Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Rob2 » 05 srp 2014, 06:15

Pro odborníky mám dotaz na systém olejového mazání u modelu r.v. 2003. Filtrační vožka je umístěna velmi nízko a hned vedle olejové vany, tedy čerpadlo oleje ja až za ní? Běžná konstrukce je sítko - čerpadlo - filtr - rozvod po motoru. Při výměně oleje jsem si mohl drátkem "sáhnout" do plnícího otvoru filtru a hned bych věděl, ale neudělal jsem to, a teď tak přemýšlím, jak to vlastně je. Dík za info. PS: Zajímá mě to z technického hlediska, nic jiného v tom nehledejte.
Rob2

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 29 říj 2007, 17:47

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Pepe Burgman » 05 srp 2014, 20:46

Tak jsem našel upadlý jeden drátek u indukčky.Horkotěžko sundal konektory.Ještě hůře nasazoval zpátky,pak kontrolní start a hurá,ono to funguje.Šup s tím ze stojanu a :cry: :evil: .Ty vole zase to chcíplo.Tak já už nevím.Tam někde musí být nějaký zas.....ný čidlo nebo co :| .Tak snad zítra.Jinak .....
Konec dobrý,všechno dobrý.
Uživatelský avatar
Pepe Burgman

500+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 730
Registrován: 03 říj 2009, 14:24
Bydliště: J.Hradec tel.-724078756
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400
Tuning / úpravy: Samolepky ze srazů

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Galls » 06 srp 2014, 11:48

Zkus zkontrolovat hadičku podtlaku vedoucí k EGR ( z vrchu za karbecem) . Měl jsem jí zespoda prasklou a chovalo se to podobně. Jak jsem ho sundal ze stojanu, rozevřela se, natáhla vzduch a chcípal.
Uživatelský avatar
Galls

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 176
Registrován: 07 úno 2012, 17:04
Bydliště: Stroumbi
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 / 2001

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 06 srp 2014, 14:04

No a pokud budeš u toho EGR tak ho rovnou odpoj a hadičku zaslep .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod anitka » 07 srp 2014, 09:43

Ahoj, tak jsem po dlouhém váhání zakoupil vzduchový filtr K&N. Protože tady už někdo dříve psal, že si ho koupil a musel ho vrátit kvůli netěsnosti, byl jsem připraven i na tuto variantu a pustil jsem se do toho ve 14ti denní lhůtě.. ;-) Nejdřív jsem vyzkoušel, jestli má opravdu shodný tvar s originálem po celém obvodu a bude dobře těsnit. Tady bylo vše v pořádku, takže se žádné vracení nekonalo. Musím však kritizovat použitý materiál, ve kterém se při výrobě tvoří bublinky, takže na spoustě místech jsou jakési ďolíčky, které by nevadily, pokud by jeden z nich nešel naskrz, takže by docházelo k nasávání nepřefiltrovaného vzduchu bokem. Dírka byla malá a směrem dovnitř se zužovala, takže jsem ji vyhodnotil jako lehce opravitelnou a tavnou pistolí jsem ji zalil a zabrousil, takže vznikl jakýsi špunt v jeskyni, který se neměl kam hnout. Dále jsem nevěděl, co s gumovým chobotem, který je použit u originálního filtru, ale po důkladném nastudování, odkud kam jde vzduch, jsem ho tam prostě nedal. Mám za to, že to je jen kvůli tomu, aby se originální filtr špinil rovnoměrněji a využil se do posledního kousku, než se vyhodí. Filtr K&N je pratelný, takže není potřeba ho využít na 100%.

Jízda
Takže konec teorie, následovala zkušební jízda. Při projíždění po dvoře jsem si nevšiml vůbec ničeho, ani rozdílného zvuku. Nechal jsem tedy zahřát motor a jel se projet trochu víc. Při mém běžném jezdění jsem postřehl pouze to, že má motor hladší a měkčí chod, nic víc. Rozdíl jsem zaznamenal až při ostřejší jízdě, zejména když dám plný plyn. Zvuk motoru je opravdu dost jiný, takový dutý a hrubý a akcelerace je lepší - cítím zátah dřív i při nižších otáčkách.

Spotřeba
Původně jsem měl spotřebu 3.7 l při kombinaci město, dálnice a okrsky za posledních 3000 km ve dvou i single. Teď jsem ujel zatím něco přes 70 km po městě, takže žádné objektivní výsledky nemám. Zatím je spotřeba 3.8 l, ale ta se ještě musí ustálit, uvidíme za další 3000 km. :) Navíc jsem v rámci testování filtru občas dal plný knedlík, abych si vychutnal ten odpich z křižovatky.. :D

Celkově jsem tedy zatím spokojený, krok k horšímu to nejspíš nebude. Nicméně až zadřu, dám vědět.. :mrgreen:
Uživatelský avatar
anitka

