Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

24 kvě 2012, 22:43

U mě teda kontrolovali všechno možný od rozměrů pneu, čísel, "Éček" na všem možném (kupř. na žárovkách) až po expiračku lékarničky...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

25 kvě 2012, 13:34

Co jsem tam byl naposled tak to bylo v pohodě , zrovna pršelo tak jsem akorát na pana zablikal, zatroubil podíval se na číslo rámu a to bylo všechno. No nevím moc se mě to plexi sundávat nechce.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 kvě 2012, 06:59

WeCo píše:Pánové, chci se jen zeptat - máte někdo k B400 český manuál? Existuje vůbec? (např. k Runnerovi dostane člověk pouze německý, přestože ho koupí v CZ...:(

drfany@centrum.cz napiš mi svůj email a já ti ho pošlu.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

27 kvě 2012, 19:11

foky píše:Kalibr: Mě to měnil valin a výměna ložisek jako takovejch zabrala tak do 5ti minut. Prostě to vyklep tyčkou bez nahřívání apod.

Majkl_bb si je taky tuším měnil sám v garáži a asi v pohodě.

Ano, sám v garáži a bez nahřívání. Chvílemi jsem ale byl dost bezradnej :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

27 kvě 2012, 21:29

Samozřejmě, že to jde bez nahřívaní, akorát, pokud nemáš stahovák, riskuješ vymáčknutí sedla ložiska.
Naposledy upravil KYBLOS dne 20 bře 2014, 19:45, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 kvě 2012, 21:16

Hoj, tak jsem to včera vyměnil. Mám vnitřní stahovák a nahříval jsem, ale stejně jsem se zapotil i na zadku.
Je to hotové a zase další zkušenost. Na levé straně to ložisko bylo takové, jako by se tam dostala voda. Bylo prostě suché a orezlé. Asi odešlo gufero. Vše vyměněno a OK.
Díky všem za rady. :D

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

30 kvě 2012, 09:28

zdar.nevite jestli jde použít na AN 400 2000 R.V. PLEXI Z 650 2003.?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

30 kvě 2012, 10:07

Víme zcela jistě, že nejde :lol:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

30 kvě 2012, 21:32

Ahoj klucí jak jsou shodný plasty , mám 2000 kam až můžu sáhnout , nebo jen r.v. 2000?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

01 čer 2012, 00:30

graf brzda - Kopie.jpg
Můj problém s dusícím se motorem vyřešen. V autorizovaným servisu mi neuměli pomoct, takže jsem zajel do Scootlandu, kde to šlo hned na motorovou brzdu. Celej problém byl v ojetým variátoru. A nešlo jen o tu drážku na okraji řemenice, ale byl rovnoměrně sjetej po celým obvodu, včetně lůžek na válečky, takže motor nepracoval v optimálních otáčkách, i když se tak podle pocitu zdálo. Když jsem mechanikům řekl, že jsou tam válečky 18 g od doktora, začali si dělat srandu, že to je ten zázrak co nefunguje, a že to možná bude můj problém. Později ale přišli na to, že je závada v opotřebení variátoru a né ve válečcích. Nechal jsem si tam od nich zatím nasadit variátor starší, ale podle grafu dobrej. Zkoušeli ho osadit jak originálníma válečkama, tak i válečkama od doktora. Zkušenosti s válečkama od doktora na motorové brzdě měli poprvé a uznali, že válečky opravdu fungují. Zatímco s originálními válečky motoru dochází dech už při rychlosti 160 (pochopitelně bez odporu vzduchu) při otáčkách něco přes 7.500, s válečkama od doktora má motor k dispozici ještě 22 koní při stejných otáčkách a je ochotnej se vytočit až k 8.500 ot a rozjet se na 180 km/h, než mu dojde dech a padá k nule. Bohužel v této rychlosti se dostane řemen na varecu do takové polohy, že se ohoblují vnější zuby o variátordekl. Bohužel to byl úplně novej řemen... :-/ Nechal jsem si tam od nich dát originální válečky, ale když jsem zjistil, jak mizerně to s nimi jede, půjdou tam ty doktorovy šišatý. V normálním provozu se totiž nemám šanci až na 180 dostat. Těch 160 je ale reálných už jen kvůli výkonové rezervě a při této rychlosti se řemen nedostane nikam, kam by neměl. Použitej varec s válečky a řemen prý asi na 5.000 km mi dali za 2.000 Kč, práce za 1.000 Kč. Těch 5.000 km bych mohl mít najeto asi tak na konci příštího roku, takže mám dost času našetřit na novej řemen, i variátor... (to jen pro rejpaly, že jsem si tam měl nechat dát všechno nový)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

01 čer 2012, 10:05

SAM K400 píše:Ahoj klucí jak jsou shodný plasty , mám 2000 kam až můžu sáhnout , nebo jen r.v. 2000?
od roku 2003 se začal dělat jiný model (stříkačka) nepletulise

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

01 čer 2012, 12:05

Ale i ročník 01 a 02 měl oproti 98 až 00 změny. Měl nejen úplně jinou zadní část, ale i vepředu jiný lešení masky a jinej plast pod plexištítem. Od roku 03 už jde o úplně jinej skútr, přestože tam budou nějaký díly "uvnitř" shodný.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

01 čer 2012, 15:46

Dnes jsem se konečně odhodlal vytvořit držák na navigaci na Burgmana K1 .
Udělal jsem držák , k jehož uchycení k Burákovi jsem využil dva šroubky co jsou v kapličce na tachometrem .
Nechtěl jsem vrtat do žádnejch plastů , aby když to oddělám , nezůstali někde v něčem nějaký díry ....

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

01 čer 2012, 16:02

Dost dobrá práce hele :shock: 8)

Tohle je mnohem lepší řešení, než jí mít dole mezi řidítkama. Takhle tolik neskláníš pohled dolu, ale máš naví aspoň trošku v zornym poli.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

01 čer 2012, 16:11

Přesně tak ... jak v autě , v zorným poli abys nemusel hejbat hlavou , jen pohyb očkem :lol:
Prvně jsem to dal ale nízko , překrývalo mě to kontrolky blinkrů , a zapomínal jsem zhasínat . Tak jsem udělal držák EVO 2 , o dva cenťáky vyšší a je to OK .
Odeslat odpověď