Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
13 bře 2013, 17:15
Jak kde. Za jízdy by měl být EGR zavřený, takže beze změn. Pokud ale začne, byť mírně, podcházet nebo se objeví jiná závada, nadělá víc paseky než užitku. Podstatnější význam má třeba u přeplňovaných motorů, ale to se tu asi nikoho netýká.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 20 bře 2014, 21:24, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
13 bře 2013, 18:41
Podle článku co jsem četl pracuje EGR ventil právě naopak v režimu běžného zatížení při zahřátém motoru, tzn většinu normálního provozu, pokud to tedy není zrovna provoz ve městě nebo na závodním okruhu ...
... úryvek : Recirkulácia sa vypína (EGR je uzavretý) vždy, keď sa spaľuje bohatá zmes, t.j. v prípade, akcelerácie, plného zaťaženia, alebo v režime štartovania a zohrievania na prevádzkovú teplotu. Pri spaľovaní bohatej zmesi totiž vzniká oveľa menej zlúčenín NOx, ako v režime čiastočného zaťaženia. EGR ventil je uzavretý aj pri chode naprázdno z dôvodu tichšej prevádzky motora.
Odkaz na celý článek :
http://www.autorubik.sk/technika/co-je- ... gr-ventil/
13 bře 2013, 20:35
V praxi to vypadá tak, že pokud jen tak lechtám plyn, tak EGR fouká co to dá a pod plynem se uzavře. Sice se recirkulací plynů a snížením teploty spalování sníží obsah kysličníku dusíku, ale na druhou stranu se zvyšuje spotřeba a další spaliny. U starších typů, kde je EGR řízen jen podtlakem a není kontrolována teplota motoru a teplota spalin se EGR spíná i v případech kdy to není zapotřebí. Navíc byl mnohdy montován spíš z komerčních důvodů (u starších aut a motocyklů) . Opravdový význam mají až řízené EGR a zvláště pak u turbodieselů. Tam se dá pak dosáhnout až, tebou zmíněných, 60% snížení obsahu kysličníku dusíku ve spalinách.
18 bře 2013, 23:05
Mno pokud by mi odchazel origo variator tak, radeji si taky priplatim za malossi. Ale to snad bude za dlouho:)
Ja chci taky jezdit za 3,1
Ja mel nejnizsi 3,5 co jsem se hodne premahal a jezdil tak do 110km/h max. Jak se v praxi ten ventil odstranuje? Je na to nejaka zaslepka nebo ho staci jenom nejak odpojit?
19 bře 2013, 15:52
Ahoj jsem majitelem skutru od Hondy a pošilhávám po novém letošním modelu Burgman 400. Většinou tu řešíte udržbu a opravy ale nic o tom co by zajímalo potenciální zájemce o noku kousek. Je to nekdo kdo vlastní nový kus nebo lépe řečeno lonský?
Jako jsou zkušenosti, maximální rychlost, a reálná spotřeba?
Jen dodám výška 172 cm 80 kg
19 bře 2013, 16:10
Jind005 píše:Je na to nejaka zaslepka nebo ho staci jenom nejak odpojit?
Na pravé straně airboxu je zespod ventil ze kterého vede gumová přechodka k železné trubičce která vede k výfuku u hlavy. Stačí do přechodky dát něco co jí ucpe, ale nepropadne. Třeba kuličku z ložiska.
21 bře 2013, 08:54
Ahoj chlapi,
zjistil jsem u své K7, že mám vůli v zavěšení motoru. Nevím jestli to tak má být ,ale nějak se mi to nezdá, když dám moto na hlavní stojan a chytnu zadní kolo, nebo chytnu za blok variátoru tak současně mám vůli tak +/- 2mm v zavěšení celého motoru a kola najednou. Prostě na zavěšení motoru k rámu je nějaká vůle a tak se chci zeptat jestli to tak má být, nebo je to vybité a musím to vyvložkovat. Zkuste to prosím někdo taky u své k7 a dejte mi vědět jestli to mám vybité...dík
P3200083 kopie.jpg
kopie.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
21 bře 2013, 09:34
Ta vůle je úplně normální.
Celý motor je na té ose zavěšen a musí se hýbat, proto ta vůle.
21 bře 2013, 09:43
Děkuji foky
22 bře 2013, 08:40
Ludia niekto manual na 400 01? Nasiel som len v spatnej nemcine.
Ang najlepsie lebo asi cz/sk tazko.
Ď.
22 bře 2013, 09:54
Dakujem o tych viem, ja len ci nahodou niekto nema pre moj rocnik.
22 bře 2013, 16:57
Však tam je od Cholstika - manuál pro ročníky 99-02 . Máš 01 , ne ?
22 bře 2013, 17:25
JJ ten mam, ale to nie je servisny ze?
24 bře 2013, 22:41
Tak tento tyden si jdu pro noveho Burgmana 400 typ 2013. Doufam ze budu spokojeny a bude slouzit tak jak si predstavuju.
Snad me nebudou cekat zadne poruchy atd...