Jsem dnes přezul konečně pneu ... přední Dunlop měla najeto 26 000 km a v poho by ještě minimálně osmičku dala , ale už byla taková poskákaná a snad se na ní projevilo i stáří - popraskaná , tak jsem ji vyměnil . Zadní SHINKO , opět 8000 km ... něco málo by ještě dala , ale vzhledem k tomu že jedu na Slovensko a možná ještě dál , vyměnil jsem ji .
A při té příležitost jsem identifikoval příčinu "vyblitýho" oleje na zadní kolo když jsme byli v Rakousku . Po svižné jízdě po dálnici jsem měl celý zadní kolo poblinkaný od oleje , bylo to tam rozstříkaný . Pak to přestalo dál stříkat , jen jsem utřel gumu , abych sebou nepleskl jak byla naolejovaná . Od té doby jsem najel 5 000 km . No a dnes jsem to zjišťoval . Povolilo gufero na hřídeli co trčí z převodovky a je na něm kolo . Přes ložisko to taky proteklo až ven a hezky se to tam rozstříkalo . Takže v převodovce zůstalo jen na dně , úplně na sucho se to v tom netočilo .
Gufero jsem měl doma "skladem" , rovnou jsem tam dal i nový ložisko , když bylo doma "skladem" .
A ještě jsem měl doma "skladem" funglovky zadní destičky , který bych už asi nepoužil , tak jsem je taky vyměnil .
Na foto jsou originál NISSIN destičky po 85 000 km . Ty nejsou ani za půlkou . Takže až někde v inzerci bude stroj s 30 000 km a bude po výměně destiček ... tak má tak 130 000 km.