Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 srp 2012, 18:53

Ano Itálie.

Jaké klapky myslíš?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 srp 2012, 19:04

Sundá se sedlo, černý krycí plast před sedlem a vypojí se z klapek komplet elektrika.
Pak se vyndají i se vstřikem z příruby a z airboxu.

To jak vyndat klapky je v tomto videu do cca 7 minuty:


Pak odpojíš od čerpadla konektor od svazku + benzinovou hadici, povolíš šrouby čerpadla a vyndáš ho. Má dlouhej plovák, tak se musí jakoby "vytočit".

Pokud jste to nikdy nedělali, tak je to komplet práce tak na jednu sobotu.
Jinak to pravděpodobně není tím benzínem od OMV ale tím benzínem na co to jezdilo v Itálii.
Jedná se o obvyklou závadu dovezenin. Ten ventil s tlakovou komorou vyjde tuším na 3600,- ta "ponožka" dole vyjde cca na 500,-

Dá se to "dobastlit" a nebude to stát nic, ale ten ventil s komorou je lepší kupovat nový.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 srp 2012, 21:29

Uráááááááááááá zase jezdím.
Na benzínovým ventilu jsou konektory ve tvaru fajfky no a v tom jednom byl vypadlej kablík , ale vevnitř takže nic nebylo vidět a přišel sem na to když sem ze zoufalství tahal za všecko za co tahat šlo. Ale nejvíc mne pobavil mekánik v servisu když mi vysvětlil , že v okamžiku kdy se posadí manželka dojde k posunu řemenic a protože sme naložený je moc napnutej řemen. No řekl sem mu ,že na Jawě sem taky začínal a ujížděl pryč.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 srp 2012, 21:32

Je k tomu serviska poctivě vyplněná do 12000 - 6/2010

Aktuálně má na tacho 18300 :shock:

Stačí tento nájezd pro vadnou tu tlakovací komoru? Teda pokud je to pravda ty km.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 srp 2012, 22:00

Italové jsou hrozný hovada na benzín (tráva, čmeláci apod. v nádrži nejsou vyjímkou).

Viděl jsem toho opravdu dost na italskym Burgman fóru.
Postihuje to cca 30% Burgošů 07-08 s různým nájezdem obvykle kolem 20000km.

Od roku 2009 je trochu změněná konstrukce, takže čerpadlo "nesbírá" bordel ze dna nádrže.
K7.jpg
K9.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 srp 2012, 08:54

Zdravím.. Tak včera som sa pýtal chlápka, čo robil dlhé roky servisáka v suzuki, že mi to žere olej. Hneď sa ma pýtal aký som tam dal vzduchový filter, či originál, alebo náhradu. Môžete mi niekto vysvetliť čo má jedno s druhým spoločné? nejak tomu nerozumiem a vŕta mi to hlavou.. Chlapík je maník na motory a naozaj sa vyzná.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 srp 2012, 09:02

Každý filtr má jinou propustnost vzduchu a jestli je maník, co říkáš, takovej borec, tak mu věř. Má pravdu ! Určitě ti doporučil originál a já bych s tím souhlasil. Veškeré noname náhrady, repliky, pseudosportovní vložky, co ti přidají neskutečných čtvrt koně výkonu navíc, jsou jen pro zlost ! Osobně vyznávám orig.stav. To platí i pro vzduch. filtr. :wink:

EDIT: spotřeba oleje ale jistě nezpůsobuje primárně špatně zvolený filtr. Přispívá k ní, ale hlavní příčina bude jinde. Kolik máš najeto ? Jak často a daleko jezdíš = můžou být připečené pístní kroužky nebo jiné nezávidění hodné pikantnosti..

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 srp 2012, 09:08

Nějak mi uniká souvislost mezi vzduchovým filtrem a "žraním oleje".
Tam bych spíš čekal změny v bohatosti směsi, ale ne úbytek oleje.
To bych si rád nechal od toho "maníka na motory" vysvětlit. :?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 srp 2012, 09:31

kon-text píše:.. Chlapík je maník na motory a naozaj sa vyzná.

