Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
15 zář 2014, 11:12
Foky, Kalibr, díky moc! Kouknul jsem na ebay a tam bylo komplet čerpadlo K9 i s dopravou za 3 tisíce, tak jsem ho objednal. Vyjde to levněji, než jen ten samotný díl na Partsdepot, ale každopádně díky za informaci o slevě, určitě se bude ještě hodit.
Až vyměním, dám vědět.
28 říj 2014, 20:37
Zdravim vsechny, mam problemek se skutrem a zajima me nazor uzivatelu B 400.
Mam model K7, najeto 10100km, z tojo jsem ja najel za 3 mesice cca 4500 km. Za tento najezd uz podruhe dolevam olej! Po 3000 jsem dolil 90ml a ted po dalsich 1500km jsem dolil 160ml. Po prvnim doliti jsem sledoval stav oleje cca 600km a hladina zustavala na max. Potom jsem prestal hladinu kontrolovat pred kazdou jizdou dnes rano koukam, ze nema v ocku temer zadny olej. Na motoru neni videt zadny unik oleje, do vody tlak nejde. Z vyfuku take nic netece. Jezdim kazdy den cca 60km po dalnici a jedu tech 130 podle tachometru. Mam GIVI cestovni plexi a Tucano Urbano deku na nohy. Spotreba 3,9-4,1l
1/ co muzu zkontrolovat abych zjistil proc dolevam tolik oleje?
2/ je ta spotreba benzinu primerena?
28 říj 2014, 20:41
Myslím že můžeš zůstat v klidu, spotřeba oleje i benzínu je naprosto v normě.
28 říj 2014, 20:42
Spotřeba oleje i benzínu v normě. Nic bych zbytečně neřešil a jezdil. Deci na 1000km není nic kvůli čemu bys měl plašit, kor při dálničním provozu, který jednoválce nemají moc v lásce. Hlavně si vem kolik to při 130km/h toči.
29 říj 2014, 16:04
Tak jste me uklidnili, budu to jen trochu vic sledovat abych doleval olej prubezne.
Pri tech 130 km tocim asi 7100 /min. Ale nevim to presne.
Nema nekdo fintu, jak zabranit mlzeni vysokeho plexi, ted po ranu ho mam stale zamlzene!
29 říj 2014, 18:14
Nejlepší je koukat nad plexi... Taky ho mám ale vyšší, když použiju deflektor, pak mi při zamlžení nezbývá nic jiného, než změnit polohu a posadit se víc dozadu, na zvýšené sedadlo spolujezdce
Není to sice extra pohodlné, ale je to lepší než nevidět na cestu...
04 lis 2014, 20:53
Dobry den
Pred 2 mesiacmi som kupil Burgmana an 400 rok vyroby 2004.
Mám taky problem ze má priemernu spotrebu okolo 5,5-6l.
Pri takychto starych strojoch je to normálne?
Ked niekto vie ze co s tym je tak poprosim aby mi pomohol Dakujem
04 lis 2014, 20:58
Kdy je to naposledy servisované - hlavně svíčka, vzduchový filtr atd.?
V jakym režimu jezdíš?
13 lis 2014, 21:30
Zdravím vás všechny Burgmanisti.
Pročetl jsem celé vlákno a mám dilema.Jsem šťastným majitelem B400 K8 a chtěl bych dát ty kulatohranatý zázraky od Dr.Pulleje a nevím zda 18g,nebo 19g.Je v tom velký rozdíl?
13 lis 2014, 22:43
Ahoj, jaký je tvůj obvyklý jízdní režim?
13 lis 2014, 22:58
Zatím jsem toho moc nenajel. Mám ho krátce.Chci ale ted v zimě nechat přelepit spojkový obložení a dát tam ty Doktory.Spīše normální jízda po jedničkach.Pak prez mĕsto do práce.Sem tam ve dvou(manželku to moc nebere) Dálnice moc ne.
13 lis 2014, 23:51
To bych dal klíďo spíš 18gr.
15 lis 2014, 11:38
nevím jak u jiných skůtrů,ale u B 400 ty doktoři fakt fungujou.Točí to hlavně ve vyšších rychlostech o dost míň,je větší maximálka a vydržely přes 40000 km a pořád fungovaly.Když jsem je měnil,měly jen sjetou plošku k jedný straně.
17 lis 2014, 01:07
Já dával doktory do úplně nového stroje po ujetí prvních 1000km a byl ten rozdíl naprosto neuveřitelnej. Priblizně o 1500 až 2000 otáček méně při 140km/h a maximalka cca 180 tachometrových
17 lis 2014, 11:59
chlapcí, u těch Dr. Pulleyů dáváte stejnou gramáž jako mají originální válečky?