Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
31 srp 2013, 13:09
Zdááár burdáci .. mám problém u kterého si připadám jako idiot :
mám burdíka - dědečka 400 r.v.1999 , naběháno nevím kolik ale se mnou už skoro 3roky naprosto spokojenosti -
1 - vyměnil jsem manžetu mezi karburátorem a hlavou, asi to všichni znáte .. co všechno šlo dolů
2 - vyměnil jsem u toho i olej+ filtr, když už na tom makám,a najezdil jsme od jara už hodně a ještě jezdit budu,
3 - zkontroloval jsem svíčku , 22tka
4 - vypral vzduch.filtr
5 - složil a spokojeně nahodil - upravil otáčky volnoběhu, které jsem díky prasklé manžetě předtím trochu zvýšil..
tak že snížil otáčky volnoběhu a hura brblal si spokojeně , zahřál se a šel do otáček parááda
6 - shodil z hlavního stojanu a ejhle shaslo...na kolách nechtěl nastartovat ..
hodil na hlavní stojan a na první drc brblal jak za mlada , protočil abych zjistil , zda se mu chce do otáčet , zahřátý byl parádně, tak co , brblal si spokojeně , shodím z hlavního stojanu a zhasnul .. a nejde nastartovat , baterka je nová..
nahodím na hlavní stojan a na první drc...
aháá boční stojan vyskočil chápu, doklapl jsem bok , ikdyž se mi nezdál vyskočený a zkontroloval , nahodil znovu na hlavní stojan opět naskočil na první drc..shodil z hlavního stojan a zhasnul a nejde nahodit .. na stojanu ano..
na hlavním stojanu přeci není spínač ???
31 srp 2013, 15:18
Je to asi zlomený drát. Od čeho přesně Ti nejsem schopen říci, ale fotce je vidět rozpojený opravovaný konektor. Prý se to občas u Burgošů stává
Při propružení šel normálně nastartovat, po rozjetí okamžitě zdechnul. Tak to zkus.
IMG_6047.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
31 srp 2013, 17:18
Jo jo, to se u křižíka dělalo mému bráchovi. Taky si to moc nepamatuju, ale kdyžtak napiš SZ junm...
31 srp 2013, 17:19
U tohohle incidentu jsem byl a byly to zlomené vodiče od snímače polohy škrtící klapky.
31 srp 2013, 21:38
Tenhle má ale karbec a konektory jsou jen od sytiče a snímače polohy klapky a běží po rozpojení. Zkus se podívat na hadičku podtlaku pro EGR, loni mi praskla a dělalo to něco podobného. Na stojanu běžel normálně a po shození na kola se udusil. Na stojanu byla hadička sevřená a na kolech se otevřela prasklina a podsávalo to.
Případně ještě dráty od indučky. Zkus s nimi s nahozeným motorem na stojanu zahýbat.
06 zář 2013, 08:28
Taky mam dotaz, pri jizde na maximalku se mi asi sjizdi/pali oblozeni na spojce. Jelikoz nasledne rozjezdy jsou v cim dal vyssich otackach a to i po vychladnuti. Tak bych se rad zeptal jake oblozeni a kde mam objednat. Ktere by jste doporucili, rad bych to v zime vymenil.
06 zář 2013, 08:36
Obložení se neobjednává, ale přelepují se pakny. Doporučuju rovnou vyměnit i s pružinkama.
Klasicky v
RENOVAKu - materiál FNF410
06 zář 2013, 20:03
Na to přelepení se chystám v zimě,ale zajímaj mě ty pružinky,mám sehnat origo,nebo nějaký malossi,nebo úplně něco jiného,popřípadě ještě něco k té spojce,ať udělám sakum prdum.Dík.
06 zář 2013, 20:15
U nového stroje nemá smysl řešit. Nech klidně dál ty stávající origo.
07 zář 2013, 12:39
Budu měnit řemen variátoru u B400 K8 po 20 tis. km a prosím o radu který je nejlepší. dík
07 zář 2013, 13:57
Myslím že po dvaceti je to předčasný měnit . Interval je tuším i u novejch Béček 24 000 km , a z vlastní zkušenosti vím že vydrží bez problému 40 000 km . Po dvaceti nemůže mít ani známky opotřebení . Kdyžtak na něj jen koukni , změř šířku , jestli nemá v ohybu praskliny a zase to zadělej a jezdi dál . Stejně tak válečky - u mě proběhla první výměna obojího při 39 500 km , další při 72 000 km , a od té doby nic ( aktuálně zhruba 100 000 km )
09 zář 2013, 09:55
Origo řemeny pro burgoše (p.n. / rozměr) a rozměry spojkového bubnu:
do K3: 27601-15F03 / 23 mm x 944 mm / buben 150 mm
K3 - K6: 27601-15F10 / 21,85 mm / buben 130 mm
K7 - K8: 27601-05H00 / 25,1 mm / buben 160 mm
Tolerance je -1 mm pro řemen a + 0,5 mm pro buben.
13 zář 2013, 18:13
Origo řemen je tedy Řemen Vicma, Suzuki Burgman AN 400 od r.v. 07 ( podle kodu). Narazil jsem ,ale ješte na Řemen Malossi X-Kevlar, SUZUKI Burgman 400 4t LC K7. Ceny jsou stejné , který je lepší?. Dík
13 zář 2013, 18:18
Original remeny na drtivou vetsinu skutru jsou znacky Mitsuboshi. Nikoliv Vicma.
13 zář 2013, 18:31
To foky:
pravdu máš předsedo "mitsuboshi"