Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
17 čer 2014, 18:10
Tak super,že se povedlo a funguje.Já mám tu vzpěru otočenou,protože je ten plast vyřízlej z předchozích pokusů.tak jsem jí tam prdnul takhle a ona taky funguje.Když by se ta vzpěra trošku ochodila a zmenšila tlak,nebylo by to špatný,snížila by se námaha na zámek,ale jelikož to otvírám dálkáčem,tak spínačka nějak netrpí.
19 čer 2014, 12:10
Jojo taky jsem se bál, aby spínačka při otevírání nebyla víc namáhána, ale subjektivně mi přijde, že na klíček nemusím víc tlačit.
20 čer 2014, 14:31
Tak vzpěra je na místě a paráda, krásně drží, možná až moc..
Ale zvyknou si půjde lehce..
Jak jsem teď naučený otočit klíčkem a pak se přesunout dozadu a zvednout sedlo, vždycky mě překvapí rána sedlem přes držku, ale to k tomu prostě patří - alespoň si to dřív zapamatuju. Navíc mám helmu, no tak co..
Tlak na spínací skříňku je zanedbatelně vyšší. Předpružení sedla tou těsnící gumou pod sedlem je mnohem silnější, než dokáže udělat ta složená vzpěra, takže bych se toho nebál.
A na závěr dotaz: Jezdíte někdo v přilbě bez brady? Nefouká vám do očí spodem? Zjistil jsem, že to originální plexi ve tvaru vložky propouští hodně vzduchu nad řidítkama a ten šplhá po rukou až do očí. Integrálka to eliminuje, ale já radši jezdím v jetce. Máte někdo stejný problém? Zrovna řeším boční deflektory a zatím to vypadá slibně.
20 čer 2014, 18:07
Přesně toto jsem vyřešil turistickým plexi.
22 čer 2014, 19:43
Nad tím turistickým plexi jsem uvažoval, ale zdálo se mi drahé. Za kolik jsi ho koupil? Já jsem se rozhodl upravit originální s tím, že když ho zničím, tak si koupím turistické..
Na víkend jsem si vyrobil boční deflektory, pro začátek z papíru, abych vychytal tvar, než to budu dělat z plexi. Zdá se mi, že to pomohlo docela dost, takže do toho jdu. Takhle to vypadá:
22 čer 2014, 19:59
No já ho kupoval tady :
http://www.hzmoto.cz/cz/e-shop/52716/c6 ... 266dt.html plus montážní sada:
http://www.hzmoto.cz/cz/e-shop/1193381/ ... 266dt.htmlPak tam ale nemohou být ty chrániče rukojetí protože vadí při plném rejdu.
22 čer 2014, 22:33
Já si koupil na ebay turistické s deflektorem,je to origo Suzuki,tmavé,ten deflektor je nastavitelný,je to paráda,fouká mi nad helmu,mám 191 cm,když je vedro,tak si našteluju štítek níž a krásně fouká na helmu a chladí.Kryty rukojetí tam být podle Suzuki nemůžou,že dřou při plném rejdu,ale já je tam mám a jen se lehce dotýkají,takže je sundavat nebudu.Tady odkaz
http://www.ebay.de/itm/TOURINGSCHEIBE-AN400-AN-400-Burgman-K7-K8-K9-L0-NEW-/350851043738?pt=DE_Motorradteile&hash=item51b05a119a
03 črc 2014, 22:15
Zdraví všechny uživatele. Dnes jsem se zařadil mezi uživatele Burgmanu AN 400/K7 a tato diskuze mě přinesla několik neocenitelných rad při výběru ojetého skůtrku. Proto děkuji všem přispívajícím.
Dovezl jsem si z Bavorska AN 400/K7 rok 2007, najeto 5400 km. Když jsem viděl ten nájezd nevěřil jsem. Při ohledání skutru jsem zkontroloval DOT na zadnim kole které bylo vyrobeno ve 40týdnu, roku 2006. Destičky původní, kotouče bez otřepů a hran. Serviska potvrzená v 912km a v 3000km + německá technická se stavem km,přiložená. Zdá se že stav km sedí. Cena za dovoz, jeden den v autě a 2000,- Kč za přiložení k dovozu osobního auta. Vada skutru, lehce odřený kryt výfuku, nic dalšího jsem nenašel.
Skutr jsem si po nehezké zkušenosti s českým prodejcem ojetin vybral na mobile.de . Soused který dělá dovozy aut mě ho přiložil cestou pro auto.
