsdepot.cz/neoriginalni-d ... 8-ng_18444Destičky tam mají nějak divně popsané, všechny jsou označeny jako přední. Asi tam mají chybu. Máte někdo destičky zn. GOLDFEN kupované u Pastsdepot?
Nebo, máte nějaký dobrý typ, kde bych mohl koupit zadní brzdový kotouč + desky za rozumné peníze?
Dík
28 lis 2014, 22:49
Na partsdepot je origo kotouč levnější, proč ne ten?
29 lis 2014, 09:17
Po pravdě jsem se ani rači na cenu orig. dílu nedíval. Mrknu na to jakmile přijdu dnes z práce. Dik za radu příšte budu pozornější. I tak kdyby měl někdo nějaký dobry typ, rád si nechám poradit.
29 lis 2014, 14:37
Chci se poradit,
mohu z buraka K7 vytanout na celou zimu baterku? Navysleha se nahodou zalozni baterka nekde u EPROM pocitace?
Parkuji venku pod plachtou a nechci oddelat baterku.
30 lis 2014, 13:05
nazdar, ja ma K7, a normalne vytahujem baterku na celu zimu (uz 3roky), tiez parkujem vonku pod plachtou... potom na jar dam len nachvilu na nabijacku...
30 lis 2014, 13:57
Úplně v pohodě ji vyndej
01 pro 2014, 02:10
OK, baterku jsem vytahnul. Dal ji na udrzovaci nabijeni a do jara si pocka doma v teple.
Je to moje pokusna bezudrzbova baterka. Kdyz jsem motorku koupil, byl baterka KO, I kdyz se jedna o bezudrzbovou baterku odspuntoval jsem ji a dolil detilku. Baterku jsem 6x nabil a vybil no a svete div se vydrzela 6tisic km. Naposledy jsem jel zacatkem listopadu a start pri teplote cca 4C bez zavahani.
Ted se jen musim do jara zahojit a nauxit se chodit, abych se mohl tesit z jizdy na motorce. V aute jsem mel malou pihodicku s policii.
http://praha.idnes.cz/policiste-v-berou ... zpravy_bur
01 pro 2014, 03:56
No, slušně. Pěkně odhozenej "Parťák", (mám Berlingo), tak přeji rychlé uzdravení!
01 pro 2014, 10:00
No, tak snad ta zranění nebudou tak zlá, jako co tam píšou. Přeji brzké uzdravení
03 pro 2014, 21:17
Jezdím na B400 K7 třetím rokem. Teď půjde hošan do světa. Koupil jsem si B400 K10 ABS
Jezdil jsem válečky Dr. Pulley. Řekl bych, že s nimi skútr lítal líp jak s originály. Po 12.000 km se ale válečky asi "ošoupaly" a přetáčí se. Vizuálně nevypadají nijak zvlášť opotřebeny, ale stalo se, že jsem se při rychlosti 120 dostal na maximální otáčky. Po rozdělání variátoru jsem zjistil, že je víc jak polovina válečků "přetočena". Stávalo se to opakovaně. A tak jsem je vyzkoušel i ve svým novým skútru a přetáčí se taky. Stalo se vám to někomu? A tak teď řeším co dál. Koupil bych nový válečky, ale abych je po 10.000 km zase oddělal, to je asi špatnej poměr ceny a výkonu. A tak si říkám, že bych koupil buď celej variátor od Malossi Multivar, nebo lepší výfuk. Do obojího se mi investovat nechce. Máte někdo s tímto zkušenosti? Jezdíte někdo se sportovním variátorem, nebo se sportovním výfukem? Jakou značku? A jak moc je znát rozdíl oproti originálu, ať na výkonu, či spotřebě? Díky za odpovědi.
07 pro 2014, 11:23
to přetočení válečkú se tady už myslím řešilo,ale není to tuším válečkama,zkus kontaktovat Fokyho přes SZ,pokud to tady ve vláknu nenajdeš.Co se týče baterky,já ji nevyndávám,ale parkuju přes zimu v teplé místnosti,kde mám možnost elektřiny.Na baterce mám trvale připojený kabely protažené do schránky a koncovku,kterou propojím z koncovkou od nabíječky,číli mi to ušetří vyndávání a nandávání baterky.Připojím to jak si zrovna vzpomenu,tak třikrát za zimu,nechám to tam den dva,má to automatickou regulaci a pak to zase uklidím.Zatím jsem neměl problém,pokud mě odejde baterka,bude to už nejspíš věkem,ani nějak nevím jak je vlastně stará,počítám tak nejmíň 6 let
08 pro 2014, 11:15
Rob2 píše:O2 eliminator pro Suzuki jsem našel, není ani drahý, tak to zkusím.
@Rob2: No co? Skusil si? Trochu som si o tom vcera cital, rozmyslal som, ze odpojim pokusne lambdu aj na mojej Aprilke, aj ked neviem ci by som tym nieco ziskal, lebo motor ide fajn, nemam ziadny problem. Zistil som vsak, ze u mna by jednoduchy odporovy eliminator nefungoval, pretoze moja RJ si cekuje aj fluktuaciu hodnot z lambdy a konstantnu hodnotu (cize v pripade eliminatora 0.0V) by povazovala tiez za chybu a FI kontrolka by svietila. Na hondackych a mozno aj suzukackych RJ to asi problem nebude, ale evidentne su aj RJ na ktorych odporovy eliminator celkom fungovat nebude. Tu treba nieco sofistikovanejsie, co by do RJ posielalo signal povedzme niekde medzi 0.4V a 0.6V a v pravidelnych intervaloch simulovalo jeho fluktuaciu. Malossi ma nieco take v ponuke, ale za 99 evri mi to nestoji, tak sa na to asi vykaslem.
12 pro 2014, 16:20
dreamer: Člověče nezkusil. Já už mám delší dobu zazimováno (u nás /Vysočina/ je zima trochu dříve
) a ke skútru se nemohu rozumně dostat. Mám malou garáž a v ní auto a dva skútry. Abych vyjel autem, tak musím jeden skútr nejdříve vyvézt z garáže, ale ještě před tím musím odjet druhým autem stojícím před garáží.... prostě celé je to na h... Pustím se do zkoumání asi až bude teplo. Ale neboj, nezapomněl jsem dát sem vědět. A ta cena za "oblbovátko ŘJ" Malossi pro Tvoji Aprilia je docela dost vysoká. Říkám a píšu to stále - zlatý karburátor a žádný katalyzátor!
Jiný problém teď ale řeším: Při protáčení zadním kolem se z převodů ozývá nepěkný zvuk. Jde o takové rachtání/klepání. Na kole není vůle, není ani vůle v převodu (na zubech), kolo při protáčení jde přiměřeně zlehka, vůbec nezadrhává. Že by pouhé otáčení hřídele ve spojce dělalo takový hluk? Kde je (pokud je) problém? Jak jsem se díval na Youtube, mohlo by to být ložisko ve spojce?