Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
10 zář 2012, 16:05
Chtel jsem se zeptat. Vsiml jsem si, ze zadni kotouc je prichyceny na kolo pres nýty nikoliv srouby.. Je to normalni? Diky tomu se ten kotouc hybe jak do stran tak dozadu a do predu..
dik
10 zář 2012, 17:21
Nevím jakej máš ročník , ale na K1 není vůbec zadní kotouč chycenej ke kolu . Je na unašeči a tenje nasunutej na tisícihranu na hřídeli co je na ní kolo . Ale nějak si neuvědomuju jak je chycenej k tomu unašeči , a to jsem to měl minulej tejden v rukách . Kdyžtak na to večer kouknu .
Ale rozhodně by se neměl hejbat , a to v žádným směru .
10 zář 2012, 21:55
Tak včera na projížďce mě Buraček chcipnul a už nejde nastartovat. Musel jsem volat odtah
dvakrat mě to za jízdy zhruba při 100-130 k/ h chciplo za jízdy v tahu.... Ale po třetí už to nejde nastartovat
dneska jsem kontroloval svíčku, jiskra je pěkná. Pro jistotu jsem zkusil jinou a nic... jenom jiskra. palivové čerpadlo je slyšet jak nasává"vrčí" při zkoušení bez svíčky se z válce malinko zamží tak to tam benzin bude asi stříkat. Ale připadá mě ta svíčka, že neni mokrá... jako uchcana od benzinu, když nepálí. Mam podezření z ucpání sítka v nádrží, jako že dává málo paliva. Chystám to rozebraz, ale asi musím vyndat celou nádrž, máte někdo s tímhle zkušenost? Poraďte někdo prosim...
11 zář 2012, 09:07
U B400 je zadní kotouč uchycen k unašeči, nikoliv ke kolu a to imbusovými šrouby. Nýty budou nejspíš nějaký domácí zlepšovák po ztrátě šroubu nebo stržení závitu v unašeči. Pokud se to hýbe, tak se nýty nejspíš vymáčkli a koleduješ si o malér.
11 zář 2012, 10:59
Ja se na to nejak detailne nedival na cem to drzi
Je to mozne, ze to je unasec. Pouze jsem se divil, ze se kotouc hybe sic trochu ale hybe. A nejak mi to nestimulovalo kdyz trmen je na cepech.. Je to 2003 a ten kotouc by mel byt uz meneny, takze to tak prdli asi jak se jim chtelo jelikoz mozna znicili ty zavity pro ty imbusy. Bohuzel jsem to tak koupil.
dik za info.
11 zář 2012, 21:07
A kolik to má najeto že to má měněnej kotouč ??? Dvěstatisíc ?
Já mám 87 000 km a zadní je jak novej ....
13 zář 2012, 08:17
NIKDO NIC????
Palivo tam jde,měřil jsem tlak před vtřikem a dává 3 atmosféery a nekolísá.
....ještě zkusím změřit tlak ve válci, ale vidím to černě......
13 zář 2012, 08:46
Burgoš nemá ani lehkou tendenci k chytnutí? Prostě jenom naprázdno točí?
Oleje tam je kolik?
Je to verze s imobilizérem?
13 zář 2012, 10:24
Jestli dává palivo zjistíš, bez toho abys musel vyndavat čerpadlo, když odpojíš hadici od čerpadla, strčíš ji do nějaké flašky a otočíš klíčkem. Mělo by to začít pumpovat a pak vypnout.
13 zář 2012, 15:04
Paliva dává dost. Imobilizer to snad nemá?! aspoň o tom nevím!? Je to rok 2003 a v manualu o něm nepisou. Udělal jsem si pomůcku na zmereni tlaku ve válci, tak jsem zvědav, jdu měřit....
13 zář 2012, 22:25
Pokud máš imobilizér, tak ti na palubce bliká (chvili po vytažení klíčku) červená kontrolka (klíč). Nevím jak u tebe, ale já jsem to na K6 už měl.
18 zář 2012, 08:33
Ne,nic tam nebliká, nemám imobilizér. Jiskru to dává pěknou,paliva tam jde dost......ALE!!! není tlak ve válci!!! Měřil jsem vúle na ventilech a spodní byli o desetinu ujeté. Nevím jestli už to stačí aby byl trřeba vypálený.(podpálený) Příští týden asi sundám hlavu a uvidí se....
Skutra mám teprve rok. A zřejmě nikdo to nekontroloval.Je to dovoz z Itálie. V ČR jsem první majitel.Letos pro mě sezona zkončila
. Tak se budu připravovat na příští
edit:
Tak jsem to konečně rozebral.musím na nový výbrus...........
IMG_6204.JPG
DSCF1714.JPG
DSCF1721.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
18 zář 2012, 08:47
To je divný - kolik si z toho vylil oleje?
18 zář 2012, 11:34
Olej jsem ještě nevylil. je ho tam po měrku.....Konec měrky se smočí. Olej se mě ztrácel,musel jsem dolévat. Asi už byli kroužky načnuté.
18 zář 2012, 18:19
Tam muselo něco vlítnout. Ten píst vypadá vydřenej i s kroužky. Jak vypadá píst z vrchu?