Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kalibr » 20 srp 2012, 18:53

Ano Itálie.

Jaké klapky myslíš?
"Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší"
Uživatelský avatar
kalibr

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2011, 22:55
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 EXE K9
Tuning / úpravy: Nejsou třeba- zatím

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 20 srp 2012, 19:04

Sundá se sedlo, černý krycí plast před sedlem a vypojí se z klapek komplet elektrika.
Pak se vyndají i se vstřikem z příruby a z airboxu.

To jak vyndat klapky je v tomto videu do cca 7 minuty:


Pak odpojíš od čerpadla konektor od svazku + benzinovou hadici, povolíš šrouby čerpadla a vyndáš ho. Má dlouhej plovák, tak se musí jakoby "vytočit".

Pokud jste to nikdy nedělali, tak je to komplet práce tak na jednu sobotu.
Jinak to pravděpodobně není tím benzínem od OMV ale tím benzínem na co to jezdilo v Itálii.
Jedná se o obvyklou závadu dovezenin. Ten ventil s tlakovou komorou vyjde tuším na 3600,- ta "ponožka" dole vyjde cca na 500,-

Dá se to "dobastlit" a nebude to stát nic, ale ten ventil s komorou je lepší kupovat nový.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod SAM K400 » 20 srp 2012, 21:29

Uráááááááááááá zase jezdím.
Na benzínovým ventilu jsou konektory ve tvaru fajfky no a v tom jednom byl vypadlej kablík , ale vevnitř takže nic nebylo vidět a přišel sem na to když sem ze zoufalství tahal za všecko za co tahat šlo. Ale nejvíc mne pobavil mekánik v servisu když mi vysvětlil , že v okamžiku kdy se posadí manželka dojde k posunu řemenic a protože sme naložený je moc napnutej řemen. No řekl sem mu ,že na Jawě sem taky začínal a ujížděl pryč.
Muž na skůtru dokáže cokoli.
SAM K400

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 16 bře 2011, 09:24
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: Honda FSJ 600 Silver Wing

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kalibr » 20 srp 2012, 21:32

Je k tomu serviska poctivě vyplněná do 12000 - 6/2010

Aktuálně má na tacho 18300 :shock:

Stačí tento nájezd pro vadnou tu tlakovací komoru? Teda pokud je to pravda ty km.
"Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší"
Uživatelský avatar
kalibr

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2011, 22:55
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 EXE K9
Tuning / úpravy: Nejsou třeba- zatím

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 20 srp 2012, 22:00

Italové jsou hrozný hovada na benzín (tráva, čmeláci apod. v nádrži nejsou vyjímkou).

Viděl jsem toho opravdu dost na italskym Burgman fóru.
Postihuje to cca 30% Burgošů 07-08 s různým nájezdem obvykle kolem 20000km.

Od roku 2009 je trochu změněná konstrukce, takže čerpadlo "nesbírá" bordel ze dna nádrže.
K7.jpg
K9.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kon-text » 23 srp 2012, 08:54

Zdravím.. Tak včera som sa pýtal chlápka, čo robil dlhé roky servisáka v suzuki, že mi to žere olej. Hneď sa ma pýtal aký som tam dal vzduchový filter, či originál, alebo náhradu. Môžete mi niekto vysvetliť čo má jedno s druhým spoločné? nejak tomu nerozumiem a vŕta mi to hlavou.. Chlapík je maník na motory a naozaj sa vyzná.
Burgman 400 K2.. the best
Uživatelský avatar
kon-text

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 22 bře 2011, 19:54
Bydliště: Vráble, slovakia
Skútr / moto: Burgman AN 400 K2

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod angel2904 » 23 srp 2012, 09:02

Každý filtr má jinou propustnost vzduchu a jestli je maník, co říkáš, takovej borec, tak mu věř. Má pravdu ! Určitě ti doporučil originál a já bych s tím souhlasil. Veškeré noname náhrady, repliky, pseudosportovní vložky, co ti přidají neskutečných čtvrt koně výkonu navíc, jsou jen pro zlost ! Osobně vyznávám orig.stav. To platí i pro vzduch. filtr. :wink:

EDIT: spotřeba oleje ale jistě nezpůsobuje primárně špatně zvolený filtr. Přispívá k ní, ale hlavní příčina bude jinde. Kolik máš najeto ? Jak často a daleko jezdíš = můžou být připečené pístní kroužky nebo jiné nezávidění hodné pikantnosti..
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod wasp » 23 srp 2012, 09:08

Nějak mi uniká souvislost mezi vzduchovým filtrem a "žraním oleje".
Tam bych spíš čekal změny v bohatosti směsi, ale ne úbytek oleje.
To bych si rád nechal od toho "maníka na motory" vysvětlit. :?
Uživatelský avatar
wasp

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 22 bře 2008, 16:28
Bydliště: Praha východ
Skútr / moto: B400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 23 srp 2012, 09:31

kon-text píše:.. Chlapík je maník na motory a naozaj sa vyzná.

