Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

03 zář 2014, 20:43

Tak po ujeti 200km se zda ze je vse zase v pohode. Tak uvidime.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

06 zář 2014, 08:17

Dovolím si dotaz ohledně chodu motoru u r.v. 2003. Je to již motor se vstřikováním. Jet např. pomalu (30-40km/h) v koloně je šílenost. Pokud není motor v otáčkách či aspoň v tahu, pocukávání způsobené debilním vstřikováním je naprosto otravné. Problém s nervozitou, špatnými přechody, zakuckáním apod. trpěly i motory v motocyklech, které byly vstřikováním vybaveny jako náhradou za karburátory = na starý karburátorový motor továrna aplikovala vstřikování a poslala motor do světa jako nový. Otázka: Lze to u B400 řešit přehrátím softwaru v ŘJ např. ve smyslu nastavení bohatší směsi? Pokud ne, je jiné řešení? PS: Odpovědi ve smyslu, že mám kolonu předjet, prosím ne. Byl to příklad pro situaci, ve které se tato negativní vlastnost projevuje. PS2: Starý zlatý dobrý karburátor. Dnes samé vstřikování, katalyzátor, ekologie... :evil: :roll:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

10 zář 2014, 17:34

Ahoj chlapi. Mám drzou prosbu na někoho s Burgmanem K7 a výše, který je z Prahy a byl by ochotný si jej se mnou na hodinku prohodit a trochu se mnou pojezdit. Mám podezření, že ten můj kousek je slabší, než by měl být. Kámoš mi půjčil Kymco Downtowna 300i, který má papírově 25 kW a byl znatelně silnější. Tím nemyslím rozdíl 1.5 kW uvedený v papíru, ale opravdu veliký rozdíl. A to mám Malossi varec a KN filtr. Naložené byly stroje stejně, rozdíl váhy byl tedy jen ve váze skútrů. Potřeboval bych srovnání s co nejpodobnějším strojem, abych měl představu, jestli je prostě B400 relativně slabší, nebo jestli mám řešit nějaký problém. Je pravda, že mám už delší dobu podezření na benzínové čerpadlo, neboť se skútr při vyšších rychlostech nebo naložený začíná při přidání více plynu přidušovat a ztrácet výkon. Dokud nepřesáhnu jakousi pomyslnou hranici v přidávání plynu, tak reaguje krásně a nemám výhrady. Ale když chci předjíždět, je to nepraktické hledat ten bod, kdy to má nejvyšší výkon. Navíc s rostoucí nadmořskou výškou se tento problém dost prohlubuje. Nenapadá mě nic, kromě čerpadla a řídící jednotky, co by mohlo způsobovat tenhle problém.

Takže otázka zní, kdo je ochotný si nechat sáhnout na svého miláčka? :P

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

10 zář 2014, 21:48

Hoj uz sice B400K8 nemam ale naprosto stejny problem jsem na nem resil u kamose. Do cca 90 km/h to jelo celkem v pohode ale potom pri pridani se to spis dusilo a netahlo v podstate vubec.
Koupil jsem druhe komplet cerpadlo z K9 ktere uz je lepe provedene a skutr tahne do maxima cca 170 tachom. Varec, spojka Malossi. Asi tak, moje zkusenost.
Jinak kdyz projdes poradne toto vlakno tak to urcite najdes vcetne priznaku a fotek z vymeny. Za to komplet cerpadlo z 2009 jsem dal 2400kc a max. spokojenost... neni ovsem nutne ho menit cele, odchazi tam nejakej vysokotlakej ventil. Mistr na B400 je tady Foky a urcite ti to potvrdi. Moc pomohl i me.
P.

Odesláno z mého GT-I9505 pomocí Tapatalk 2

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

10 zář 2014, 23:54

anitka píše:Ahoj chlapi. Mám drzou prosbu na někoho s Burgmanem K7 a výše...


