Před měsícem jsem zakoupil Svoji první větší motorku Burgmana 400S K5 a jak už to tak chodí, z mnoha věcí jsem docela jeleň.Snažil jsem se poctivě vyčíst z diskuze maximum o olejích, ale i když budu vypadat jako blb, zkusím se zeptat:
Můj Burgman byl přivezen se zadřeným motorem. V Motocentru olomouci udělali kompletní GO motoru a nabídli k prodeji. Zkušený motorkář neodolal a skůtra koupil. Po měsíci si to údajně rozmyslel, že mu víc pasují klasické motorky než skůtry a nabídl ho k prodeji. Tož jsem zase já neodolal a Burgmana koupil. Má najeto 900 km po GO motoru. Takže musím vyměnit olej. Je tam olej
Castrol Power 1
10W-40
Jaso MA 2
API
SJ
Můžu ho tam zase dát? Jde mi o o, že výrobce píše v manuálu, že tam má být olej
10W-40
API SF nebo SG
Nerad bych udělal něco špatně, kdo tomu rozumí, dejte prosím vědět. Díky
29.1. edit:Mám velmi krátce (měsíc) Burgmana 400S (K5) Exekutive. Řeším problém jak tam dát kufr. Neřešil to náhodou někdo? Ať nevymýšlím vymyšlené.Vím, že jde koupit držák kufru asi za 1800. Což se mi zdá docela dost. Co mne moc mrzí je, že nemá opěrku. Ale to jde jaksi vyřešit tím, že koupím hold kufr s opěrkou.Abych předešel reakcím typu "proč sis nekoupil klasickou čtyřstovku, balvane", dodávám, že tento burgman měl při koupi najeto 800 km od kompletní GO motoru a je velmi zachovalý, se serviskou. Přiložím foto aby bylo vidět jaký to má zadek. Budu vděčný za každou radu.
P1020960.jpg
P1020959.jpg
P1020958.jpg
P1020957.jpg
P1020956.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.