od MP » 04 črc 2013, 18:20
Včera jsem jel z Jihlavy domů , kousek od baráku , najednou rafika teploměru začala stoupat nahoru , ještě jsem dojel akorát před barák , zastavím a pod Burákem kaluž olejovo-vodní emulze . Vytíkala z air boxu . Musel jsem na noční , tak jsem to řešil až dnes . Vypustil jsem mnohem více "oleje" než je náplň 1900 ml . Emulze vytekla i z hadice co je mezi vodním čerpadlem a chladičem . Sundal jsem dekl altíku , vyčistil , udělal nový těsnění , složil . Nalil novej olej . Nastartoval , a začal "odvzdušňovat" , Furt se to tlakovalo , teplota furt nahoře ... Pak jsem vyšrouboval olejovou zátku a vyvalilo se spoustu oleje s vodou ...
Nevím , ale asi fouklo těsnění pod hlavou . Vzhledem k tomu kolik to má najeto , tak by při rozdělávání motoru už bylo vhodný udělat výbrus a překroužkovat , gufera na ventilech ... zkrátka nebudu měnit jen těsnění , ale dělal bych to na 100 % . A vzhledem k tomu že jsem chtěl na podzim kupovat něco jinýho , s tím že Burgmana nechám na dojíždění do práce , nebudu do něj už investovat a peníze přidám na hromádku ...
Ach jo ... to byla krátká sezóna . Jen 7 000 km .....
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600