Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
12 úno 2013, 23:44
1999-2002 - hlavně poddimenzovaná elektrika / dobíjení
2003-2006 - motory brzo a dost žraly olej
2006-současnost - čerpadla, spojky (oboje hlavně roky 2007 a 2008)
12 úno 2013, 23:48
Nejvíc se mi líbí ta první generace. Ty motorky jsou krásně štíhlé a kompaktní.
13 úno 2013, 06:00
Já mám rok 2000 a tam prý odcházela klikovka snad když bylo málo oleje.Já ho kupoval po opravě té klikovky a zatím bez problému,kromě prasklého gumového mezikusu mezi karburátorem a sáním-330,-,prasklý snímač náhonu tachometru-cca 700,-.
Co se mi stalo pouze a to jednou bylo,že se mi ztrácel olej.Ale to byla plná syntetika 5w40 asi 0,7l za nájezd 6000km.To jsem si začal říkat,že mi asi taky začal papat.Ale po výměně za klasiku se to opět srovnalo a nedolívám,jen kontroluju.Ten únik oleje jsem si zdůvodnil tím,že tehdy jsme hodně jezdili dálky a docela svižně(často po dálnici ve dvou v bandě s motorkama)a někde to utíkalo snad ventilama .
Jinak tam prý nějak odchází zadní kolo na tisícihranu.Ale osobně si myslím,že je to hlavně o údržbě.Když si ho budeš hledět,nezklame tě
13 úno 2013, 09:26
Právě - Něco v ducho toho kola jsem také slyšel. Ale jak si hledět toho, aby neodcházelo kolo na tisícihranu, to je otázka..
13 úno 2013, 12:04
Stačí jen když občas zkontroluješ dotažení.
Nemám s tim problém
13 úno 2013, 13:40
U tohoto modelu je kolo a kotouč uchycen centrální maticí. Při špatném dotažení tam dochází díky střihu mezi kotoučem a kolem k uvolnění které může zapříčinit i prasknutí disku. Pokud je ale matice dostatečně dotažena, nemělo by se nic stát. Dál se řeší zadření motoru kvůli zvýšené spotřebě oleje. Pokud máš kus co bere olej a nekontroluješ ho, tak zadřeš motor.
Mám 2001 a zatím mi olej nebere a kolo drží. Je to i o kontrole a údržbě.
14 úno 2013, 10:08
Chlapi mam otázku, před rokem jsem si koupil nový přední brzdový kotouč zn. goldfren a po 2000km se mi dokonale zkroutil, tak by mě zajímalo jestli to byla vada značky nebo montáže, mam objednaný další a byl bych nerad aby dopadl stejně.
14 úno 2013, 10:09
Jaký máš brzdový destičky?
14 úno 2013, 10:37
ty jo nedokážu ti to říct, kupoval jsem je v suzuky nějaký repliky, možná feroda ale už si to nepamatuju, chci je teď koupit znovu.
14 úno 2013, 10:42
Za kroutící se kotouč často můžou tvrdý destičky, který kotouč hodně ohřívaj.
14 úno 2013, 16:32
Tak destičky taky goldfren...
14 úno 2013, 17:43
Nebudu se rozepisovat, ale Goldfren jen přes moji mrtvolu. Na zadku B 650 jsem měl na originální desky 30tisíc a Goldfren po neuvěřitelnejch 4tis. šli do pr..le při stejné jízdě. Má jediná a poslední zkušenost. Nemám drobný na experimenty.
14 úno 2013, 17:46
taky nemam s Goldfrenama dobrou zkušenost, měl jsem je na xr 125 a vydrželi něco přes 6tis km
Naposledy upravil
KYBLOS dne 20 bře 2014, 21:06, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
14 úno 2013, 18:07
Přátelé, osobně si myslím, že by se kotouče, při použití schválených destiček, vlnit neměly. Pokud tedy kotouč není sjetý a zesláblý. Ale platí jedno zásadní pravidlo, které se mi osvědčilo i v autě, že ke kotouči dané značky je s výhodou koupit desky stejné značky...
14 úno 2013, 21:38
Tak to já zase mam zkušenost s těmito deskami dobrou, v zadu je mam už 10 000km a pořád je tam půlka...