Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
22 srp 2014, 19:58
zdravim skutristy,
. pred par dny, se mi i s "doktorama" dostavaly otacky motoru jiz pri 120km/h k 7tis. protoze jsme byli v cervnu na nekolika passech v italii, kde burak dostal poradne cocku, napadlo mne, ze skrz vysokou teplotu odesly slidery do vecnych lovist. dnes jsem rozebral varec a vysledek je na foto. jen by mne zajimalo jak se toto stane? jeste mne napada myslenka , pri reklame na dr.pulley inzeruji prave a leve slidery. ja koupil sadu, ktera ma kusy stejne
kdo by mel zajem o fota z dovolene mototoulky passa 2014, tak zde
http://rosinol.rajce.idnes.cz/ je to bez mega cenzury, tak se pripadne omlouvam za spatne fota
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
22 srp 2014, 20:20
To jako, že se ti sami přetočily i když byly přitlačeny tím talířkem ?
Nebo se ti hnuly při rozborce.
23 srp 2014, 13:59
Tento příspěvek již byl smazán
kým
Rob2 v 23 srp 2014, 15:04.
23 srp 2014, 20:00
pretocily se pri jizde. dnes asi po 160km jsou opet pravdepodobne pretocene. poradte co s tim....
23 srp 2014, 21:35
To mi nějak nejde do hlavy, leda by se ti na ozubené hřídeli zasekával přítlačný talířek vůči variátoru se sliderama, tam asi stačí milisekunda a je to přetočené - řešení : pořádně vyčistit hřídel, namazat Bel-Ray assembly lube - vyzkoušet přítlačný talířek na hřídeli, jestli se někde nezakousne.
Když by tohle nepomohlo asi by jsem být tebou přešel zpět na normál válečky, nebo pořípadě multivar.
23 srp 2014, 23:15
navic nechapu, ze ze dvojice slideru je otoceny vzdy ten na stejne strane.. jeste mne napada, v technicaku je prvni registrace 7/2006, ale pry je to modelovy rok 2007, slidery jsem objednaval na K7, nevite jestli je v tom nejaky rozdil?
23 srp 2014, 23:27
Máš model 2007 čili máš to dobře.
Zkus zbrousit hrany přítlačného talířku aby se nezařezávaly do válečků.
Máš tam našroubovanej ten limitní tácek, kterej vymezuje jak moc se může variátor otevřít?
24 srp 2014, 06:35
hrany zbrousene mam, tacek tam je taky. fungovalo to bez problemu a i po tech kilometrech vypadaji valecky stejne.
24 srp 2014, 09:03
Vyfoť mi prosím ten limitní tácek s packama.....
24 srp 2014, 11:15
foky, ted jsem v praci, tak to vyfotim zitra, ale je pravda, ze jsem packy limitniho tacku lehce vyhnul, at to jde vice otevrit na maximalku, samozrejme se nic extra neudalo. pokud je ohnu zpet, do jake miry to mam udelat? jen jeste nevim, jestli se to deje po zaberu spojky (takove to zarinceni valecku), kdy je remen relativne volny a valecky nic extra nepritlacuje, nebo pri vysokych otackach, kde by to melo byt relativne dost pretlacovane kontrastkou. nechci prejit zpet ke klasice...
26 srp 2014, 16:26
Malá poznámka k chl. kapalinám. Barva (modrá, zelená, růžová...) není barvou vl. chemikálie, kterou je buď monoetylenglykol, nebo monopropylenglykol. Je to vždy uvedeno na obalu (láhvi, kanystru) a tyto dvě kapaliny nemíchat, neboť jde o dvě rozdílné látky!!! Pro oponenty: Něco si o tom aspoň přečtěte, potom se do mě můžete pustit
PS: Někdy je na obalech uváděn etylenglykol či propylenglykol. Chemický vzorec klidně dodám, či si jej případný zájemce najde někde na netu, neb tam určitě bude
01 zář 2014, 19:59
zdarec, pokukuji na b650, je tady nekdo kdo muze porovnat misto na b400 vs. b650? merim 180cm. na 400 jsem schopen nohy natahnout.
dik za info
01 zář 2014, 20:10
Co jsem slyšel,tak 650 nemá moc místa na nohy,ale zeptej se člena Minicooper,ten skákal ze 400 na 650.
02 zář 2014, 16:59
Mam prosbu o radu. Dneska se mi stalo ze kdyz jsem chtel startovat tak se rozsvitila kontrolka FI, ale pri opetovnem otoceni klicku se uz nerozsvitila... Ale po zahrati mi na semaforech pri volnobehu kolisaly otacky... A pri lehkem pridani chciplo... Nastartoval zase slo a jelo to v pohode... Ale trosku me to vydesilo... Nevite cim by to mohlo byt ci co s tim??? Diky za rady!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
02 zář 2014, 17:05
Jinak mam verzi k8.
Sent from my iPhone using Tapatalk