od MP » 26 čer 2013, 15:27
Help please.
Borci uvítám jakýkoliv poznatky a rady týkající se problému který níže popíšu .
Burgman mi začal nějak zlobit a zrovna v nejnevhodnější chvíli . Za týden mám jet Transpublik a hned pak k Baltu a tak to potřebuji odstranit .
Navíc jsem teď pracovně zaneprázdněn a času málu .
Počtu si vaše připomínky ,a zejtra musím jednat .
Nějak mě včera klekla baterka , dal jsem ji na nabíječku , po nabití kolem 13,2 V , po nastartování 14,6 V . Říkám si pohoda , je to v cajku . Dnes jezdím a všimnul jsem si že kontrolky svítěj slabě . Zajedu do garáže to poměřit a nějakých 11,6 V baterka , a i po nastartování ...
Prosím , kde je regulátor umístěnej . Vím že to zní divně , když mám Buráka pět let , najeto milión a nevím kde je regulátor ... ale doposud jsem ho nepotřeboval hledat .
Kde nejlíp změřím altík , kam až je vyvedená kabeláž od něj . Předpokládám že až do regulátoru , po cestě žádnej jinej konektor není , ale ...
Tak nějak si myslím že regulátor bude někde v kapotáži vepředu jak je relé ke startéru ... a to je daleko od altíku , možná bude i konektor jinde , abych změřil kolik dává altík ...
No uvítám jakékoliv rady a poznatky ať mám z čeho čerpat a zítra na to vlítnout . Díky .
... ještě si uvědomuju , včera jsem montoval přezutý zadní kolo , a když jsem měl od neděle sundanej vejfuk , natíral jsem ho a včera po namontování ho chvíli "vypaloval" než si uklidím nářadí . A všiml jsem si koutkem oka že se tam zpod plsatů nějak kouří . Hned jsem si říkal že ta barva jak se vypaluje ... doufám že se tam netavili nějaký dráty ...
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600