Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 srp 2008, 18:16

Tak to se muzes radovat, kolik jsi usetril. U 650 ty smejdi vezmou skoro 5000,- :mad: Kde ti to delali?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 srp 2008, 18:38

Dělali mi to v Šenově.Jinak už do autorizovaných servisů nedám ani dofoukat gumy.Jednou jsem řešil hned po první garančce úplně podřené plexi palubovky,to vyměnili v záruce,dále poškrábaný kufr při jiné garančce,přelakováno.Třikrát se povolil variátor malossi,co jsem si ho nechal přehodit,jelikož jsou prodejci,zku***** se tam válečky,povolil i originál,nakonec přišli na to,že se tam zm***** ta hřídel,co vede od klikovky.Sice mi to mění na záruku zdarma,ale letos to je sedmý týden,co nejezdí.U K3 mi spravovali chlazení,za dva týdny se mi to vym***** na dovolené znova,musel jsem se vrátit a ani jsem nedojel.Motor v opět v p****,asi prasklé těsnění pod hlavou,to neřeším semtam prasklé úchyty,chybějící šroubky a dojebaná ruční brzda.A o zm**** z Paskova se nehodlám rozepisovat,bo bych je tam ty teplouše postřílel.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 srp 2008, 18:48

No jsou to fakt odbornici, kdyz jsem ve znackovem servisu v Brne a v Breclavi resil po telefonu nejake problemy u B650, tak placali same nesmysly. Pak jsem se ale neudrzel a neco jim rekl co si o nich myslim. Pak se priznali, ze B650 jeste poradne ani nevideli. A pak jim neco sver :mad:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 srp 2008, 19:05

Chtěl jsem jet do Rakouska minulý týden a vracel jsem se zpátky.Nevzpomněl jsem si,že je servis v Břeclavi,byl jsem u Mikulova v kempu,tak jsem to chtěl hodit do Brna.Stál jsem v Brně na pumpě a kre.... vůbec nebrali telefon,tak jsem jel dál,v Přerově jsem si nechal dolít olej,stejně by mi nepomohli a šéfmechanik nebo co to bylo taky vypadal,že toho skůtra vidí poprvně v životě,taky plácal nějaké nesmysly.Nevěděl vůbec nic,ani kde se dolévá olej.Měl jsem ten den tisíc chutí okamžitě oba dva skůtry prodat ale jednu čtyřstovku musím mít,bez ní se neobejdu.Už šilhám po Tmaxu ale chybí mi tam ty odkládací prostory.K7 chci prodat na podzim,tak za 119 tisíc,kdyby někdo chtěl.Ještě je varianta,že pokud suzuki vyleze s něčím novým na podzim,tak bych to na protiúčet vyměnil.Nechal bych si K3,mám tam vyhřívané hefty a deflektory na ruce a bez toho na dovču už nevyjíždím.Navíc K3 je lepší motorově než K7,má menší vibrace a větší zrychlení.K7 byla shnilejší i s malossi variátorem,navíc ty vibrace okolo 3 tisíc otáček mě tam vyloženě serou.Ale zas to má lepší odpružení a podvozek,člověk si asi nevybere...
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 23:47, celkově upraveno 2

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 srp 2008, 19:11

K3-5 jsou i podle mne lepsi modely. Jinak v Prerove fakt o skutrech nemaji ani paru. Pry az pristi rok, jen nevim kdo jim do hlav nalije ty zkusenosti o skutrech. Jinak neverim, ze by Suzuki vybehla s novym modelem. Uz se urcite podavaji prihlasky na podzimni vystavy a nikdo nic zatim nevi. Takze spis ne.
Naposledy upravil Rady dne 18 srp 2008, 19:17, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 srp 2008, 19:36

Na denní ježdění je ideální čtyřstovka,K7 žere ještě o půl litru mín jak K3,kolem 3,5 litru což je super.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 srp 2008, 19:48

Ze zacatku mi ta dig. palubka vadila natolik, zo to ovlinilo me rozhodnuti a sel jsem do B400.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 srp 2008, 20:24

´Ty buz.... v paskove bych vykastroval taky a to nemam suzu,jak jim mohl nekdo dat licenci na autorizovany servis to nechapu.
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 bře 2014, 18:51, celkově upraveno 2