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 85
Registrován: 25 lis 2009, 09:42
Bydliště: Praha 5 Stodůlky
Skútr / moto: Suzuki B400 Z K8 (Krkavec)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Pepe Burgman » 07 srp 2014, 10:39

Heuréka:závada nalezena :P . A byla to ta předchozí .Zkrátka,když jsem to skládal dohromady,tak jsem upevňoval k rámu i kabeláž včetně kabelu k cívce.Ale nenechal jsem dostatečný manipulační prostor a při schození z hlavního stojanu se drát napnul a znovu utrhl.Podruhé jsem si už dal pozor a hurá už jezdíííí :D

díky všem za přízpěvky 8)
Konec dobrý,všechno dobrý.
Uživatelský avatar
Pepe Burgman

500+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 730
Registrován: 03 říj 2009, 14:24
Bydliště: J.Hradec tel.-724078756
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400
Tuning / úpravy: Samolepky ze srazů

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Olda » 07 srp 2014, 19:55

Tak s tím filtrem poreferuj,jak se s ním jezdí.V pátek jsem byl u Louise a chtěl jsem ho koupit,ale bohužel neměli skladem,pán mi ho teda docela doporučoval.Jsem opravdu zvědavý,co udělá s burákem.Mám ho na autě a tam jsem vypozoroval významné zlepšení chodu motoru odspoda.Tak chvíli jezdi a napiš,třeba do něj půjdu taky.
Uživatelský avatar
Olda

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 193
Registrován: 23 kvě 2008, 20:38
Bydliště: Stetten AG-CH
Skútr / moto: Honda Africa Twin adventure sports

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod xaon » 08 srp 2014, 20:52

TUCANO URBANO, mate někdo deku na skutru ? Jak se to chová při rychlosti nad 100km/h? Dá se s tím jezdit bezpečně při rychlostech na 100km/h.
Uživatelský avatar
xaon

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha / Beroun
Skútr / moto: Skutr Burgman AN 400_K7
Tuning / úpravy: vysoké plexi

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod duky5 » 08 srp 2014, 21:53

160 nebol problém. Treba dať pod riť pásy k tomu určené

z mobilu...
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 108
Příspěvky: 1233
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod real_p » 10 srp 2014, 14:09

Nemáte někdo představu, kde bych sehnal gumovou lištu, která je pod plexi. Já tam teď žádnou gumovou ochranu mezi plexi (cestovní od givi) a plastem nemám. Zkoušel jsem na googlu hledat v obrázkách, abych pomohl mému textu, ale nenašel jsem , díky
Uživatelský avatar
real_p

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 07 črc 2014, 17:34
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Makuko » 18 srp 2014, 08:07

Ahoj,
tak v pátek jsem se také stal majitelem B400.

Mám prosbu.
Najde se tu někdo z Prahy kdo má cestovní vyšší plexy? chtěl bych si vyzkoušet o co je vyšší. měřím 2metry a trochu se bojím abych jej neměl přesně ve výhledu.

Předem moc díky.
Makuko

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 16 čer 2013, 07:59
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod anitka » 18 srp 2014, 08:38

Tucano Urbano mám a super věc. Občas se může trochu rozvlnit, podle toho, jak fouká vítr, ale že by to bylo nebezpečné, to ne. Jen při předjíždění náklaďáků je boční náraz o něco větší, protože deka funguje jako plachta, ale na to se dá zvyknout také velice rychle. Doporučuji..
Uživatelský avatar
anitka

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 85
Registrován: 25 lis 2009, 09:42
Bydliště: Praha 5 Stodůlky
Skútr / moto: Suzuki B400 Z K8 (Krkavec)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod xaon » 18 srp 2014, 19:53

pro MAKAKUO: ja mam cestovni plexi objednane z Italie a dorazi nekdy v pulce zari. Jezdim na skutru do prace na Ruzynske letiste, tak mas sanci po 15 zari.Hned jak prijde ho instaluji.

pro ANITKA: toho plachtoveho efektu se bojim, jezdim hodne po dalnici mezi kamiony. Jak je ta deka uchycena v predu na kapotazi pred koleny ??
Uživatelský avatar
xaon

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha / Beroun
Skútr / moto: Skutr Burgman AN 400_K7
Tuning / úpravy: vysoké plexi

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod anitka » 19 srp 2014, 08:46

Nahoře je chycena pod šrouby, co jsou pod přihrádkami, které se vyklápějí do stran. Vpředu je chycena za žebra mřížky před chladičem a dole je spojena popruhem pod podvozkem.

Ten efekt na dálnici s plachtou není o moc větší, než bez ní. Je to fakt jen o zvyku.
Uživatelský avatar
anitka

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 85
Registrován: 25 lis 2009, 09:42
Bydliště: Praha 5 Stodůlky
Skútr / moto: Suzuki B400 Z K8 (Krkavec)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Makuko » 19 srp 2014, 09:00

čau, mám dotaz, jakou směs lejete do chladiče?
Makuko

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 16 čer 2013, 07:59
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K8

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků