Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod f15irefox » 29 čer 2013, 10:56

Jinak kdyby si přece jenom sháněl ten regulátor tak tady jsou klucí šikovní http://www.ignitech.cz/
Děda Burák 400 70 000(23000) prodáno,Silver Wing 24 400(2200)
774980534 Pepa
Uživatelský avatar
f15irefox

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 438
Registrován: 10 dub 2010, 13:30
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda Silver Wing FJS 600, Simson SR50 1990

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 29 čer 2013, 11:39

Dík . Ty stránky jsem taky našel a koukal na ně .
Teď musím sehnat nějakej konektor a přepájet to . Chci to udělat nějak pěkně , ať to taky trochu vypadá . Samozřejmě by to šlo natvrdo , ale chci ať to má úroveň .
Pak otestuju . Snad to bude cajk .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod oldik » 29 čer 2013, 11:56

Nejideálnější spojení je natvrdo, když už to je rozhozený. V RC modelařině platí, že čím víc konektorů, spojů, přechodových odporů, tím hůř. Vůbec bych to neřešil, koupil smršťovací bužírku a spájel.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 29 čer 2013, 13:43

Nevylučuju že to tak dnes nedopadne , mám dnes , zítra a v pondělí ranní dvanáctky , takže stejně pokud neseženu starší konektor od kamoša , tak kupovat budu moct něco až v úterý .... a chci jezdit co nejdřív . Jezdit autem když je takhle je hřích .
Ono je ta samčí část konektoru vlastně taková škatulka s dvěma pojistkma a ještě má z druhé strany dva silný kabely k aku . Bude to potřeba ten plast ořezat , na ty tenký piny napájet drát a pospojovat s drátama co končí u samičky , která je pěkně "vypálená" .

30.6. edit:
Tak hotovo .
Ale díky vlastní blbosti jsem si to zbytečně zkomplikoval , ale na druhou stranu získal nové zkušenosti .
V podstatě stačilo jeden den počkat až si to přečte Galls a poradí . Samozřejmě měl pravdu a jedinej problém a příčina nedobíjení byl vypálenej konektor před startovacím relé . Bohužel jsem měřil dobíjení , ale jak jsem již psal , já blbec si multimetr nepřepl na vlnovku - střídavej , a měřil voltíky z altíku na měření stejnosměrnýho . Samozřejmě mě to ukázalo nula nula na všech třech vodičích . A já hned tedy diagnostikoval vadnej altík . Takže sehnání , rozborka , sborka ... a zjištění že zase nula nula voltů . Až po cchvíli mi došla ta záměna střídavej a stejnosměrnej . Rozborka , montáž původního altíku , složení jen tak bez těsnění - dával normálně . Takže vrácení novýho a složení s původním altíkem . Jenže při demontáži se poškodilo samozřejmě těsnění , tak jsem to těsnil tím silikonovým na těsnění motorů . Složil , dotáhl , a nechal před nalitím oleje vyschnout do dalšího dne . Pak jsem nalil olej a ... jen cvakalo relátko , startér netočil
Trvalo dlouho než jsem zjistil že nepřítomnost , toho zhruba desetinu , dvě desetiny silného těsnění za to může . Plastický těsnění se po dotažení samozřejmě vytlačí a zůstane jen na nerovnostech styčných ploch , a po dotažení se ten konec klikovky na kterým je rotor tak stiskl k ložisku že s tím startér neotočil . Stačilo povolit šroubky o čtvrt otáčky a točil s tím . Ale to by zase mohlo netěsnit . Takže opět vypustit olej , rozborka , vzít ten dekl a jít namalovat a vystřihovat papírový těsnění .Dal jsem ho tam , podmázl ještě tím plastickým , dotáhl , a startér tím otočí . Jak málo stačí . Ti kluci v Japonsku to maj bez jakejckoliv vůlí a tolerancí . Takže kam dávaj papírový těsnění , tam musí bejt .
Tak jsem to poskládal a teď to nechávám vytvrdit .
Na relátko jsem napájel dráty , zalil epoxidem . Konektor ucvakl a dráty pospojoval napevno . Zaizoloval . Zkusil jsem do toho jen brnknout , s přiloženým plusem k baterce a po naskočení ho oddělat . Motor nezdechl , takže to dobíjí . Bylo to jen na dvě tři vteřiny , bo tam nemám olej .
A navíc jsem nechal v pátek zapnutej multimetr a klekla mě v něm baterka , takže musím prvně koupit baterku a oživit multimetr a pak si teprve změřím kolik mě to dobíjí .
Takže teď víte jaká su lama , a jak málo stačilo abych se po tři večery po příjezdu z práce nemusel bavit takto v garáži .
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 bře 2014, 20:50, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Galls » 01 črc 2013, 09:57

