Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
11 črc 2012, 11:38
Mily foky, Yamaha okenko nema protoze neni potreba olej kontrolovat. Merku pouzivas jen pri vymene oleje. Pres okenko se olej do motoru leje dost blbe.
11 črc 2012, 14:33
MP píše:Cituji z českého originál návodu k SUZUKI Burgman :
Kontrola hladiny motorvého oleje
Kontrola hladiny by měla být prováděna podle následujících podmínek :
1. Umístěte motocykl na boční ( pohotovostní ) stojánek . Motocykl držte ve svislé poloze
2. Vložte měrku , až se závity uzávěru dotknou plnícího hrdla motorového oleje , ale uzávěr nezašroubovávejte .
Ja jsem si rikal, ze jsem to nekde musel vycist, jen jsem to vcera vecir v tom manualu v minute nenasel.
Duky: To ze je nejaky postup obvykly neznamena, ze se jedna o pravidlo platici vzdy a vsude.
11 črc 2012, 14:41
janon píše:Mily foky, Yamaha okenko nema protoze neni potreba olej kontrolovat. Merku pouzivas jen pri vymene oleje. Pres okenko se olej do motoru leje dost blbe.
Burgman mi mezi výměnou sebral necelou deci oleje, Octávka při své náplni sebral zcela neměřitelně. Přesto bych si netroufl u jakéhokoliv vozidla neprovádět kontrolu stavu oleje. Pokud olej nekontroluješ, tak mi nezbývá nic jiného, než ti držet palce.
11 črc 2012, 17:21
tak jsem to byl schválně ted zkontrolovat a když je na hlavním stojánku tak naměřim o cca 2mm míň na měrce než když stojí na kolech
11 črc 2012, 17:45
Wáca: Tak jsi moto nejspíš při měření na kolech nedržel kolmo k podlaze, protože ten rozdíl je větší...
11 črc 2012, 20:08
měl jsem ho na bočním stojánku, narovnal a jednou nohou jsem i přišlápl na zem hlavní stojan abych měl jisotu že stojí rovně ( předpokládám že hlavní stojan má obě nohy stejně dlouhý ) a měřil jsem
Naposledy upravil
KYBLOS dne 20 bře 2014, 20:04, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
12 črc 2012, 00:04
Galls: Nesmis mne brat uplne vazzne, samo ze kontrolu provadim, jen jsem chtel fokyho trochu pozlobit on vi, ze jsem jinej...
12 črc 2012, 08:00
Wáca: Důvod proč jsem přešel na měření na kolech byl ten, že jsem při porovnání měl na stojanu hladinu cca 2 mm pod půlkou měrky a vzápětí na kolech byla měrka suchá! Proto mi tvůj výsledek (pokud je skůtr bez úprav ve stylu nestandartních pneu apod.) přišel poněkud zvláštní.
12 črc 2012, 22:05
tak jsem to dneska šel znovu proměřit a opravdu jsem na kolech naměřil o 2-3mm míň než na stojánku.
13 črc 2012, 16:38
Wáca: Já taky a...máš pravdu. Není to tolik, co jsem myslel. Asi jsem to neměl kolmo já, když jsem tehdá naměřil takovej rozdíl
15 črc 2012, 22:16
Ahoj , nemá někdo zkušenost s následující poruchou? Při sobotním návratu z dovolené mi začal na posledních třiceti km cukat jako kdyby se vypínalo zapalování nebo nedával benzín a střílel z výfuku , když jsem úplně ubral plyn tak chcípnul.Bezprostředně po chcípnutí jsem ho postavil na stojan , normálně chytnul a šel za plynem v plným rozsahu rukověti , tak jsem zkusil projet a vpoho , jen si sedla manželka za mne tak to bylo zpátky.Takže v jednom OK ve dvou cukatura.
Jo je to r.v. 2000
16 črc 2012, 01:18
mě to střilelo do vyfuku, když jsem měl prasklou gumovou spojku mezi karbecem a hlavou. tak zkus na to hodit okem:-)
16 črc 2012, 10:54
Něco podobného mi to dělalo při prasklé hadičce mezi karbecem a EGR. Zkontroluj všechno okolo karbece, jestli něco nepřisává.
16 črc 2012, 22:46
No na ten EGR spoléhám nejvíc , mám pocit že sem něco podobnýho někde četl , ale ani za nic si nevzpomenu kde , snad se k tomu dostanu co nejdřív , teď je na pořado dřevo malta písek a podobné kratochvíle , kdyby ještě někoho něco napadlo , přivítám.Jo a díky za diskuzi o dolévání oleje , jasně že sem dolejval na stojanu a poctivě zašrouboval
18 črc 2012, 14:43
No mám rok rv. 1999 a když sem tam měl originální výfuk, tak EGR tam není. Když tio střílelo mě, tak to byla tenká prasklinka na té gumové spojce. Nová stála něco kolem 250Kč