28 črc 2014, 21:50
Makuko píše:Diky za info... Je napriklad vymena oleje slozita? Myslim tim jestli se musi rozdelavat plasty ci nikoliv...
28 črc 2014, 21:51
29 črc 2014, 10:40
30 črc 2014, 08:56
31 črc 2014, 20:42
31 črc 2014, 21:59
foky píše:Obávám se, že žádnej model 2007 přihlášenej v roce 2006 nebude "původ ČR", protože pro to v roce 2006 neexistuje v ČR homologace.
Všichni, kdo mají dovezeniny modelů 2007 z roku 2006 mají chyby v TP, protože to mají přihlášené na homologace starých Burgmanů.
Vesměs se jedná o dovozové technické "ze známosti" a ty lidi tady v ČR jezdí hrdě s burgmanem co má 399ccm a 25kW, ale v papírech mají 385ccm a 24kW atd. Vyjímky jsou pouze některé skútry přihlášené přes dodané údaje DEKRou/Zastoupením Suzuki - ale to platil málokdo.
EDIT: Jinak 385ccm mají i skoro všichni majitelé Burgmanů, kteří si ho koupili tady v ČR jako nový v roce 2007+. Jedná se o ututlaný průser s homologacema, kdy v roce 2007 někdo vytvořil homologaci pro model 2007 tím, že jen zkopíroval údaje z homologace modelu 2003-2005
Klidně se tak může stát, že vedle sebe stojí dva majitelé Burgmana 2009 (třeba), a každej má v papírech něco jiného
radimex píše:Zdravím všechny ve spolek, je tady na severu moravy nějaký specialista/mechanik na burgmany 400 ?
Předem dík za info
01 srp 2014, 16:24
maco píše:Co bys rád?
01 srp 2014, 17:23
Rob2 píše: K tomu směřuje dotaz na blokátor variátoru. ..... B400 jsem viděl používat stavitelný velký blokátor (záchyt za žebra), který však nemohu nikde najít jako výrobek.
01 srp 2014, 22:04
01 srp 2014, 23:40
02 srp 2014, 07:17
02 srp 2014, 07:55
04 srp 2014, 15:06
04 srp 2014, 20:20
04 srp 2014, 22:00