Škoda práce, ale hlavně že se zdařilo. Konektor jsem řešil odvrtáním plastu v boku krabičky s pojistkou a relátkem, abych mohl na ten konektor napájet drát s vyvedenou spojkou, pro případ, že by bylo potřeba to rozpojit.
Uživatelský avatar
Galls

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 176
Registrován: 07 úno 2012, 17:04
Bydliště: Stroumbi
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 / 2001

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod bartCZ » 02 črc 2013, 11:55

Zdravím, dotaz, nevíte jestli půjde přehodit zadní světlo z roku 2002 na 1999 ?
62 radarových :-), tryska č. 70, úprava air boxu, spotřebu nevím, neřeším ....
bartCZ

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 02 říj 2010, 19:29
Bydliště: prdel 20 km od Pardubek :-)
Skútr / moto: B400, 1999

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod zik » 02 črc 2013, 12:09

Nepůjde, ročníky 2001 a 2002 mají vyšší zadek (a podstatně větší kufr).
4542_0_3_3_burgman%20400_Bobysha-Valjevo%20Srbija.jpg
29492_1917LOpXgFIPBKpX.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Honda SH 300i (2014), dříve Yamaha Majesty 400 (2009), Honda SH 125i (2007), Suzuki Burgman 400 (2001)
Uživatelský avatar
zik

250+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 279
Registrován: 30 bře 2008, 12:23
Bydliště: Brno / Třebíč
Skútr / moto: Honda SH 300i (2014)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 02 črc 2013, 12:35

Tak vše složeno a opět dobíjím ... krásných 14,5 V :)
Jen jsme měl problém to zaplnit vodou . Pořád se to hřálo , lezlo to až do červenýho a přitom nesepnula sahara , takže chladič byl bez vody . Chvíli jsem už byl zoufalej , a najednou rafika začala pomalu padat dolů , tak jsem to projel a je to cajk . Asi nějaká bublina . Sahara pak už taky spíná .
Takže v pátek odjezd na transpublik a v pondělí k Baltu .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod bartCZ » 03 črc 2013, 06:37

Hojte, dotaz, za studena i za tepla startuje jen s trochou plynu, bez něj se mu nechce.... co poladit ? Volnoběžné otáčky se mi zdají trochu nízké, tím možná začnu, než se ale do toho pustím, napadá vás něco ? s trochou plynu startuje bez problémů ...
62 radarových :-), tryska č. 70, úprava air boxu, spotřebu nevím, neřeším ....
bartCZ

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 02 říj 2010, 19:29
Bydliště: prdel 20 km od Pardubek :-)
Skútr / moto: B400, 1999

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 03 črc 2013, 09:25

bartCZ - volnoběh klidně trochu pouprav , ale jinak bych to nechal bejt . Taky jsem byl rozladěnej z toho že líp chytá když lehce , ale opravdu lehce , mám pootočenej plyn . Chytne i bez něj , ale trvá mu to dýl . Stačí mít lehoučce cvrnknuto do plynové rukojeti a je to o poznání lepší .

zik ... no už aby jsme někam vyrazili spolu . Když jsi měl Burgmana tak to nevyšlo . No a snad to dědeček bez újmy vše zvládne . Teď jsem se mu dost věnoval , více než za celou tu dobu co ho mám dohromady , tak by měl bejt zase ve výborné kondici .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod dolezz » 03 črc 2013, 17:16

Ahojte,

v nedelu som isiel na Burgmane (2003 rocnik, 400 cm3) po 40km mi na palubovke zacala svietit kontrolka fi za jazdy, tachometer bolbol, bol stale na max. ked som blikal dialkovimi tak nachvilku nabehol a na mieste kde sa pocita trip mi vypisalo Fi, zastavil som po ceste v najblizsej dedine. Ako som zastavil pichol som klucik pootocil a nic, ani kontrolky proste nic sa nezaplo, akoby nebola baterka.

Zohnal som tam automechanika ten mi omeral baterku povedal ze je ok, vybral som poistku hlavnu aj vsetky ostatne s toho boxu za tym deklom nad svetlami a vsetko bolo v poriadku.

Prisiel pre mna kamos po cca. 2 hodinach zobrali sme ho domov, burgman vobec nereagoval. V pondelok tj. na druhy den som prisiel k motorke pichol kluc a normalne sa zapla akoby nic???

Zo zaciatku svietili stale blinkre vpredu a vzadu a blbol tachometer a neslo predne svetlo svietila tam iba parkovacka (taka mala ziarovka), cca. po 15min. jazdy sa vsetko dalo do normalu.

Pisem nakolko moj servisak je na dovolenke, precital som skoro cele forum a nevedel som najst odpoved. Burgmana som kupil cca pre dvoma tyzdnami najazdil na nom cca. 300km je to dovoz s It. na tacho ma najazdene 33 000km. Mozno aj orig. vyzera zachovale.

Momentalne sa sprava ako by sa nic nestalo, len sa bojim na nom jazdit na vecsiu vzdialenost. Precistil som kontoxom kontakty na poistkach.
dolezz

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 03 črc 2013, 17:04
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 k3

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Dadula » 04 črc 2013, 09:48

Zdravim kolegove, dnes jsem byl na technicky s r.v.2001 a zjistil jsem ze mam v technicaku obe kola 100/13. Na burakovi mam ale vepredu 110 a vzadu 130. Podle me je chyba v tehnicaku u te zadni. Melo by byt 100 vepredu a 130 vzadu. Co vy na to a co stim?
P.s. znamka vylepena na 2 roky ;-)
Dadula

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 21 čer 2013, 07:23

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod zik » 04 črc 2013, 10:10

Můj bývalý techničák hlásí:

- přední: 110 / 90 - 13,
- zadní: 130 / 70 - 13.

Takže myslím, že osazeno máš správně a chyba bude v techničáku :wink:
Honda SH 300i (2014), dříve Yamaha Majesty 400 (2009), Honda SH 125i (2007), Suzuki Burgman 400 (2001)
Uživatelský avatar
zik

250+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 279
Registrován: 30 bře 2008, 12:23
Bydliště: Brno / Třebíč
Skútr / moto: Honda SH 300i (2014)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod oldik » 04 črc 2013, 10:27

Změnu do TK. U nás bys neprošel. Stačí neuvedený rozměr a jedeš domů s nepořízenou.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 04 črc 2013, 16:39

tb1e.jpg

Se slzou v oku a hlubokým zármutkem v duši Ti oznamuji že dnes ve věku dvanáct let odešel můj věrný společník na cestách , Suzuki Burgman . Náklady na jeho resuscitaci by byli tak vysoké , že je to ekonomicky nevýhodné , vzhledem k jeho stáří a počtu najetých km .

Zítra jsem měl jet na závod Transpublik a do Polska k Baltu a do Litvy ...
Sezóna skončila .
Budu jezdit na Stele a konečně složím tedy Stadiona , dokud je v garáži místo .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil MP dne 04 črc 2013, 20:00, celkově upraveno 2
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků