od MP » 17 čer 2013, 10:35
Chtěl bych s Váma zkonzultovat následující věc:
...jedná se o K1 , tedy karburátor .
Minulej tejden jsem vyměnil uhlíky ve startéru ( po 95 000 km už tam v podstatě žádný nebyli a startér odmítal točit ) . Pak jsem to poskládal , startér točí jak o život , ale ... jak stojím přes noc venku ( když jsu na noční ) tak ten první ranní start je špatnej . Nechám to točit tak 4-5 vteřin , počkám chvilku , znova to nechám točit těch 4-5 vteřin a až pak chytne ... Během dne pak už v pohodě , naskočí na ťuknutí .
Dřív to chytalo na první brnknutí i při podstatně nižších teplotách . Měl jsem tam iridiovou Denso IU22 , ale ta už měla za sebou asi 75 000 km tak jsem ji vyměnil za Denso U22ESR-N , kterou jsem měl schovanou ( měla najeto tak 2000 km ).
Bez změny . Znova jsem překontroloval příruby na karbecu ( u válce i u sání ) , hadičky ...
Teď jsem kontroloval sytič jestli otevírá zavírá - taky v cajku . Posunul jsem ho o otáčku ( aby byl víc otevřenej za studena ) a uvidím co to udělá .
Taky jsem odpojil hadičku od čerpadla ke karbecu - po zapnutí zapalování hned čerpadlo taky natlačí benzín do karbecu .
Jinak nevím .
Má někdo nějakej nápad ?
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600