Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
17 srp 2012, 16:14
Chlapi viete mi poradit,hladal som to aj tu na fore ale som nový ako sa na Burgoši 400 r.v.2007 menia parkovačky?Ja som sa dotrápil od predu nad blatníkom som pchal ruku ale nič a čo ešte tak H7 a H4 to sa dá ale smerovku to ani ruka nedočiahne,či zas predný plast dole to by nebolo riešenie ked náhodou by som to musel riešit na ceste že mi vypadne smerovka .Poradte mi prosím,dakujem.
17 srp 2012, 22:06
Nedávno jsem je měnil,zkoušel jsem všechno možný a tu ruku jsem tam prostě nezlomil.Takže odšroubovat kapotáž i ze světlem a vyklopit dopředu,chce to jen najít všechny šrouby,sundat ten plast před budíkama,tam jsou dva v rozích,pak ty pod těma gumama na nohy,tam jich je hafo a pak opatrně vycvaknout ten plast nad světlem a pod ním jsou šrouby,co drží přímo světlo.
Vypadá to složitě,ale dá se to za čtvrt hoďky zvládnout,ale toho blbce,co to vymyslel bych v tu ránu vzal něčím po palici
18 srp 2012, 10:53
Tak to bol fakt dobrý k.... čo to vymyslel a ked sa náhodou na ceste vypáli žiarovka tak ako že všetko dole,či?Nepotešili ste ma asi sa nahám z toho a nebudú žiadne diodové parkovačky.Skúšal som dávať len ten plast nad svetlom dole a myslel som že je po ňom,modlil som sa aby som ho nezlomil,horko ťažko som ho dal naspäť,nie ako na videu tam ten plast ide ako po masle.
19 srp 2012, 09:51
Tak som ich nakoniec vymenil za diodové ale za 5 ani za 20 min.som to nemal.Ten kryt nad svetlom sa mi preto vtedy nedal dať dole že ma držali tie skrutky v odkladacom priestore.Dakujem za video,pomohlo.
Vie mi niekto poradit akéj značky dávať mot.olej do Burgoša 400-ky?
Viem že ide tam SAE 10W40 ale či aj na značke záleží?
Dočítal som sa že aj do prevodovky ide motorový olej,je to pravda?
20 srp 2012, 13:29
Olej musí splňovat alespoň API:SF/SG nebo API:SH/SJ a klasifikaci JASO:MA
Předepsaná viskozita je skutečně 10W40.
20 srp 2012, 13:33
Ďakujem a ten prevodový olej?
Je to pravda že tam ide ten istý čo do motora?
20 srp 2012, 13:35
Ano je, je to ten samý olej.....
20 srp 2012, 13:38
Flipere, vše podstatné se dočteš v Odstraněn již nefunkční odkaz.
uživatelském manuálu[/url], popř. v Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.
20 srp 2012, 18:23
Ahoj kluci,
při jízdě na sobotní motosraz se nám stala taková věc.
Kolega natankoval v Prostějově na OMW natural 95. Po cca 20 km Burgman 400 K8 přestal fungovat jel tak max 80 km/h
a při této rychlosti už nebyl schopný žádné akcelerace. Takže nějaké předjíždění nepřipadalo v úvahu.
Tak nějak jsme dojeli. Při návratu a skoro prázdné nádrži natankoval novej benzín cca 9litrů.
Skůtr po cca5 kilometrech zase ožil a jel normálně jak má akcelerace, rychlost..
Tato situace trvala až před Prostějov cca 220km. Najednou bylo zase po rychlosti, akceleraci...
Sice jsem 400 Buráka rok měl, ale tento problém jsem nezažil.
Kolega je je pes na údržbu a před odjezdem dával air filtr, svíčku, oleje....tekže tudy cesta nevede.
Pořád to ukazuje na ten benzím, ale proč to udělalo znovu?
Zůstal nějaký bordel v nádrži? Je v nádrži nějaký filtr, který se přicpal.
Co s tím? Vycucnout komplet nádrž, vyčistit?
Kontrolka žádná nesvítí.
Volnoběh naprosto v poho.
Kolega ještě říkal, že když to začne dělat tak musí několikrát přidat a ubrat a rozjede se to.
Tak přátelé, co Vás napadá???
20 srp 2012, 18:31
Pokud vzal nějaký bláto, tak v čerpadle je několik sítek - musí ale čerpadlo ven z nádrže.
Díl 13: Taková "ponožka" filtrující humáč před čerpadlem
Díl 4: Tlakovací komora s ventilem - tady je taky sítko
704301.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
20 srp 2012, 18:32
Palivové čerpadlo? Foky, jsi mně předběhl
20 srp 2012, 18:41
díky kluci: myslíte, že má cenu zkoušet nějaký ten čistič třeba od Motulu.
Proč to těch cca220 km po natankování jelo normálně.
Jde to nějak normálně vytáhnout, nebo to bude rozborka celé motorky
20 srp 2012, 18:45
Jakej to má původ, Itálie?
Obvykle je potřeba sundat klapky, čerpadlo jde pak z nádrže "vytočit".