Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
29 črc 2013, 09:17
Ahoj
mám dotaz teď se mi celkem často stává, že když přejedu zadním kolem nějakou nerovnost tak tam něco celkem dost cvakne. Mám pocit jako by to dělala centrální pružina ale nevím proč, jde to od středu motorky jako od stojánku, ale tím to byt nemůže.
Zkoušel jsem to na retardéru a i když ho přejíždím tak cca rychlostí 10km tak přední kolo O.K. ale zadní tam něco cvakne.
Úplně mám pocit jako by se centrální pružina zmáčknula a po povolení tlaku chvilku zůstala zmáčknutá a pak jak se rychle rozepne tak to cvakne jako by do nějaké misky. Vím že je to asi blbost ale je to tak...
Mám teď nastavené předpětí na číslo 5.
Do servisu se mi s tím hned letět nechce....
Jen dodám stav km cca. 8.000 r.v. 2013
Děkuji všem za radu... Tomáš
29 črc 2013, 09:45
Nejjednodušší bude, když ti někdo "silnější" zapruží a ty budeš zkoumat co to je. Může to bejt klidně hlavní stojan.
Že by byl KO centrál se mi nezdá.
29 črc 2013, 11:21
Radis: Dela mi to uplne stejne... Ale mam takovy pocit, ze sedadlo se odcvakne ikdyz ho tahas jeste vice smerem nahoru, misto jeho zamacknuti. Taky bych to rad vyresil ale nejsem si jist jestli to vubec vyresit nejak jde. Na silnou vzperu jsem si zvyknul takze ji davat pryc urcite nebudu
29 črc 2013, 14:55
Galls píše:Akorát ten zátěžový index a máme cenu zase jinde.
jen k té ceně - dá se sehnat i s vyšším indexem dobře:
http://www.pneumatiky-skladem.cz/continental-contitwist-130-70-13-tl-id46532
30 črc 2013, 09:28
To máš pravdu, přesně tu jsem zkoušel. Hučí, je tvrdá a nesedí. Ale za ty prachy ti vydrží hoooodně dlouho. Akorát si zvykni na kravál, moc nebrzdi předkem a za mokra si dávej sakra majzla. Nemá problém v zatáčkách a na kruháčích ustřelovat. A to se vyplatí
30 črc 2013, 10:43
No,já tohohle contíka mám a že by byla tvrdá a hoooodně vydržela říct nemohu.První mi vydržela cca 4500km(ale většinou v jízdě ve dvou) a druhá se líží na 8000km.Na suchu drží dobře i v zatáčkách,za mokra moc nejezdím a ani nezkouším její parametry.Za mokra ustřeluje na bílých čarách,ale to asi většinapneu.
30 črc 2013, 11:42
Continental vyrábí shodné gumy v různých zemích a tak asi záleží odkud a s jakou směsí máš. To ale nezjistíš dokud jí nekoupíš. Jezdím převážně ve dvou a po 9000 km byla skoro jak nová.
Se zatnutými zuby jsem počkal na výměnu zadku a šla pryč. Nikdy více.
30 črc 2013, 11:59
Já koupil sadu z extralevnépneu.cz,nechal nazout a po půl roce jen tak náhodou kouknu na zadek a ejhle ona sjetá.Přední byla jak nová.Jízdní vlastnosti mi vyhovovali,tak jsem dokoupil znovu contíka,tentokrát z barumky a tahle už docela drží.Jo a vyrobeny všechny -made in VIETNAM.Někdo jí má z Brazílie,ale asi jiný rozměr.
02 srp 2013, 07:40
Ja uz ji mam taky doma. Z vietnamu
Tak jsem zvedav jak budu skakat v zatackach jak na koze
Dunlopka vydrzela cca 7tis. na zadku coz neni tak spatne jak vas tak ctu
18 srp 2013, 22:53
Ahoj, pořídil jsem si jetého B400, rok 2002. Je v pořádku, ale kvůli spotřebě oleje, jsem si nechal dělat GO motoru (výbrus, píst, přetěsnění, ventily atd.). Máte nějaké rady jak se k tomu chovat při zajíždění, abych něco nepokazil a jak dlouho zajíždět. Otáčkoměr tenhle model ještě nemá.
18 srp 2013, 23:03
Ahoj, prvních cca 500-1000km se vyvarovat jízdě "křeč na plnej kotel", v klídku střídat jízdní režimy město/okresky.
Kontroluj teplotu motoru a olej, v 1000km ho vyměň a bude to v klídku.
20 srp 2013, 21:27
Chlapi, potreboval bych poradit podle technicaku co to mam za typ. v papirech je napsane K432, jsem z toho trosku mimo. podle roku vyroby je to pry model 2007, ale mam datum registrace 2006. jde mi o to jak do budoucna objednavat veci a ted jde hlavne o valecky dr. pulley. myslel jsem, ze mam vahu 21gr, tak jsem objednal 19gr. vysledek nebyl ale nejak super. zrychleni slo trosku do plusu, ale maximalka klesla ze 160 na slabych 130 na stejnem useku. jeste neco.. s novyma sliderama jsem ujel tak 200km, a maximalka sla na dalnici po rozjeti i na 150 ve dvou. pak se neco jakoby po.. a ted je max. ve dvou do 120-130 po dlouhem premlouvani. motor si myslim ze bezi bez chyb. musim jeste ale prekontrolovat ty hranate nesmysly jak vypadaji. taky dnes jsem ale zvazil puvodni valecky a ty maji 19gr.takze podle vyrobce by mely byt ty hranate lehci a ja tam mam ted uplne stejne vahy. vsichni pisi jak jsou super. chtel bych vyzkouset ty lehci, ale nevim jestli to fakt pomuze.po kontole tech o stejne vaze uvidim v jakem jsou stavu. jde mi hlavne o tu maximalku, protoze predjizdeni ve 110 neni zadny med.
diky za info
20 srp 2013, 21:55
Zdravím, stal jsem se též novým majitelem K7. Zatím naprostá spokojenost. Potřeboval bych poradit, kde sehnat opěrku pro spolujezdce, kufr se mi zatím dávat s opěrkou nechce. Díky za rady. Jinak pakliže na skůtru je spojka od Malossi, tak bezva oproti originálu
díky
20 srp 2013, 21:56
Ahoj,
i když máš rok 2006 je to modelový rok 2007. To znamená, že všechny díly objednávej normálně na rok 2007.
Cosetýče válečků, skutečně se do této generace dávají v originále 19gr. Dr.Pulley tedy v gramáži 18gr.
24 srp 2013, 12:43
Pokapal jsem si ředidlem přední sklo ( plast) u budíků. Nové stojí 1700kč . Jde to nějakou pastou vyleštit. Jsou tam takové kapičky nic hrozného,ale vadí to. dik