Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod ReApache » 01 čer 2012, 17:38

Pěkná práce :). Když jsme si prohlížel fotky, tak mě mám na Tebe dotaz. Ukazatel teploty ti kam až vyleze. Mě k tomu malému kousku před horním čeveným polem jen tehdy, když popojíždím po městě. Jinak mám ručičku teploměru tak 4-5 mm nad spodní hranicí.
Jezdím opatrně :), většinou :)
ReApache

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 12 srp 2008, 21:25
Bydliště: Veverská Bitýška
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400/99
Tuning / úpravy: variátor Malossi, výfuk LeoVince

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 02 čer 2012, 08:17

Taky tak . Běžně se rafika převaluje ty cca 4 mm nad spodní ryskou . K tomu červenýmu poli vyleze fakt jen při couračce po městě a delším stání na semaforech .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Galls » 02 čer 2012, 20:05

MP píše:Dnes jsem se konečně odhodlal vytvořit držák na navigaci ...

Dobrá práce, :idea: palec nahoru. 8)
Uživatelský avatar
Galls

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 176
Registrován: 07 úno 2012, 17:04
Bydliště: Stroumbi
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 / 2001

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Stana » 06 čer 2012, 19:45

Nevíte někdo jaký je alternátor na K6? V žádném manuálu jsem to nenašel. Jde mi o to, jak by se dobíjení tvářilo na instalaci mlhovek 2 x 55W? Zvlášť když mám v hlavních světlech místo 2x 35W žárovky 2x 55W, plus nějaké další drobnosti...
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod saimon1 » 06 čer 2012, 20:05

No nebude ti to stačit dobíjet baterii.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Stana » 06 čer 2012, 20:35

To jsi "střelil od pasu" nebo máš své tvrzení nějak podložené? :|
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod saimon1 » 06 čer 2012, 20:47

Myslíš, že to dobíjení je nekonečné?
Už teď tam má přidaných Watů navíc. Ale at si tam dá ty mlhovky a veme měřák a odzkouší to, kolik mu to bude dávat voltů bez nich a s nimi?
Jinak podložené to nemám :wink:
Naposledy upravil KYBLOS dne 20 bře 2014, 19:48, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Stana » 06 čer 2012, 21:11

Vycházím z toho, že dobíjení z alternátoru je vždy vyšší než odběr celýho skútru (tím myslím skútru v sérii, tak jak vyjel z fabriky), otázkou je o kolik u tohoto konkrétního modelu?! Tebou navržená metoda měření je zcela zcestná...tím myslím měření napětí na baterce bez mlhovek a po jejich zapnutí.
A to nemluvím o tom, že je nesmysl koupit mlhovky a pak možná zjistit, že je nemohu použít...jednodušší bude to spočítat, k čemuž jsou zapotřebí parametry alternátoru. :idea:
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod saimon1 » 06 čer 2012, 21:19

No nechám to na vás, protože toho skoota nemám ale nemusí kupovat zrovna mlhovky ale stačí nějaké prdlé H4 žárovky (potkávací ) z auta a dát na ně nebo přiletovat dráty a připojit je a měřit :wink: :roll:
Toď vše a za to nic nedá :!:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Stana » 06 čer 2012, 21:39

Ať už s mlhovkama, nebo jen s žárovkama (je to fuk), nic se nemění na tom, že takové měření NA BATERCE je nesmysl. Tak nezjistím, zda je průměrný dobíjecí proud alternátoru při běžném užívání dostatečný pro daný celkový proudový odběr. :wink:
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Dom999 » 06 čer 2012, 22:27

A jak casto s nima budes jezdit? Jen obcas predpokladam ale podle me by to nemel bejt problem.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kaaduh » 07 čer 2012, 20:33

Ahoj, protože jsem byl donucen dát skůtra do opravy, kvůli závadě na relé (nešel nastartovat kvůli zkorodovaným kontaktům) a kromě odvozu z jinýho města, kde jsem zůstal viset, jsem musel platit asi dvě hodiny práce což bych počítal na odplastování a znovu zaplastování, tak mě napadlo, jestli byste mi dokázali poradit, jak skůtra odplastovat. Nevím kde mám začít a nerad bych se do toho pouštěl pokud je někdě něco přišroubovaný nebo tak, jednou jsem se o to pokoušel, ale nakonec jsem jen sundal plexi a "masku" se znakem Suzuki, dál už jsem měl strach, protože přece jen náhodou odšroubuju něco, co by snad ovládalo brzdu nebo tak a to bych si pak ani nestih zanadávat :).

Takže je to Suzuki Burgman 400 rok výroby 2003, potřeboval bych jen vědět kde začít a na co si dát pozor, jestli je to lehký a půjde to dát zase pěkně dohromady? Nemám zájem o radu, že pokud jsem to nedělal, ať radši platim za servis. Chci ho prostě vidět svlečenýho :).
Uživatelský avatar
kaaduh

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 09 kvě 2009, 06:12
Bydliště: Ústí nad Labem, tel: 606692901
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Stana » 07 čer 2012, 22:43

Nejlepší bude, když se mrkneě na videa na youtube...tam jsou postupy pro odplastování jednotlivých částí skútru.Při demontáži plastů fakt nemusíš mít strach, že poděláš brzdy! A kde začít? Nejlepe u toho dílu se znakem Suzuki hned pod plégem, ale i to je na dvou šroubech, takže pokud nechceš šroubovat (jak píšeš), tak se na to vyprdni, páč těma dvouma šroubkama to teprve začína :wink:
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kaaduh » 07 čer 2012, 23:34

to už jsem sundaval, ale pak jsem se pustil do palubovky a tam už jsem radši brzdil, protože přece jen počítač, drátky a tak... prostě se šroubováním problém neni, jen sem chtěl vědět, jestli je třeba něco šroubovat (kromě těch dvou), abych netahal za plast jak divej a někde ho nepřelomil, to by mě pak mrzelo, takže začít tam a pokračovat směrem ke kufru, jo?
Uživatelský avatar
kaaduh

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 09 kvě 2009, 06:12
Bydliště: Ústí nad Labem, tel: 606692901
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod ReApache » 08 čer 2012, 01:25

Možna bys si měl mrknout na manual k 2003. Tam jsou obrazky a postupy, jak se k čemu dostat. Mám sic 1999 ročník, ale jako inspirace je to pro mě dobrý. Estli chceš, tak Ti ho možu poslat.
Jezdím opatrně :), většinou :)
ReApache

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 12 srp 2008, 21:25
Bydliště: Veverská Bitýška
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400/99
Tuning / úpravy: variátor Malossi, výfuk LeoVince

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron