Zdravím všechny. Potřebuji obměnit vozový park, protože budu jezdit se spolujezdcem dlouhé trati a na svého X-MAXe 250 se s drahou polovičkou na 14 dní nezabalíme. Padla volba na B400 s bočními kufry a tak jsem začal pročítat toto vlákno, jsem na straně 88 a už teď je jasné, že jsem se zamiloval.
Už mám zarezervovaný jeden na inzerát, kde chlapík prodává K8 s najetými 30.000 km. Přijel jsem se na něj podívat na svém X-MAXu, který má najeto úplně stejně a je to i stejný ročník, takže jsem lehce mohl porovnat, zda stav najetých km odpovídá. Dokonce jsem musel konstatovat, že vypadá dokonce o něco lépe, takže péči měl. Původně byl z Itálie, ale už na něm 3 roky jezdí v čechách a o sítku na čerpadle věděl a prý ho pravidelně čistí, takže čerpadlo by mohlo být OK. Olej prý nepapá. Nechal mě projet po širokém okolí a ani se nebrání předkupní prohlídce v servisu dle mého výběru, pokud budu chtít. Skútr jel krásně a hladce, i rozjezd byl plynulý, řidítka po uvolnění ani nekmitají, ani to nepadá na stranu. Pro klid duše se chci přesto zeptat zde na fóru, jestli někdo nemáte zkušenosti s tímto chlápkem (je majitelem bazaru, ale skútr je skutečně napsaný na něj od roku 2010 dle TP). Odkaz na inzerát je tady:
Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.Dále mě zaujalo, že do něj lije plnou syntetiku od Castrolu. Neznamená to nic?
Díky moc za reakce a těším se, až se zařadím do vašich řad.
EDIT: Prý má jen jeden klíč s imobilizérem. Prý ten druhý, co Suzuki k tomu dává, imobilizér stejně nemá a je jen na odemykání. Je to pravda?
Já na Yamaze dostal hned tři (včetně červeného) a všechny mají imobilizér.