Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod minicooper » 30 bře 2013, 16:37

Tak už mám najeto 200 km a zatím panuje nadšení :-)
Skvělá ovladatelnost a manévrovatelnost a motor taky super, ale na plný jsem ještě nejel ale i tak 130 je tam s lehkým plynem...
Perfektní je i ochrana před větrem .... Prostě nadšení ....
Joo a vzhled té nové verze s červeně obšitým sedlem a temi modrými svetly vypadá užasně...
Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt :-)
Uživatelský avatar
minicooper

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 355
Registrován: 04 kvě 2011, 00:07
Bydliště: Kolín
Skútr / moto: Majitel bílého Burgmana 650 Exe r.v. 2014

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 30 bře 2013, 16:51

Zajíždět spíš opatrně, ale nějak bych to nehrotil. Tady jde hlavně o to abys neletěl přes ČR 200km domů po dálnici plnej kotel 170km/h.
Kdysi jsem lámal lidi s bílejma Burákama (hlavně Martyho), že by tomu slušela černá kola a ejhle, pro rok 2013 je má Burgoš černá v základu :mrgreen:
Po záběhu kup 18g válečky Dr.Pulley a budeš 100% nadšenej (záběr +- stejnej, ale přesuny ve vyšších rychlostech redukovány o cca 500-900ot. dolů) 8)

Jinak gratuluju k novýmu stroji.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Olda » 30 bře 2013, 18:52

Já ho zajížděl maximálně 80 km/h,bylo to utrpení,ale dal jsem to :D jinak to sedlo je super,já mám hnědý a dřevěný dekor palubky,hodně dlouho jsem si zvykal,řekl bych,že jsem si ještě pořádně nezvykl.Modrý světla dobrý,ale už je mám na autě,to by bylo asi moc :roll: válečky jsem dal dr.Pulley 19 g a dobrý,rozjezdy srovnatelný s origo,ale maximálka 180(tacho),ale to už to tak nějak všechno vibruje :D
Uživatelský avatar
Olda

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 193
Registrován: 23 kvě 2008, 20:38
Bydliště: Stetten AG-CH
Skútr / moto: Honda Africa Twin adventure sports

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod minicooper » 30 bře 2013, 20:14

foky:
Díky moc za přání, po dnešu vím že budu na 100% spokojenej a nadšenej.... myslím že jak vypadá tak vypada škvele.
Ty válečky tam mám šoupnout kdyv kolika km? Mužete mi nekdo poslat odkaz kde bych je nejlépe koupil nebo kde jste je kupovali vy?
Jsou to pouze válečky nebo i neco jiného?
Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt :-)
Uživatelský avatar
minicooper

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 355
Registrován: 04 kvě 2011, 00:07
Bydliště: Kolín
Skútr / moto: Majitel bílého Burgmana 650 Exe r.v. 2014

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Olda » 30 bře 2013, 20:28

Já je kupoval v http://www.scootershop.cz ,když se zmíníš,že jsi člen skutrfora,tak dostaneš nějakou slevu.Ještě se k válečkům kupují vodítka,ale asi to není nutné.
http://www.scootershop.cz/3159-voditka-variatoru-dr-pulley-na-skutry-suzuki-burgman-400.html
http://www.scootershop.cz/3751-valecky-dr-pulley-26x13-18gr-8-kusu-na-suzuki-burgman-400.html
Uživatelský avatar
Olda

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 193
Registrován: 23 kvě 2008, 20:38
Bydliště: Stetten AG-CH
Skútr / moto: Honda Africa Twin adventure sports

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod oldik » 30 bře 2013, 20:37

Proč budeš měnit vàlečky. Na to abys jezdil 180km/h jsou jiný motorky. Nehrabal bych do toho, uplně zbytečný, ale proti gustu. Pokud to má výrazný vliv na průběh výkonu, spotřebu, dynamiku jízdy tak třeba, ale pokud to ovlivňuje výhradně maximáku, tak bych se a to vykvajznul.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod minicooper » 30 bře 2013, 20:48

Ja to nechci z duvodu maximalky, jak casto to clovek zene tak rychle? Ale nekdy se to muze hodit
Ale predevsim se snizi provozni otacky motoru :-) a o to tu jde a valecky toho nemuzou tolik pos..

Olda píše:Já je kupoval v http://www.scootershop.cz ,když se zmíníš,že jsi člen skutrfora,tak dostaneš nějakou slevu.Ještě se k válečkům kupují vodítka,ale asi to není nutné.
http://www.scootershop.cz/3159-voditka-variatoru-dr-pulley-na-skutry-suzuki-burgman-400.html
http://www.scootershop.cz/3751-valecky-dr-pulley-26x13-18gr-8-kusu-na-suzuki-burgman-400.html

Koukám že je tam více gramáží a to až 21gr které jsou nejlepší, je mi jasné že čím težší tak asi méne otáček atd.. jdem mi o nejlepší poměr rozjezdy a průběh motoru...
Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt :-)
Uživatelský avatar
minicooper

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 355
Registrován: 04 kvě 2011, 00:07
Bydliště: Kolín
Skútr / moto: Majitel bílého Burgmana 650 Exe r.v. 2014

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Olda » 31 bře 2013, 11:20

Všichni doporučují těch 18 g kvůli odpichu,já dal 19 a přijde mi to stejný jak origo,možná kapku živější na rozjezd,ale to může být jen subjektivní dojem,kdybys dal těžší,tak by se to asi bídně rozhoupávalo a asi by dostávala spojka víc zabrat.Ve vyšších rychlostech by měli být na stejno.
Uživatelský avatar
Olda

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 193
Registrován: 23 kvě 2008, 20:38
Bydliště: Stetten AG-CH
Skútr / moto: Honda Africa Twin adventure sports

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 31 bře 2013, 12:02

18gr jsou rozumným kopromisem město/mimo město, proto je všichni dávají.
Jde hlavně o to snížení provozních otáček ve vyšších rychlostech.

Tady nějaké video s 18gr (je to v mílích)


Pokud jezdíš spíše město, tak bych dal 18gr, pokud jezdíš spíš okresky a dálnice, tak bych dal klidně 19gr-20gr.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod minicooper » 31 bře 2013, 22:33

někde jsem koukal že kombinují dvě různé váhy válečků... myslíte že je tam dávat hned do nového by nebylo O.K. a mám počkat případně do kolika km? Nerad sice měním origo veci za neorigo ale ty vysoké otáčky pri 140 není moc OK proto se mi vami popisované líbí...
Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt :-)
Uživatelský avatar
minicooper

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 355
Registrován: 04 kvě 2011, 00:07
Bydliště: Kolín
Skútr / moto: Majitel bílého Burgmana 650 Exe r.v. 2014

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod angel2904 » 31 bře 2013, 22:51

Ach jo. Proč pak to jen ti výrobci vymýšlí tak na ho..., že to pak musí uživatel dodělávat, měnit, ladit, atd.. Bože ! Chlapi ! Proč si někdo myslí, že to vyřeší lépe než vývojáři od Suzuki, Hondy, Yamahy, BMW a jiných renomovaných značek :!: :?: :roll:
2Minicooper: Každýho věc. Já osobně preferuju tovární stav a nastavení. Ale vždyť máš najeto 500km na uplně novým stroji. Co se ti sakra na něm nelíbí ? Co na tom chceš ladit, varec kvůli tomu rozebírat, válečky měnit, atd... Sdílel jsem tvé nadšení při výměnách PCX125 na PCX 150 a teď na B400.. Trochu se v tom vidím. Ale teď se jen divím a hledám důvod, co ti stojí za to se v tom vrtat :idea: :wink:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod saimon1 » 31 bře 2013, 22:58

Můj názor je, že bych tunil až po záruce :P
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod minicooper » 31 bře 2013, 22:59

Mě je jasný že to inžové v Suzuki myslí dobře a je to osvědčený a vyzkoušený... jak na PCX nebyl otáčkoměr tak tady mě to celkem děsí jak jsou ty otáčky vysoký, zajiždět to podle manuálu tak prvnách 800 jezdím 45km/h to nemůzou myslet vážně ne? Na 4.000 otáček jedete fakt 40km

Jo a chtěl jsem se zeptat umí v servisu nějak nastavit aby svitila obe svetla a ne jen jedna polovina... U PCX svitila obě a u nového B 650 taky svítí obě pulky ale tady jen jedna a nelibí se mi to pusobí to jako bych měl jednu žárovku prasklou
Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt :-)
Uživatelský avatar
minicooper

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 355
Registrován: 04 kvě 2011, 00:07
Bydliště: Kolín
Skútr / moto: Majitel bílého Burgmana 650 Exe r.v. 2014

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod saimon1 » 31 bře 2013, 23:03

U nových moto to tak je a když ti to vadí, tak proklemuj obě žárovky a hotovo. :wink: Jinak je to i možná proto, že počítají z jinýmy doplňky, které uberou od dobíjení, které tam dáš a pak by to neztíhalo dobíjet. :)
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Olda » 31 bře 2013, 23:53

Ty světla jdou zapojit v pohodě a dobíjení to stíhá,stačí dopojit H4 žárovku,která je na to připravená,konkrétně v téhle sekci je to docela dobře popsaný,jak zapojit(taky mi svítí obě) Je to tak udělaný kvůli idiotům z EU,kteří nemaj nic jinýho na práci,než šikanovat obyčejný lidi. :evil:
Uživatelský avatar
Olda

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 193
Registrován: 23 kvě 2008, 20:38
Bydliště: Stetten AG-CH
Skútr / moto: Honda Africa Twin adventure sports

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], Seznam.cz a 12 návštevníků

cron