Čeká tě čerpadlo 8) více info tu určitě najdeš. Dobré je kouknout na eBay na komplet čerpadlo (je to jednodušší a mnohdy i levnější).
Přestavba čerpadla z K7/K8 na K9 verzi vyjde na cca 4500,-

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 zář 2014, 08:57

Díky díky. Když jsem ho kupoval, pročetl jsem si celé vlákno a na základě toho udělal preventivně upgrade na čerpadlo K9, protože jsem netušil, že už je načaté a neměl jsem výkonové srovnání. Vyměnil jsem díly 15111-18H00 a 15420-05H00, aby tam pasovala ta "krytka" 15426-05H00. Takže už bych nerad kupoval celé čerpadlo znovu. Jestli tomu rozumím, tak už stačí vyměnit jen ten vysokotlaký ventil, nebo musím udělat ještě něco dalšího? Který je to díl? Předem díky!

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 zář 2014, 10:37

To sis udělal upgrade správně, nechal si tam ale ten přicpanej domeček s ventilem 8)
Takže si kup ještě díl 15610-05H00 (je to taková sada - domeček s průtokovejma sítkama + jeden O-kroužek + tlakovej ventil).

Kup si to na PartsDepot - členové SF tam mají 15% slevičku :wink:

Po výměně bys měl být na dlouho v klídku.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 zář 2014, 14:23

Dovolím si ještě jednou se optat na chod motoru u r.v.2003 viz pár řádků výše. Opravdu nikdo tento problém neřešil? Vadí mi to tak, že uvažuji o prodeji. Někdo to možná bere jako standardní projev, ale mne to fakt ... Škoda, je pěkný.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 zář 2014, 14:28

U tvého stroje bude asi něco špatně.
Kdy naposledy a jak jsou servisované věci jako vzduchový filtr, svíčka, variátor atd.?

[Vymazáno]

11 zář 2014, 16:58

Tento příspěvek již byl smazán kým Rob2 v 11 zář 2014, 17:12.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 zář 2014, 17:36

@Rob2: Neviem ako je to u Burga, ale u Hondy Varadero 1000 som riesil podobny problem. Riesenim bolo odpojenie lambda sondy, tzv. O2 eliminatorom. V situaciach ktore popisujes prechadza RJ do uzavreteho okruhu, kedy sa snazi udrzat zmes co najchudobnejsiu (ano kvoli ekologii) neustalym prepocitavanim podla hodnot ktore dostava od lambdy. Toto sposobuje nervozitu a cukanie. Obidenim lambdy ostava RJ v otvorenom rezime, cize bohatost zmesi sa riadi podla palivovych map a senzorov (teplota, otacky, atd.). U Varadera sa motor uplne ukludnil a na plyn reagoval bez nervozity vo vsetkych rezimoch. Skus pripadne svoje badanie zamerat tymto smerom.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 zář 2014, 21:22

dreamer: Děkuji za přínosnou odpověď. Uvažoval jsem o "oblbnutí" ŘJ vnucením chladnější chl. kapaliny (rezistor k čidlu teploty). O2 eliminator pro Suzuki jsem našel, není ani drahý, tak to zkusím. Ještě jednou Ti děkuji za podnět. PS: U karburátorového motoru už bych měl v ruce šroubovák... :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 zář 2014, 22:28

Ono vlastne ani O2 eliminator nic ine ako rezistor nie je, len v praktickom plug-and-play baleni s konektorom. Jedna sa o 320 Ohmovy / 0,5W rezistor napojeny na vstupe od lambdy do RJ ;)

Suzuki Burgman AN 400 - the best

14 zář 2014, 21:43

Tak jsem nainstaloval GIVI plexi. Je to parad,nefouka na me a nemusim jezdit se sklopenym stitem na helme.
Instalace je jednoduchá az na nasazeni tech gumovych pruchodek s matkou ktere drzi plexi na spici. To jsem nedal na poprve a musel jsem se podivat na video na youtube. Jsem zvedavej, jak se to bude chovat na dalnici pri plne rychlosti.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

14 zář 2014, 21:47

panove, loucim se s b400, ale musim, konstatovat, ze mne nikdy burak nenechal ve stichu za mych 10000tis. a forum, ktere je tady, mi vzdy pomohlo a je asi nejrozsirenejsi ze vsech. suzuki zustavam verny, jen o trosku vetsi kubatura b650. urcite se sem budu po dvou letech vracet a preji hodne kilometru bez poruch a hlavne ve zdravi. jako hasic rad nikoho neuvidim na zasahu. 8)
Odeslat odpověď