Tak ať to vysvětlí ... to by mě taky zajímalo .
Burák mě taky papá olej , ale při jeho najetejch kilometrech to asi nepřekvapuje . No a někdy loni jsem vyndal původní origo filtr a nahradil ho novým molitanovým , tuším že Mallosi . Jdu tedy vrátit zpátky ten původní ... ale nemyslím si že nastane změna .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kon-text » 23 srp 2012, 12:36

No ja tiež nejak nechápem súvislosť medzi filtrom a olejom.. mám najazdených 40 000 a olej mi žere tak 2-3 deci na 1000km.. nie je to veľa, ale aj tak.. myslíte, že to bude krúžkami, alebo semeringy na velntiloch? alebo čím to môže ešte byť..
Burgman 400 K2.. the best
Uživatelský avatar
kon-text

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 22 bře 2011, 19:54
Bydliště: Vráble, slovakia
Skútr / moto: Burgman AN 400 K2

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod wasp » 23 srp 2012, 15:40

Dvě deci bych neřešil.
Jinak ty možnosti kudy může olej utíkat už jsi vyjmenoval, tedy pokud nemáš pod burákem loužičky.
Uživatelský avatar
wasp

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 22 bře 2008, 16:28
Bydliště: Praha východ
Skútr / moto: B400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 26 srp 2012, 13:51

kalibr píše:díky kluci: myslíte, že má cenu zkoušet nějaký ten čistič třeba od Motulu.
Proč to těch cca220 km po natankování jelo normálně.
Jde to nějak normálně vytáhnout, nebo to bude rozborka celé motorky :(

Ahoj. Měl jsem s K7 dlouho podobnej problém a řešil jsem ho tím, že bylo potřeba občas za jízdy ubrat plyn, vypnout a zapnout zapalování, aby čerpadlo znovu nasálo a pokračovat v jízdě. Z mrtvoly se rázem stal živej stroj, ale čím míň bylo benzínu v nádrži, tím častěji jsem to musel vypínat. Rozebral jsem to, vyčistil vše v ultrazvuku a po poskládání to jede prakticky bez problémů. Od plné nádrže asi po 1/3 to jede normálně a víc nádrž nevyjíždím. Mám v plánu koupit díl č. 13 z Fokyho odkazu, protože tam bude ten problém. Přes ucpanej filtr to čerpadlo nevytáhne v dostatečným tlaku až nahoru do vstřikovače. Čím vyšší je hladina benzínu, tím menší problémy čerpadlo má. Každopádně v nádrži není ani zrnko bordelu, ani kousek rzi. Tím, že je filtr až úplně dole, natáhne do sebe všechen ten bordel. Raději bych, aby v nádrži zůstávalo 1/2 litru benzínu, kterej by nešel vyjet a zůstával by v něm ten bordel, než aby to šlo všechno do filtru. Jenže to by museli inženýři v Japonsku přemýšlet...
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kalibr » 26 srp 2012, 18:06

majkl_bb: je to přesně jak píšeš, ale kámoš co 400 aktuálně osedlává nemá čas to řešit.
Zatím jezdí, uděláme to po sezóně.
Jak ti to čerpadlo šlo vytáhnout, musely ven i ty klapky?
"Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší"
Uživatelský avatar
kalibr

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2011, 22:55
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 EXE K9
Tuning / úpravy: Nejsou třeba- zatím

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 26 srp 2012, 20:03

Klapky samozřejmě ven musí, ale neboj se jich, není na tom nic složitýho. Jen si pak tu díru zacpi hadrou, ať ti tam nespadne nějakej šroub. Horší jak klapky je zdemontovat ten airbox, protože bez demontáže bočních plastů se blbě dostává ke šroubům pod ním, ale jde to. Jo a když náhodou ulomíš ten čudlík na dně airboxu, nic si z toho nedělej :)
Schválně ať kámoš zkusí za jízdy, až se mu to začne dusit, vypnout a zapnout motor, jestli to pak chvíli poletí jak drak. Pokud ano, mělo by stačit udržovat plnou nádrž a dá se s tím v pohodě do zimy jezdit.
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod polcar159 » 27 srp 2012, 12:00

Ahoj, nedávno jsem koupil B400 rok 2008, vše je zatím OK akorád se mi začalo povolovat přední plexi, není originál, je vyměněno za turistické značka ERMAX, zkusil jsem to rozebrat s tím že ho přitáhnu a zjistil jsem že původní majitel výměnu prostě odfláknul, šrouby použil co měl asi zrovna po ruce, protože s šesti jsou stejné jenom dva :-), u jednoho šroubu uplně chyběla guma v které je šroub uchycen a u druhého jen nějaké zbytky, ostatní čtyři nic moc, potřeboval bych poradit kde se dají sehnat, nebo čím nahradit nové šrouby včetně gumových vložek do kterých se šrouby přitahují, děkuji předem za jakoukoli odpověd
Uživatelský avatar
polcar159

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 16 bře 2012, 07:28
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Burgman 400 / 2008

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků