Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

22 čer 2013, 15:59

... doufám že je tmavě modrej :wink:
Tak to gratuluju k vlastnictví takového skvělého přibližovadla .
Nedělej tajnosti a koukej se pochlubit .
A jinak přeju hodně pohodových kiláků a hlavně pevně kolama na zemi .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 čer 2013, 09:09

Dekuji. Jen jeste dotaz na nekoho z Prahy a mozna i blizkeho okoli. Chtel bych buraka nechat zkouknout v servisu. Koukal jsem na net a docela me zaujala firma scootland. Prosim nema nekdo zkusenost, nebo poradit lepsi. A nebo kdyby se nasel nejaky zkuseny borec ktery by ho letmo zkouknul vyskousel a rekl co je spatne. Me osobne se ze zda ze brzdy, variator a asi sytic by zaslouzily pozornost. Bohuzel je to muj prvni kousek, tak nemam s cim porovnavat. Postarejte se o mladeho nezkuseneho burgmanaka :-D

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 čer 2013, 09:42

O servisech a zkušenostmi s nimi je zde příslušná sekce.
Pročti nebo vznes dotaz prosím tam. Díky.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 čer 2013, 10:51

Dadula píše:Me osobne se ze zda ze brzdy, variator a asi sytic by zaslouzily pozornost.

Podle čeho soudíš ?
Něco je špatně ?
Kolik to má na tacho ?
....nebejt z Prahy , tak se na to kouknu .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 čer 2013, 12:19

Zacnu od konce: spatne chyta za studena. A vlastne i za tepla musim pridat plyn.
Brzdy se mi zdaji mene ucine (musim mackat vetsi silou) a parkovaci brzda nebrzdi asi vubec.
A variator mi pripada ze nebere uplne optimalne a plynule. A vcera jsem po 80km lehce citil pach gumy. Ale opravdu jen lechce to zavonelo. Treba je to normalni.
Na tacho je 25000km ale asi to ma mnohem vic.
foky píše:O servisech a zkušenostmi s nimi je zde příslušná sekce.
Pročti nebo vznes dotaz prosím tam. Díky.

Omlouvam se. Teprve se tu rozkoukavam.

MP píše:... doufám že je tmavě modrej :wink:
Tak to gratuluju k vlastnictví takového skvělého přibližovadla .
Nedělej tajnosti a koukej se pochlubit .
A jinak přeju hodně pohodových kiláků a hlavně pevně kolama na zemi .

Konečně jsem se dostal ke kompu abych jsem dal nějaké foto. Přes mobil mi to nešlo.
Kdyby ho někdo poznal a věděl něco k jeho historii (ať špatné či dobré) budu rád když napíše a řekne mi to. Myslím že je to takový exot který tu nemá kde kdo (myslím tu barvu) :-D
20130621_164506.jpg
20130621_164653.jpg
20130621_164626.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil Dadula dne 23 čer 2013, 12:29, celkově upraveno 2

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 čer 2013, 18:40

Pěknej mezek.Ten ti bude sloužit :wink: .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 čer 2013, 22:40

Dnes jsem šel sundat kolo na přezutí a koukl na destičky a nestačil jsem se divit .
Předek v pohodě . Tak cca 60 - 70 % , všechny čtyři .
Ale zadek :shock:
Po deseti tisících téměř na plech . A to jezdím na pohodu . A je to stejná značka jak na předku - EBC . Konkrétně přesně EBC , typ FA411
Ještě že jsem měl schovaný původní origo NISSIN , tak jsem je tam foukl . Na nich je po osmdesáti tisících ještě cca 2,5 mm .
rwka.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil MP dne 24 čer 2013, 00:39, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 čer 2013, 23:31

Tak jsem se dneska vrátil z Chorvatska celkové ujeto 2.600 km - naloženej až po strechu, postranní brašný Topcase 55l plný kufr a ve dvou a na nedostatek výkonu jsem si nemohl ztěžovat. Jeli jsme cenom okresky zadné dálnice, pohádková cesta koho by zajímala trasa tak z Bratislavy kam jsem jel po dalnici z Kolina to byla tato trasa ZDE

perfektní cesta doporučuji každému.... bomba pohádka a spokojenost s Burákem maximální...
Už mám za 2,5 měsíce co ho mám najeto 6.600 km přesně....

IMG_1113.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 čer 2013, 15:27

Help please.
Borci uvítám jakýkoliv poznatky a rady týkající se problému který níže popíšu .
Burgman mi začal nějak zlobit a zrovna v nejnevhodnější chvíli . Za týden mám jet Transpublik a hned pak k Baltu a tak to potřebuji odstranit .
Navíc jsem teď pracovně zaneprázdněn a času málu .
Počtu si vaše připomínky ,a zejtra musím jednat .
Nějak mě včera klekla baterka , dal jsem ji na nabíječku , po nabití kolem 13,2 V , po nastartování 14,6 V . Říkám si pohoda , je to v cajku . Dnes jezdím a všimnul jsem si že kontrolky svítěj slabě . Zajedu do garáže to poměřit a nějakých 11,6 V baterka , a i po nastartování ...
Prosím , kde je regulátor umístěnej . Vím že to zní divně , když mám Buráka pět let , najeto milión a nevím kde je regulátor ... ale doposud jsem ho nepotřeboval hledat .
Kde nejlíp změřím altík , kam až je vyvedená kabeláž od něj . Předpokládám že až do regulátoru , po cestě žádnej jinej konektor není , ale ...
Tak nějak si myslím že regulátor bude někde v kapotáži vepředu jak je relé ke startéru ... a to je daleko od altíku , možná bude i konektor jinde , abych změřil kolik dává altík ...
No uvítám jakékoliv rady a poznatky ať mám z čeho čerpat a zítra na to vlítnout . Díky .

... ještě si uvědomuju , včera jsem montoval přezutý zadní kolo , a když jsem měl od neděle sundanej vejfuk , natíral jsem ho a včera po namontování ho chvíli "vypaloval" než si uklidím nářadí . A všiml jsem si koutkem oka že se tam zpod plsatů nějak kouří . Hned jsem si říkal že ta barva jak se vypaluje ... doufám že se tam netavili nějaký dráty ...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 čer 2013, 15:34

Čaues,
u prvních ročníků se docela často stává, že se ukroutí dráty od altíku v místě kde procházej humovou průchodkou krytem motoru.
Je to vidět vpravo dole za výfukem. Vedou tam dráty do konektoru.

Kdyžtak mrkni SEM na fotky opravy (na straně 1 vyfocená závada) - je to místo, kam dává ten červenej silikon.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 čer 2013, 16:21

Díky foky .
Teď jedu do práce , ale ráno jdu na to kouknout . A jestli tam uvidím takovej škvarek jak je na těch fotkách v odkazu tak :evil: :x
Pokud to tam bude v cajku tak asi ten regulátor , a ten už jak jsem zjistil je vepředu v kapotáži . To bych byl radši . Kvůli přístupu a jednoduchosti opravy .

27.6. edit:
:evil: je to altík . Začal jsem tím nejjednoduším - baterka . Po nastarování a odpojení + kabelu to hned chcíplo . Takže to jelo jen na baterku . Našel jsem regulátor . Nemá co regulovat , když do něj jde nula nula voltů . Ještě kontrola konektoru hned za altíkem ... z altíku nula nula voltů :?
Altík jsem sehnal tady kousek od Třebíče za 1200 . Mohl jsem mít i za 900 ale tři kila by mě stála cesta a strávil bych na ní tři hodiny ...
Tak se jdu bavit . Držte palce . Nevím jak půjde dolů rotor ... to bude asi na nějakej přípravek . Stahovák tam nepůjde dostat .

Edit : ... tak jsem koukal na ty obrázky v odkazu od fokyho a bingo - rotor tam zůstane , sundá se ten dekl a stator je chycenej v něm . Kluci Japonský to maj zmáklý .
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 bře 2014, 20:47, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

27 čer 2013, 14:47

kon-text píše:Zdravím,
Nemáte niekto tankvak od EWOG na burgmanovi K1, K2 ?? Ako tam pasuje? poprípade nejaké foto..
Uchytáva sa to len pod sedadlom?
Vďaka

Sedí dobře. Uchycení je jen pod sedlem, ale stačí, stejně ho máš za jízdy mezi nohama.

MP:
Tak to buď sakra rád, že se to stalo teď a ne někde na cestě. Držím palce.
tankvak_e.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

27 čer 2013, 21:34

Borci , ode dneška mě můžete říkat klidně sprostýma slovama . Altíkem to nebylo . Ale samozřejmě jsem to zjistil až když jsem to rozrbral , dovezl jinej altík , a před složením napevno mě napadlo zkusit jestli novej něco dává . Já lama blbá zase naměřil nula nula voltů . Hlava mě to nebrala ... Já blb měl měřák přeplej na stejnosměrný voltíky !!! A altík dává střídavý !!! Proto ta nula . Po přepnutí na vlnovku jsem samozřejmě naměřil v závislosti na otáčkách až kolem 55 V . Tak jsem tam dal ten starej a z něj taky . Všechno úsilí zcela k ničemu . Kdyby mě to trklo hned ráno , tak zjistím že do regulátoru altík šťávu valí a že chyba je v regulátoru .
No chybama se člověk učí . Kdyby jste někdo měl chuť měnit altík , rád pomůžu , je to brnkačka . Takže sháním regulátor . Protože jak jsem psal jinde :

Potřeboval bych poradit , jestli někdo bude vědět .
Na Burákovi mě odešel regulátor dobíjení , ale nemůžu sehnat ten stejnej ( ročník 99-02 ) . Mám tady z 03 . Rozdíl je vidět na foto . Vlevo , s pěti piny je starej model , vpravo se šesti je novější . Starej má vyvedeno pět drátů zakončených konektorem . Na novým je konektor přímo na těle regulátoru . Chtěl bych těch pět drátů ucvaknout a přepájet na vývody z novějšího regulátoru , tím mě bude konektor pasovat na současnou elektroinstalaci . Ale ...
Jeden pin , v horní řadě uprostřed je navíc . Údajně by měl jít na + pól baterky .
( spodní řada jssou přívody od altíku , horní řada jeden krajní je + , jeden je - )
Poradí někdo znalej ? Nechctěl bych odjeb.. i ten novější ( a funkční regulátor ) .
[img]

Fotky z rozborky od druhé fotky dolů.
27k.jpg
9gdu.jpg
54r3.jpg
05bi.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 čer 2013, 10:43

Opravdu je to regulátor? Já jen, abys zase něco nesháněl. Podobný problém jsem měl nedávno. Najednou to přestalo dobíjet a po vyjetí baterky to celé zhaslo. Závada byla ve vytaveném konektoru u relátka startéru :?: pod přední maskou. Je tam přivedeno dobíjeni k 30A pojistce. Po napájení je vše v pořádku.
Pro jistotu, link na diagnostiku: http://motoride.sk/c/418/testovaci-diagram-kontroly-dobijania-motocyklovych-baterii.html

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 čer 2013, 11:59

Díky . Kouknu na to .
Dnes to večer jdu zadeklovat a zetěsnit , včera jsem to už nedával .
Kde je to relé od startéru s tou pojistkou vím , na to jsem koukal když jsem měnil uhlíky .

edit:
Díky Gallsi .
Ano , tam je ten problém . Mám ten konektor co je zacvaknutej mezi ty dvě zelený 30 A pojistky taky vypálenej . Sakra , že já s tím rozděláváním nepočkal do dneška , ušetřil bych si spoustu práce . Dnes jsem to poskládal komplet zpět . Zejtra až zaschne těsnící tmel naleju olej a vodu , a pokud mě kamoš najde nějakej konektor přepájím to a otestuju . Jinak až v úterý .
Tak snad to bude v cajku .
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 bře 2014, 20:48, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Odeslat odpověď