Ach jo. Proč pak to jen ti výrobci vymýšlí tak na ho..., že to pak musí uživatel dodělávat, měnit, ladit, atd.. Bože ! Chlapi ! Proč si někdo myslí, že to vyřeší lépe než vývojáři od Suzuki, Hondy, Yamahy, BMW a jiných renomovaných značek
2Minicooper: Každýho věc. Já osobně preferuju tovární stav a nastavení. Ale vždyť máš najeto 500km na uplně novým stroji. Co se ti sakra na něm nelíbí ? Co na tom chceš ladit, varec kvůli tomu rozebírat, válečky měnit, atd... Sdílel jsem tvé nadšení při výměnách PCX125 na PCX 150 a teď na B400.. Trochu se v tom vidím. Ale teď se jen divím a hledám důvod, co ti stojí za to se v tom vrtat
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309,
mlejneks@atlas.czŽiví mě toto:
http://www.fitham.czHeslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...