Tak ať to vysvětlí ... to by mě taky zajímalo .
Burák mě taky papá olej , ale při jeho najetejch kilometrech to asi nepřekvapuje . No a někdy loni jsem vyndal původní origo filtr a nahradil ho novým molitanovým , tuším že Mallosi . Jdu tedy vrátit zpátky ten původní ... ale nemyslím si že nastane změna .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 srp 2012, 12:36

No ja tiež nejak nechápem súvislosť medzi filtrom a olejom.. mám najazdených 40 000 a olej mi žere tak 2-3 deci na 1000km.. nie je to veľa, ale aj tak.. myslíte, že to bude krúžkami, alebo semeringy na velntiloch? alebo čím to môže ešte byť..

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 srp 2012, 15:40

Dvě deci bych neřešil.
Jinak ty možnosti kudy může olej utíkat už jsi vyjmenoval, tedy pokud nemáš pod burákem loužičky.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 srp 2012, 13:51

kalibr píše:díky kluci: myslíte, že má cenu zkoušet nějaký ten čistič třeba od Motulu.
Proč to těch cca220 km po natankování jelo normálně.
Jde to nějak normálně vytáhnout, nebo to bude rozborka celé motorky :(

Ahoj. Měl jsem s K7 dlouho podobnej problém a řešil jsem ho tím, že bylo potřeba občas za jízdy ubrat plyn, vypnout a zapnout zapalování, aby čerpadlo znovu nasálo a pokračovat v jízdě. Z mrtvoly se rázem stal živej stroj, ale čím míň bylo benzínu v nádrži, tím častěji jsem to musel vypínat. Rozebral jsem to, vyčistil vše v ultrazvuku a po poskládání to jede prakticky bez problémů. Od plné nádrže asi po 1/3 to jede normálně a víc nádrž nevyjíždím. Mám v plánu koupit díl č. 13 z Fokyho odkazu, protože tam bude ten problém. Přes ucpanej filtr to čerpadlo nevytáhne v dostatečným tlaku až nahoru do vstřikovače. Čím vyšší je hladina benzínu, tím menší problémy čerpadlo má. Každopádně v nádrži není ani zrnko bordelu, ani kousek rzi. Tím, že je filtr až úplně dole, natáhne do sebe všechen ten bordel. Raději bych, aby v nádrži zůstávalo 1/2 litru benzínu, kterej by nešel vyjet a zůstával by v něm ten bordel, než aby to šlo všechno do filtru. Jenže to by museli inženýři v Japonsku přemýšlet...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 srp 2012, 18:06

majkl_bb: je to přesně jak píšeš, ale kámoš co 400 aktuálně osedlává nemá čas to řešit.
Zatím jezdí, uděláme to po sezóně.
Jak ti to čerpadlo šlo vytáhnout, musely ven i ty klapky?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 srp 2012, 20:03

Klapky samozřejmě ven musí, ale neboj se jich, není na tom nic složitýho. Jen si pak tu díru zacpi hadrou, ať ti tam nespadne nějakej šroub. Horší jak klapky je zdemontovat ten airbox, protože bez demontáže bočních plastů se blbě dostává ke šroubům pod ním, ale jde to. Jo a když náhodou ulomíš ten čudlík na dně airboxu, nic si z toho nedělej :)
Schválně ať kámoš zkusí za jízdy, až se mu to začne dusit, vypnout a zapnout motor, jestli to pak chvíli poletí jak drak. Pokud ano, mělo by stačit udržovat plnou nádrž a dá se s tím v pohodě do zimy jezdit.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

27 srp 2012, 12:00

Ahoj, nedávno jsem koupil B400 rok 2008, vše je zatím OK akorád se mi začalo povolovat přední plexi, není originál, je vyměněno za turistické značka ERMAX, zkusil jsem to rozebrat s tím že ho přitáhnu a zjistil jsem že původní majitel výměnu prostě odfláknul, šrouby použil co měl asi zrovna po ruce, protože s šesti jsou stejné jenom dva :-), u jednoho šroubu uplně chyběla guma v které je šroub uchycen a u druhého jen nějaké zbytky, ostatní čtyři nic moc, potřeboval bych poradit kde se dají sehnat, nebo čím nahradit nové šrouby včetně gumových vložek do kterých se šrouby přitahují, děkuji předem za jakoukoli odpověd
Odeslat odpověď