07 črc 2014, 20:48
zdravím, na kolik tě vyšel, pokud to není tajný
? Klidně mi hoď SZ, já to sleduji na mobile.de, tipmoto.com, apod. Už jsem se taky viděl na cestě pro jeden B400 do Mnichova, ale pak z toho byl podvodník - platba předem... A abych se vrátil, jinak mi na mobile.de přijdou stejný ceny, jak tady, jen ty km, se mi u nás někdy nechtějí věřit... Jinak mám tu poptávku v příslušném vlákně
07 črc 2014, 22:37
Zdar, dal jsem za buraka 3000 EUR. Rok 2007, najeto 5600km. Pri koupi jsem si zkontroloval DOT zadni gumy, sedel s rokem vyroby. Brzdove desticky puvodni, na kotoucich zadne otrepy. Majitel dolozil i protokol z Nemecke STK z roku 2012 kdy bylo najeto 3200km. Serviska potvrzena pri koupi a pri 1000 km byla soucasti vcetne faktur za vymenu oleje. Nasel jsem si to na mobile.de . Sice byla dost draha, ale jsem presvedceny ze ty km odpovidaji. Soused me ji prihodil do auta kdyz tahnul na zakazku karavna z Bavorska. Take me to na miste cele vyridil a uz kdyz jsem si to tady nasel, tak brnknul majiteli a vse dohodnul predem. Normalne zajistuje dovoz aut, ale motorku pri ceste vyridi bez problemu. Hlavne se v tom vyzna na vse se vyptal hned pri prvnim telefonu.
Ja jsem nechtel kupovat dovozovou motorku, ale tech prvoprodeju v Cesku je jak safranu. Pred tydnem jsem se zaradoval, ze jsem sehnal buraka prvoplanove prodaneho v cesku, inzeroval ho Bikerscrown v Chlumci.Uz jsem mel vybrane penize a zajisteny prevoz. Jeste jsem tam volal kvuli servisce a najednou se ukazalo ze je to dovoz Italie. Tak ze jsou to podvodnici jako vetsina prodejcu ojetin. Potom jsem precetl par referenci na dovozce ojetin z Italie tady na foru.To me vydesilo a motorku z Italie jsem zavrhnul. Kdyz tady nekdo z tech dovozcu prodava buraka za 65000,- a ma na ni cca 10tisic tak ta motorka stoji v nakupu pod 2000EUR. No a pri letmem pohledu na Italske weby je videt za ma najeto od 50000km. A neni se cemu divit kdyz maji teplo 3/4 roku. Ale ten chytry dovozce to inzeruje s 35000km.
Jeste k me motorce, dnes jsem byl na technicke, prosla bez jedine zavady. Zitra ji jdu prihlasit na magistrat, to bude peklo.Doufam ze o prazdninach tam nebude tolik lidi jako posledne.
08 črc 2014, 11:27
Na co si dát při koupi Burgmana pozor???
Pročetl jsem několik témat, ale pořádná odpověď nikde nepadla...
Díky za radu.
09 črc 2014, 23:08
xaon, díky za info, představu
a chtěl jsem se všech zkušených zeptat. Na jiném nejmenovaném fóru jsem našel, že B400 mají motory Morini a na tyto si máme dát pozor. Je to pravda, příp. jak to poznám (jaké roky se např. dával apod)?
09 črc 2014, 23:15
Ano, motory Morini trpěly trochu více na mechanické poruchy ve větších nájezdech.
S malými úpravami (hlavně přechod karbec -> vstřik v modelu 2003) se používaly až do roku 2005.
Motor Morini už nemá model K7 (prodávaný cca od poloviny roku 2006), ale ten zase trpí na úplně jiný věci.
U dovozů z Itálie/Francie bych se dnes asi vyhnul všemu do roku 2009.
09 črc 2014, 23:20
To už mi raději nepiš nebo budu zase na začátku
. Já se pořád rozhodoval SW-T400 a B400 a nakonec hledám něco právě okolo 2006-2007 , jenže jak to sleduju, tak kde nic tu nic .... Bike4ever má nějaký pěkný, s "pěkným nájezdem" a jsou tam dva původem z ČR , jenže to zase má jen jeden záznam na TK, takže z toho taky člověk moc nepobere... Je to sakra těžký... Navíc já, kterej jsem skončil u Jawy 21
09 črc 2014, 23:36
Obávám se, že žádnej model 2007 přihlášenej v roce 2006 nebude "původ ČR", protože pro to v roce 2006 neexistuje v ČR homologace.
Všichni, kdo mají dovezeniny modelů 2007 z roku 2006 mají chyby v TP, protože to mají přihlášené na homologace starých Burgmanů.
Vesměs se jedná o dovozové technické "ze známosti" a ty lidi tady v ČR jezdí hrdě s burgmanem co má 399ccm a 25kW, ale v papírech mají 385ccm a 24kW atd. Vyjímky jsou pouze některé skútry přihlášené přes dodané údaje DEKRou/Zastoupením Suzuki - ale to platil málokdo.
EDIT: Jinak 385ccm mají i skoro všichni majitelé Burgmanů, kteří si ho koupili tady v ČR jako nový v roce 2007+. Jedná se o ututlaný průser s homologacema, kdy v roce 2007 někdo vytvořil homologaci pro model 2007 tím, že jen zkopíroval údaje z homologace modelu 2003-2005
Klidně se tak může stát, že vedle sebe stojí dva majitelé Burgmana 2009 (třeba), a každej má v papírech něco jiného