Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod maco » 27 črc 2008, 12:12

No my se tady s keprem bavíme o K3,ta dual má :D a K7 ho už nemá,protože kolo má dva brzdové kotouče po dvou třmenech a dvou destičkách.Až do K6 to má jeden kotouč jeden třmen a čtyři brzdové destičky,dvě pro předek a dvě pro duál.Takže jsi pravdu sice teoreticky měl,ale prakticky jsi neuvedl rok,takže i neměl ;) :D
Naposledy upravil maco dne 27 črc 2008, 12:14, celkově upraveno 1
K3,90000 km
K7,60000 km
maco

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod lojza » 27 črc 2008, 13:40

650 nemá :p
Uživatelský avatar
lojza

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 207
Registrován: 17 pro 2007, 10:22
Bydliště: Bučovice
Skútr / moto: X9 200EVO,B650 exe K7 GW1800

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Gullwing » 27 črc 2008, 17:21

Tak už jsem z toho lojza. ;) Myslel jsem, že duál je pozitivní věc. Tudíž mě překvapuje, že se nejdřív dělal a potom už ne. Prodejce mi říkal, že letošní B200 a B650 ho má ale já to neprověřoval. Jen u tý B400 o kterou jsem měl zájem a tam není. Honda to třeba dělá skoro na vše. Jak to tedy s tím duálem je? Teoreticky si ho na tý B400 udělám klidně sám, když to propojím jen jinak, než je to origo. Jasně, že bych raději ABS ale to né :( to asi až K19.
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Fispe » 27 črc 2008, 18:40

to Gullwing: Duál je určitě dobrej na suchu, ale v pátek jsem klouzal na Starém městě po kočičích hlavách a byl jsem rád, že ho nemám
(ten duál :cyclops:). Malý smyk zadního kola na kočičích hlavách ještě nějak ustojím, u předního si nejsem jistý. No a s duálem by mě vždy brzdilo i přední. Nebo je tam nějaké zařízení, které plynule mění poměr síly, která působí na přední a na zadní kolo? Poučte mě prosím.
602 242 282
Uživatelský avatar
Fispe

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 603
Registrován: 25 lis 2007, 21:28
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Super 8/125 a pak ještě taková Černá Mrcha

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod maco » 27 črc 2008, 21:02

Duál by ti měl pomoct i na mokru,protože obě brzdy pak brzdí rovnoměrně.Jinak jsem vloni s K7 šlehnul právě kvůli předním brzdám,zablokovalo se mi přední kolo a už jsem letěl,jak mi tam vjel ten ocas na kolečkových bruslích.Brzdí to,jakobys vytáhl kotvu,tak bacha na to!S K3 věřím, že by se mi to nestalo.
Brzdové hadičky tam jsou tři,dvě vedou dopředu,jedna dozadu.Jelikož měl starší model jeden brzdový kotouč,tak druhá hadička na předním kotouči byla spojena zároven se zadní brzdou,takže byl z toho duál.Když dali na nový model druhý kotouč,tak ta hadička,co vedla na duál,tak tu přehodili na ten druhý
kotouč.Kdybys chtěl z tohohle udělat duál,musel bys mít čtyři brzdové hadičky nebo pět :D
K3,90000 km
K7,60000 km
maco

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod janon » 28 črc 2008, 09:27

650 dual nema, pouze je verze s ABS a bez. A ty novy B400 dual nemaji taktez.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Gullwing » 28 črc 2008, 19:06

Hmmm, a je to teda k něčemu nebo ne? Princip je mi jasnej, jen nevím jestli je to dobrý?
maco: hadičky jsou tam čtyři. Jedna dozadu, druhá dopředu, kde se nad blatníkem větví na dvě ke každýmu kotouči.
Takže, větvit můžu někde u páčky na zadní brzdu, kde jedna hadička povede dozadu a jedna k jednomu kotouči dopředu.
Ten druhej přední kotouč napojím přímo na přední páčku. Tzn, že musím koupit dvě delší hadičky k předku. Zbytek mám. Nebo né?
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Rady » 28 črc 2008, 21:10

No nevim jestli to bude tak jednoduche. Asi by to chtelo omrknout nejakou K3-K5. Muze tam byt nejaky rozvadec, ktery omezuje tlak pro predek a zadek zvlast.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Gullwing » 28 črc 2008, 21:30

Rady to máš možná taky pravdu. Ale nějak mi nikdo neříká, jestli je to dobrý nebo ne? A proč se to chvíli dělá a pak ne? Je to jen nějakej obchodní tah?
Ne že bez toho nemůžu žít ale jen mě to zajímá
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Rady » 28 črc 2008, 22:16

Ja to mel u 400/K4 a byl jsem spokojen. Ted u B650 to bohuzel neni a tak si musim zvykat brzdit obema rukama :) Ja bych to dul bral i u B650, jenze vyrobce asi mel nejaky duvod proc to tam jiz nedavat.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod maco » 29 črc 2008, 21:29

No,teoreticky bys mohl tu hadičku napojit od toho rozdvojení nebo od jednoho kotouče.Pokud to máš ale nový skútr,tak bych radši do toho nevrtal,radši se nauč pořádně brzdit i bez dualu :D Stejně se většinou brzdí předkem.Tam mám už třetí destičky a na dualu je půlka původních,takže zadkem brzdím minimálně :)
K3,90000 km
K7,60000 km
maco

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Fispe » 29 črc 2008, 21:36

Myslím, že pokud je "brzdná síla" od výrobce počítána na x destiček a ty jich polovinu použiješ na duál, tak ta přední brzda už asi moc účinná nebude.
602 242 282
Uživatelský avatar
Fispe

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 603
Registrován: 25 lis 2007, 21:28
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Super 8/125 a pak ještě taková Černá Mrcha

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Rady » 30 črc 2008, 00:06

No u dual brzd se brzdi vzdy prvni s dual a kdyz to nestihas ubrzdit tak jeste dobrzdis predni. Takze v souctu to vyjde na stejno. U dvou kotoucu je spis vyhoda, ze se kotouce tak rychle neprohreji, jak kdyz je pouzit pouze jeden predni kotouc. Tim je zajistena vyssi dlohodobejsi ucinnost pri intenzivnim brzdeni.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod maco » 30 črc 2008, 08:25

A to je kde napsané,že se vždy první brzdí s dual? :D Dualem zásadně jenom přibržduju ale jenom úplně lehce,nebo v náklonu,když jsem rychlý v zatáčce nebo tak,nebo když musím náhle zastavit,tak za to vezmu pořádně,jinak brzdím přední.Ale ono stačí jezdit tak abys nemusel brzdit vůbec,jenom ubrat plyn a přibrzdit si trochu jenom přední ;)
K3,90000 km
K7,60000 km
maco

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Rady » 30 črc 2008, 10:38

On a já jsem první brzdil s dual a když bylo zapotřebí brzdit intenzivně tak oběma.Podle tvého postupu by ten dual stratil smysl.Teď už jezdím na B650 a tam dual není a tak brzdím většinou současně oběma podle situace.Když potřebují jen lehce zpomalit tak přibrzdim jen zadní.Jezdím i s batůžkem a tak beru na ní ohled.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], Seznam.cz a 5 návštevníků