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 srp 2008, 23:21

Tak Vás všechny zdravím po dlouhé cestě.Za 14 dní jsem najel 3080km od úplného zajetí až do zkoušky max.rychlosti.Moje postřehy-20 let jsem neseděl na motorce,čili nemám co srovnávat.Takže-v zátahu 680 km,cesta tam v pohodě,sluníčko,prostě idyla,docela i to celodenní sezení se dalo snést.při cestě do Itálie jsem neměl suzu jěště zajetý,tak jsem ho šetřil,cca 110 tacho-ale dle navigačky 102km/h.Zpátky už jsem mu trochu nasypal -tach 140-navi 132km/h.
Průměrná spotřeba 3,8l podle počítače-je fakt,že kolegové tankovali na stejné trase vždycky o 3-5 l do nádrže víc,takže tady plná spokojenost.Perfektně jsem využil podsedlový prostor-ani jsem nečekal,že se tolik vejde.Jediný co mě zarazilo,tak citlivost na vítr-to je síla,ty rány z boku po předjetí kamionu.Suzu sedělo v poho.až mě museli brzdit-tady soudruzi chybu neudělali.
itálie skůtr 043.jpg
itálie skůtr 087.jpg
itálie skůtr 109.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 srp 2008, 22:00

Tak trochu jsem jezdil a najezdil na své novoučké K8 2000km. Průměrná spotřeba 3,7l
Mám nějaký ten dotaz: Jak je to s žárovkama vpředu? Je tam H7 na tlumený a H4 na dálkový. Proč H4 když to tlumený vlákno vlastně nikdy nesvítí?
Jak se ty žárovky mění? Ty spodní se dají vyměnit asi zkušeným grifem od spodu od předního kola, ale blinkry :stare:
Nastavování tuhosti tlumiče zadního kola. Našel jsem ty proklatý dvířka, kroutil sem a tam a viděl, že je tam vyražených těch 7 proklamovanejch stupňů. Ale kde je nějaká ryska, nebo jak poznám kolik tam teda mám? Navíc tam vůbec není vidět :(
Píšou nádrž 13,5 s rezervou. Co myslí tou rezervou? Svítí někde hladový oko? Mám tam asi tři světýlka na palubce co nejsou popsaný v manuálu. Když už ručička leží stejně nenatankuju víc jak 10l.
Někdy když ho vypnu a i zamknu tak se z miláška ozve asi jednu vteřinu dlouhý zvuk - jako kdyby smrkal :o Jako by si chtěl odfouknout po tý mojí jízdě :rolleyes:
Dělá to i když nechám klíček v zapalovaní nebo ho vytáhnu.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 srp 2008, 22:06

Ja bych rekl, ze je to svetlo prispusobene EU, kde muze svitit u jednostopych vozidel pouze jedno svetlo a tak to jen nezapojili. Co vim, tak si to nekteri zapojuji zpet.
Naposledy upravil Rady dne 28 srp 2008, 22:08, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 srp 2008, 23:46

:cyclops:Jo Gullwngu ten zvuk je od nádrže mě to dělá taky nekdy :mad: :mad:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

29 srp 2008, 08:38

to Gullwig: čo sa týka hladového oka nemá bohužiaľ človek musí sledovať budík..ja som to poriešil tak že si po natankovaní vynulujem denný tacho a keď sa to blíži ku 200-220km tak sa mrknem na budík..je to ako pripomienkovač :stare:inak je to fakt nevýhoda..trochu súdruhovia z Japonska šetrili na nesprávnych miestach ako aj píšeš s tlmičom nastavovaním..to samé blinkre snažil som sa k nim dostať cez kryt pred prístrojovkou kde sú poistky no neviem ktorý človek by tam dokázal strčiť ruku..asi japonská barbína jedine ;)Tých nezrovnalostí je viac ako poddimenzovaný tlmič čo drží sedadlo jednak sám hore nevytlačí a je umiestnený veľmi nabok,takže sa mi sedadlo zkrivilo a pri dosadnutý sa netrafí do zámku ale 2cm! vedľa a je jasne vidieť aj pri zamknutom že je krivé..to ani nehovorím že poťah je učitý tiež úplne od veci vzadu kde sa stretávajú obidve časti je rozdiel na šve 3cm..no ak odhliadnem neustále kvíliacu spojku..slabé predné brzdy..nedotiahnutá olejová vaňa ktorú som si musel sám dokončiť neznalosť a neschopnosť odborného servisu nájsť a vyriešiť reklamácie..ma Burgman oslavovaný a ospevovaný hlboko sklamal..nič výnimočné..pravdepodobne nápisy Made in Japan sú už len skladové diely a montáž bude niekde na Taiwane podľa všetkých indícií..pripadne Maďarsko? :p Sú to drobnosti ale kazia radosť z požitku nového skútra..

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

29 srp 2008, 09:50

Opakuju už po několikáté,že starší modely 03 až 06 jsou lepší jak nový!

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

29 srp 2008, 10:12

naprosty souhlas, mel jsem 04 a zadne takoveto problemy jsem neresil :D
Odeslat odpověď