Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
20 pro 2012, 13:19
Je to někde v diskuzi "Jaká pneu na skútra", tak hledej tam.
24 pro 2012, 17:52
Pročetl jsem si daný témata a vybral jsem si Metzelery, jak mnozí z vás doporučovali. Zkoušeli jste někdo i tu verzi M+S? Dalo by se na nich jezdit i v létě, nebo je to blbost?
http://pneu.extralevne-pneu.cz/index.ph ... 0010076555Fakt se tu nenajde nikdo, kdo má zkušenosti s těmi dvousměskami od Michelinu?
http://www.motopneu.net/detail/05892356 ... re-sc-r-tlPodle popisu vypadají dobře, ale zdá se mi, že mají oproti Metzelerům mizernější odvod vody.
24 pro 2012, 18:20
Otázka je kdy a kde jezdíš.
V intervalu Březen/Duben-Říjen/Listopad bohatě stačí ty normální FeelFree.
Pokud jezdíš standardně i v zimě, tak se asi vyplatí koupit ty M+S.
Bude to stejně jenom v měkčí směsi a trochu jiném vzorku.
24 pro 2012, 21:22
Je pravda, že jezdím převážně v těch teplých měsících. Jak jdou teploty k nule, přesedám do auta, nebo MHD. Zajímalo by mě ale, jak by se dívala pojišťovna na škodní událost v době, kdy platí povinnost jezdit za zhoršených podmínek na zimních gumách. Komukoliv z nás se může stát, že s tím někde flákne a nemusí to být kvůli použité směsi. Rozhodně nemůžu říct, že bych jezdil jen v době, kdy zimní gumy povinné nejsou a tak bych se koupí gum s nápisem M+S tak trochu pojistil proti byrokracii
Jen jde o to, jestli se na tom dá jezdit i v létě...
24 pro 2012, 21:29
Vzhledem k tomu, že povinnost zimních pneu na motocykly neplatí, ti to může být fakt ukradený.
24 pro 2012, 23:58
Aha, myslel jsem, že to platí obecně. Nevěděl jsem, že to pro moto neplatí. Díky Foky. Stejně by mě ale zajímaly něčí zkušenosti s těma dvousměskama od Michelinu.
25 pro 2012, 11:59
Staci se podivat
viewtopic.php?f=61&t=156&start=480 sice to nejni na b400 ale to je jedno. A ja jsem je mnel na cinanovy akorat ze jsem na nich najel jen asi 300km ale jeden poznatek preci. Sednes nastartujes a v prvni zatacce surujes stojan protoze ta guma funguje i studena a ne az po 5km.
25 pro 2012, 13:58
Ahoj Chlapi,
zvažuji o koupi Burgmanu 400 a mám strach, že tato motorka bude pro mě moc těžká na ovládání. Vážím okolo 76 kg a prozatím jsem jezdil na Kymco Xciting 250, Piagio X9 200 a to bylo pro mě tak na hranici co se týče manipulace, když je motorka v klidu nenastartovaná a třeba otáčení u supermarketu, couvání, tlačení do garáže a celková manipulace. Chtěl bych vědět jestli je to velký rozdíl u Burgmana nebo je to těžiště postaveno tak, že to ani moc ve váze motorky nepoznám. Burgman je přeci jen trošku robustnější. Ještě zvažuji o Majesty 400 nebo Kymco Xciting R 300i a tyto mota jsou, už vzhledově asi trošičku lehčí (možná). Chtěl bych jezdit po i mimo město a někdy i s přítelkyní. Děkuji za případnou radu a doporučení.
Martin
25 pro 2012, 17:47
Jo tak burgmana ani majesty bych se nebal sedlo je relativne dost nizko takze manipulace nejni problem. A oproti 250 ten vahovej rozdil nejni tak velkej.
25 pro 2012, 19:20
já přešel na Burgmana 400 z padesátky,váhový rozdíl byl +116 kg.
První sundání a postavení na stojan byl trochu boj,
ale je to o zvyk,trochu praxe a už to nepříjde.
Manipulace na místě v sedě,no pokud dostaneš dobře nohama na zem,není to tak zlý,spíš to chce opatrnost a klid,sedlo je celkem nízko.Za jízdy to oproti 250 ccm už není prakticky žádný rozdíl.Moje kamarádka si Burgmana vyzkoušela asi 100 km,přesedla na něj rovnou ze svý 125 a jela bez problémů.Není se čeho bát,jsou i těžší skůtry
26 pro 2012, 01:12
Dom999: Tak jsem nakonec přecijen objednal ty dvousměsový michelinky. Až je zajedu, napíšu svoje dojmy. To vlákno jsem pročetl od konce roku 09 až po současnost. Moc poznatků tam o nich není, ale všechny jsou kladný. No ale je pravda, že tam taky někteří chválí Dunlop 207RS, který jsem jezdil na B250 a už bych je nechtěl ani zadarmo. Za mokra hrůza a navíc zadní šla po 3.000 km do kytek...
Kovařík: Pokud budeš s burákem manipulovat tak, že ho budeš vodit za řídítka, bude to dost náročný. Díky nízkýmu sedlu s ním ale můžeš manipulovat a i do mírnýho kopce couvat stylem dětskýho odrážedla. Já mám jen 75 kg a 173 cm a manipuluji s ním naprosto jednoduše, i když musím uznat, že B z r. 2001 byl lehčí a měl níž sedlo a bylo to ještě jednodušší. Oproti tomu můj předchozí Nexus 500 byl možná lehčí, ale díky vysokýmu sedlu se na něm odrážet nedalo... Zkrátka a jednoduše, nedívej se ani tak na váhu stroje, jako na výšku sedla. U Burgmana se nemusíš bát...
26 pro 2012, 10:44
Tak moc děkuji za Vaše odpovědi, teď už se bát nebudu. Asi na tom nižším sedle něco bude co se týče manipulace. Jsem moc rád, že jste mi něco kolem toho napsali a tím mi pomohli už neřešit problém váhy motorky.
Přeji pěkný den
Martin
26 pro 2012, 15:19
Tak 207rs logicky nemuze na vode fungovat. Ale ten dojezd je divnej. Bouska.t ji ma na x9 a nemuze si stezovat. Ma najeto cca 8000 a jediny co tak ze pri normalnim jezdeni ji clovek nemuze sjet rovnomerne.
27 pro 2012, 10:07
Já ji ojezdil prakticky výhradně v městským provozu stylem jízda, brzda, náklaon... takže se ani zas tolik nedivím. Je možný, že si ty čísla blbě pamatuju, že to nebyly 3.000, ale 5.000, ale víc to určitě nebylo. To ale není to podstatný. Podstatný je to, že ta guma vůbec nefungovala a někteří ji na fóru chválí, jak je perfektní. Taky co by člověk očekával od gumy za 800, nebo kolik tehdy stála, že...?
02 led 2013, 21:57
Tak je pravda ze ve meste ta guma mizi kor kdyz vyuzivas kone co mas pod zadkem.