Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
17 čer 2013, 11:53
foky : Jen za studena . Ten první start po ránu , kdy to dýl stojí .
Po chvilce , a pak během dne už chytá na drnc ...
Tak ten sytič ještě vysleduju . I když jsem ho teď testoval . Přijel jsem do garáže , vyndal ho a byl vysunutej ( zavřenej ) . pak jsem ho schladil studenou vodou a postupně se zasunoval . Namontoval jsem ho , nastartoval , drželo to vyšší otáčky a pak to po chvilce kleslo na normální volnoběh .
Uvidím co po ránu , i když to budu vyndávat z garáže , a to není jak když stojí venku .
matty46 : S Denso svíčkama mám negativní zkušenost jen se žhavícíma . Letos v zimě se mi zdálo že by start mojeho HDi měl být svižnější , tak jsem dal nový žhaviče - Denso . A bylo to ještě horší . Vyndal jsem je a porovnal jak žhaví s těma předchozíma . Byl to podstatnej rozdíl , v neprospěch Densa ... , takže jsem tam dal zpátky ty původní a na další zimu koupím jiný .
17 čer 2013, 18:39
Nazdar páni.
Neviem či je to blbosť, ale na svojom Burgmanovi 400 2007 mám spotrebu podľa displeja 4,5l/100km a zdá sa mi to nejak moc. Keďže som našiel, že sa dá s tým jazdiť aj za 3,5l/100km. A to som neni nejaký pretekár. Dá sa s tým niečo robiť. Olej čerstvo vymenený aj motorový aj prevodový. diki za rady, tipy, triky jak to znížiť
17 čer 2013, 20:36
Říkat, že to hodně závisí na způsobu jízdy asi nemá cenu, to určitě víš. Zas tak hrozný se mi to nezdá. Na SW jsem jezdil i za 6, občas možná i o trochu víc - když tomu dáš. Na Sh 300 jezdím za 4 a jsem spokojenej. A to je to o dost lehčí stroj. Taky bych to nejdřív porovnal s tankováním, nejen dle PP.
18 čer 2013, 09:52
Co se spotreby tyka mam ted rok 2013 a spotreba je 4,5 az 4,9 litru pri me celkem sportovni jizde. Ted jsem vyjel na Makarskou a do Bosny ve spdvou a nalozenej a celkem pohodovou plynulou sviznou jizdou mam 3,9 na nejakych 1500 km s plnym kufrem a topcase i postranimi brasnami. Takze je to pouze o stylu jizdy...
18 čer 2013, 13:25
asi tak,je to o stylu.Já jezdím celkem běžně kolem 3,6-3,7 řekněme mimo obec tak do stovky,sem tam nějaký to předjetí.Ne že bych se vyloženě loudal,ale taky za to nijak razantně netahám,po městě moc nenajedu a ve dvou jedu málokdy a když,tak s mamkou bojím-bojím,takže ta spotřeba se ani tady moc nezvýší.Jestli ho bereš na rozjezdu na plno a lítáš 150 tak to musí jít nahoru,já zatím nejhorší průměr v Praze,kolony,kličkování,brzda-plyn a rychlý starty na světlech,tak to mi vylezlo taky na 4,2,.Dlouhodobý průměr mám 3,6
18 čer 2013, 14:50
Včera jsem doservisoval B400 K7 známýmu, na displeji má teď spotřebu 4,1 l/100km...filtr hnus fialovej..čeká na nový..jinak čerstvě po přelepení spojkového obložení a komplet vyčištení vnitřku variátoru..přitom zjištěno, že ital po reklamaci kvílení spojky už dal 5-paknovou spojku a je tam Malossi variátor s 14gr válečky, žlutá kontrastka...poskládáno a vyzkoušeno..odpich kolem 4-tis otáček..jede velice svižně...uvidíme kolik bude spotřeba s novým filtrem...ještě bude výměna kapalin a řemenu při 24tis km..ale až za pár tis km...
19 čer 2013, 17:23
Včera jsem koupil v TESCU za nějakých 34 Kč držák na flašku na kolo a vymejšlel kam ho nainstalovat na Buráka abych měl v těchto letních dnech po ruce nějaký ty tekutiny , a zároveň to bylo bez následků ( aby nezůstali dírky ) demontovatelný .
Foukl jsem to pod šroubek co drží k sobě plasty , použil delší šroubek a mezi držák a plasty strčil ( navlíkl na šroub ) kousek ( cca 1,5 cm ) černé gumové hadičky . Otevírání kastlíku to nebrání .
Ten Isostar tam nevozím , jen jsem ho měl zrovna po ruce na focení
21 čer 2013, 07:27
Zdar snad budouci kolegove. Mel bych se jit podivat na Burgmana 400 k1. Na co si dat pri prohlidce pozor? Jak se pozna nacatej variator a tak? Moc dekuji za odpoved a snad brzo mezi vama ahoj.
21 čer 2013, 07:56
K1 ... dobrá volba .
Co to je načatej variátor ? Můj má najeto bez pár kiláků 100 000 km a spojka je původní , bez známek opotřebení , variátor jsem nechal při 72 000 km "srovnat" na soustruhu - odstranit drážku od řemenu .
Jinak řemen i válečky jsem měnil při 39 000 km , pak 72 000 km .. a nebyli viditelně opotřebený .
Zvenku na tom nic nepoznáš ... musel bys kouknout dovnitř .
Tyto ročníky netrpěli hvízdáním a jinými projevy při rozjezdu jak pozdější kousky , tak asi nic neuslyšíš .
Že je "vytahanej řemen se dá poznat tak že to ( na stojanu ) vytočíš a jak pak otáčky klesaj na volnoběžný že ten žemen tam plandá a pak to vybruje , je to třeba cítit na stupačkách ( podlaze ) - nebo i za jízdy při stejných podmínkách ( vytočit a nechat klesnout na volnoběh ) , nebo při prudké akceleraci .
Jinak si myslím že K1 neměli nějaký slabý místo . Ale může se podělat cokoliv . Mě třeba při 96 000 km přestal točit startér ( uhlíky už tam nebyli ) .
Bude to papat určitě olej . Kontrolovat , dolívat , ať to nezadřeš .
.... a kdybys napsal odkad seš , nebo ten Burgman , tak se na něj třeba s tebou někdo koukne .
Nebo jestli je někde na netu v inzerci , hoď sem link . Kouknem .
21 čer 2013, 09:00
Dekuju a docela jsi me i uklidnil.
Toz ja su z Praheee
a tady je link:
Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.
21 čer 2013, 09:35
Zdravím,
Nemáte niekto tankvak od EWOG na burgmanovi K1, K2 ?? Ako tam pasuje? poprípade nejaké foto..
Uchytáva sa to len pod sedadlom?
Vďaka
21 čer 2013, 09:50
Burgmana už sice nemám, ale seděl tam perfektně. Uchycení pod sedlem je naprosto dostačující.
21 čer 2013, 11:47
Tak už tam ten inzerát není .... že by jsi ho už koupil ?
21 čer 2013, 16:25
image.jpg
Potrebuju poradit kde je nekdo sikovnej co by mi nalakoval postranni plasty. Vyrazil jsem do Chorvatska a brasnama na stranach a samozrejme prosoupali bocni laky. Jsem z toho na slupky. Vite o nekom sikovnem kdo by to umel udelat aby to nebylo poznat?
Diky moc
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
21 čer 2013, 22:19
MP píše:Tak už tam ten inzerát není .... že by jsi ho už koupil ?
Koupil no.