Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
01 dub 2013, 10:20
Ono to není tak jednoduchý "jenom pro proklemovat", ale je tu ta možnost.
V levém, stále svítícím světle je jednovláknová H7, v pravém, dálkovém, je dvouvláknová H4 u které využíváš jenom to dálkové vlákno.
Pokud to "prostě proklemuješ", tak musíš pravé světlo seřídit tak, aby si lidem tou H4 nesvítil do xichtu, a příšel si tím pádem o dálkové světlo.
Je potřeba to ještě zapojit přes relátko tak, aby se ti nerozsvěcela ta proklemovaná část H4 s tou dálkovou naráz, protože jí rychle zničíš.
Pokud ti jde čistě o světelný výkon, tak si kup prostě od Osramu nebo Philipsu nějakou homologavou hodně svítící H7 - je to "nejoficiálnější" řešení.
01 dub 2013, 10:45
s těma válečkama bych počkal asi taky až po záruce, nebo se jich zeptal kdyby nastal nějaký problém jestli uznaj reklamaci.
A nevidim důvod si upravit motorku, ikdyž novou, podle svého, ať už to jsou ty světla který by mi taky vadily, nebo to jsou ty válečky, který jak je vidět podle zkušeností lidí co je maj fungujou velmi dobře.
01 dub 2013, 11:00
Přesně jak píše Foky, není to tak jednoduché seřídit.
Taky jsem se s tím u B400 trápil a nakonec to dopadlo tak jak píše.
Prostě jsem koupil pořádnou žárovku, tuším od Philipsu, stála sice něco kolem 500kč, ale fak to svítilo krásně i s jedním světlem. Dokonce si troufnu říct lépe než B650 se 2 žárovkama na kterym jezdím včil. A to jsem světla nechal seřídit a koupil jsem tam ty lepčí žárovky. Já jsem zase dokonce zkoušel tu jednu žárovku na B650 vypojit, stejně jezdím jen svátečně a přes den. Je to ale prd, protože loni jsem jednou jel v noci domů a ta jedna žárovka tam prostě scházela.
Ne protože by to špatně svítilo, ale svítí to jen na jednu půlku cesty. Příkopu jsem málem neviděl.
Podle mě je to prostě konstrukcí parabol. U 400 to svítí krásně před motorku i s jednou parabolou.
650 je rozdělena a každá parabola svítí na svoji část vozovky.
Chápu ale, že ti jde o ten vzhled, že?
01 dub 2013, 11:07
Jen hypotetický dotaz. Burgman 400, r.v. 07, variátor od pana Malossiho. Jaké válečky od Dr.Pulley? Jde mi především o rozjezd, maximálku neprožívám. Víte někdo?
01 dub 2013, 11:29
Já si udělal vodováhou čáru na zeď a na hlavním stojánku jsem to seřídil,trošku jsem se zapotim,jelikož je tam přístup jak k penězům,ale zdařilo se,seřídil jsem výšku podle origo H7,tak snad dobrý.
01 dub 2013, 12:35
Ohledně žárovek Philips Nightguide H7, jsem našel docela dobrou cenu i s poštovným cca 250kč. Snad je to ona co se tady o ní píše.
http://www.ebay.com/itm/Philips-H7-R-Ni ... 4b&vxp=mtr
01 dub 2013, 13:04
kvalitní silnější žárovky jsou sice drahý,ale svítí to dobře a v neposlední řadě nebude problém s policií nebo STK.nevím sice přesně který technický předpis to řeší,ale správně má svítit jen jedno světlo,na dálkový obě alespoň u roku co mám já.07.Zase u Matesa 2010 tam svítily obě jak tlumený,tak dálkový,tak nevím
01 dub 2013, 21:44
Dneska jsem dal Kolin Praha a zpet celkem 170 km občas snežilo ale bylo 3 st nad nulou takže O.K. nemohl jsem se na nej koukat jen v garáži.
Nadšení přetrvává, jen me VELMI znervoznuje výše otáček když jsem přidal na 120 či dokonce 130 coz jsem parkrát udělal. Ještě jsem nejel na plný plyn ani nerozjiždím prudce....
Jak jsem psal dodržuji návod od Hond kde bylo nejezdit na plný plyn a plynulé rozjezdy... ale 4.000 otáček nikdo po mě chtít nemuže... jezdím jako se zajetým jak zde nekdo psal jen dodržuju uvedené dvě zásady..
A ted otázka, zda je vážně B400 staven na cesty ve dvou po dalnici stabilní rychlostí 130?
Když si vezmu co jsem najezdil s PCX ty dalky na plný plyn a vše O.K. pravda neznervoznoval mě otáčkomer
Jinak dneska jsem chtěl dát nabíjecku na mobil do zasuvky a to není extra tlustá a světe div se
nesla zavřít dvířka - kterej idiot to navrhnul? Zaslouzil by nakopat do koulí..
Naposledy upravil
minicooper dne 01 dub 2013, 23:51, celkově upraveno 1
01 dub 2013, 23:10
Tak zrovna Philips Nightguide H7 doporučuju se VYHNOUT OBLOUKEM! Dal jsem je v zimě do auta a po cca 3 týdnech jedna vyhořela, ale zezadu od kontaktů, spálila pátici, ale co bylo nejhorší, vydýmila celou lampu včetně čočky a to tak, že jsem musel dát celý světlo nový, aby to zase svítilo...
Já už Philips Nightguide nechci ani vidět, protože už mi odešla hromada žárovek, ale ještě žádná sebou nevzala i světlomet! Mimochodem do nové lampy jsem dal nějaké celkem levné "podžhavené" longlife žárovky od Osramu a svítí to líp než Philips Nightguide v 5let starém světlometu.
01 dub 2013, 23:14
Že by Škoda Fabia?
Jinak diskuze o žárovkách Philips má svoje
vlastní téma, tak přispívejte se zkušenostma prosím tam
01 dub 2013, 23:37
Před 5-ti lety se Fábia s čočkama ve světlometech nedělala...takže na auto bych to neházel
01 dub 2013, 23:52
Předpokládejme tedy, že sis koupil žárovku Nightguide H7s a né NightGuide H7r, která do čočky nesmí (Philips to rozděluje).
Pak si asi první s negativní zkušeností o kom jsem slyšel.
02 dub 2013, 00:08
Samozřejmě, že jsem koupil tu, která je určená pro lampy s čočkou, nicméně i kdyby ne, tak to není důvod, aby zničila světlomet. Možná jsem jen měl smůlu na zmetek, ale ta smůla mě potkala u prvního páru, co jsem koupil a stála 3500,-
Lituju, že jsem se nedržel Osramek a experimentoval...hlavně u takto drahých žárovek by se to stávat nemělo.
02 dub 2013, 09:10
jaká je specifikace oleje pro Burgmana AN250 r.99 ? tzn. K1 .... bohužel u sebe nemám chytrou knihu.
mj. máte někdo zkušenosti s Motulem SCOOTER Expert 4T 10W40 ? co doporučujete použít do Buráčka ?
díky !
03 dub 2013, 08:23
minicooper píše:Dneska jsem dal Kolin Praha a zpet celkem 170 km....
Mě se to stalo když jsem chtěl připojit navigaci, tak jsem musel jet s otevřeným kastlíkem. Neřešil toto někdo?