Ahoj,
tak už je skútr prohlédnut v servisu a vypadá to, že Malossi už je tam dlouho - válečky jsou téměř na výměnu. Zřejmě to tam dal už ten Ital, stejně tak spojka je pětipaknová a přelepená.
Zatím jedinou slabinou zůstává výfuk (díky Foky za ukázku, servisák to potvrdil). Akorát nejde jen o těsnění, ale celkově je výfuk K.O., prý nějaké příčky uvnitř jsou uvolněné, takže to spravit nejde a bude to chrastit pořád víc, ale na funkci to nemá vliv. Prý až se objeví na nějakém vrakáči použitý, mám po něm skočit, jinak zatím neřešit. Ještě uvidím, co napíše Buboun.
Pro začátek jsem přimontoval navigaci, aby byl skútr použitelný
a hurá jezdit, dokud je hezky. Na ten zítřejší sraz bych se snad i stihl podívat, snad tam bude někdo s B400. Kde to přesně je a jak je to s etiketou? Abych si hned neudělal ostudu!
22:41 edit:Zjistil jsem, že mám mírně vyšší spotřebu, než je průměr zde na fóru, ale to přisuzuji tomu výfuku. Jak už tady někdo psal, když výfuk profukuje kolem těsnění, sonda snímá zkreslené údaje a díky tomu je bohatší směs. To i vysvětluje, proč i za tepla skútr lehce smrdí splodinami a mám tolik špinavou svíčku.
Proč to vlastně píšu.. Mám dotaz na zkušeňáky: Když s tím netěsnícím výfukem budu jezdit, bude se něco ničit? Pokud jde jen o vyšší spotřebu, tak to chvilku přežiju a svíčku stejně na jaře vyměním, ale pokud by to mělo něčemu škodit, budu řešit výfuk přednostně. Vadí, nevadí? Díky!
Naposledy upravil
KYBLOS dne 21 bře 2014, 21:29, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou