Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Stana » 24 kvě 2012, 22:43

U mě teda kontrolovali všechno možný od rozměrů pneu, čísel, "Éček" na všem možném (kupř. na žárovkách) až po expiračku lékarničky...
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Fronsac » 25 kvě 2012, 13:34

Co jsem tam byl naposled tak to bylo v pohodě , zrovna pršelo tak jsem akorát na pana zablikal, zatroubil podíval se na číslo rámu a to bylo všechno. No nevím moc se mě to plexi sundávat nechce.
Fronsac

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 18 lis 2010, 10:24
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Jawa350 Bizon, Zoom 50 4T, Burgman AN400 + UH200
Tuning / úpravy: Tak poruznu

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod drfany » 26 kvě 2012, 06:59

WeCo píše:Pánové, chci se jen zeptat - máte někdo k B400 český manuál? Existuje vůbec? (např. k Runnerovi dostane člověk pouze německý, přestože ho koupí v CZ...:(

drfany@centrum.cz napiš mi svůj email a já ti ho pošlu.
drfany

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 23 kvě 2012, 18:35
Skútr / moto: skutr
Tuning / úpravy: úpravy

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 27 kvě 2012, 19:11

foky píše:Kalibr: Mě to měnil valin a výměna ložisek jako takovejch zabrala tak do 5ti minut. Prostě to vyklep tyčkou bez nahřívání apod.

Majkl_bb si je taky tuším měnil sám v garáži a asi v pohodě.

Ano, sám v garáži a bez nahřívání. Chvílemi jsem ale byl dost bezradnej :)
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Galls » 27 kvě 2012, 21:29

Samozřejmě, že to jde bez nahřívaní, akorát, pokud nemáš stahovák, riskuješ vymáčknutí sedla ložiska.
Naposledy upravil KYBLOS dne 20 bře 2014, 19:45, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
Galls

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 176
Registrován: 07 úno 2012, 17:04
Bydliště: Stroumbi
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 / 2001

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kalibr » 28 kvě 2012, 21:16

Hoj, tak jsem to včera vyměnil. Mám vnitřní stahovák a nahříval jsem, ale stejně jsem se zapotil i na zadku.
Je to hotové a zase další zkušenost. Na levé straně to ložisko bylo takové, jako by se tam dostala voda. Bylo prostě suché a orezlé. Asi odešlo gufero. Vše vyměněno a OK.
Díky všem za rady. :D
"Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší"
Uživatelský avatar
kalibr

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2011, 22:55
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 EXE K9
Tuning / úpravy: Nejsou třeba- zatím

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Majus » 30 kvě 2012, 09:28

zdar.nevite jestli jde použít na AN 400 2000 R.V. PLEXI Z 650 2003.?
Uživatelský avatar
Majus

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 05 kvě 2012, 18:11

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 30 kvě 2012, 10:07

Víme zcela jistě, že nejde :lol:
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod SAM K400 » 30 kvě 2012, 21:32

Ahoj klucí jak jsou shodný plasty , mám 2000 kam až můžu sáhnout , nebo jen r.v. 2000?
Muž na skůtru dokáže cokoli.
SAM K400

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 16 bře 2011, 09:24
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: Honda FSJ 600 Silver Wing

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 01 čer 2012, 00:30

graf brzda - Kopie.jpg
Můj problém s dusícím se motorem vyřešen. V autorizovaným servisu mi neuměli pomoct, takže jsem zajel do Scootlandu, kde to šlo hned na motorovou brzdu. Celej problém byl v ojetým variátoru. A nešlo jen o tu drážku na okraji řemenice, ale byl rovnoměrně sjetej po celým obvodu, včetně lůžek na válečky, takže motor nepracoval v optimálních otáčkách, i když se tak podle pocitu zdálo. Když jsem mechanikům řekl, že jsou tam válečky 18 g od doktora, začali si dělat srandu, že to je ten zázrak co nefunguje, a že to možná bude můj problém. Později ale přišli na to, že je závada v opotřebení variátoru a né ve válečcích. Nechal jsem si tam od nich zatím nasadit variátor starší, ale podle grafu dobrej. Zkoušeli ho osadit jak originálníma válečkama, tak i válečkama od doktora. Zkušenosti s válečkama od doktora na motorové brzdě měli poprvé a uznali, že válečky opravdu fungují. Zatímco s originálními válečky motoru dochází dech už při rychlosti 160 (pochopitelně bez odporu vzduchu) při otáčkách něco přes 7.500, s válečkama od doktora má motor k dispozici ještě 22 koní při stejných otáčkách a je ochotnej se vytočit až k 8.500 ot a rozjet se na 180 km/h, než mu dojde dech a padá k nule. Bohužel v této rychlosti se dostane řemen na varecu do takové polohy, že se ohoblují vnější zuby o variátordekl. Bohužel to byl úplně novej řemen... :-/ Nechal jsem si tam od nich dát originální válečky, ale když jsem zjistil, jak mizerně to s nimi jede, půjdou tam ty doktorovy šišatý. V normálním provozu se totiž nemám šanci až na 180 dostat. Těch 160 je ale reálných už jen kvůli výkonové rezervě a při této rychlosti se řemen nedostane nikam, kam by neměl. Použitej varec s válečky a řemen prý asi na 5.000 km mi dali za 2.000 Kč, práce za 1.000 Kč. Těch 5.000 km bych mohl mít najeto asi tak na konci příštího roku, takže mám dost času našetřit na novej řemen, i variátor... (to jen pro rejpaly, že jsem si tam měl nechat dát všechno nový)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Wáca » 01 čer 2012, 10:05

SAM K400 píše:Ahoj klucí jak jsou shodný plasty , mám 2000 kam až můžu sáhnout , nebo jen r.v. 2000?
od roku 2003 se začal dělat jiný model (stříkačka) nepletulise
AN 400 r.v.05 .....skvělí svezení, pohodlí, spotřeba, rychlej, svižnej, ovladatelnej, designově skvělej. Třeba se k němu někdy vrátím
Uživatelský avatar
Wáca

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 322
Registrován: 15 pro 2011, 20:54
Skútr / moto: AN 400 Burgman, majesty 180

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 01 čer 2012, 12:05

Ale i ročník 01 a 02 měl oproti 98 až 00 změny. Měl nejen úplně jinou zadní část, ale i vepředu jiný lešení masky a jinej plast pod plexištítem. Od roku 03 už jde o úplně jinej skútr, přestože tam budou nějaký díly "uvnitř" shodný.
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 01 čer 2012, 15:46

Dnes jsem se konečně odhodlal vytvořit držák na navigaci na Burgmana K1 .
Udělal jsem držák , k jehož uchycení k Burákovi jsem využil dva šroubky co jsou v kapličce na tachometrem .
Nechtěl jsem vrtat do žádnejch plastů , aby když to oddělám , nezůstali někde v něčem nějaký díry ....

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 01 čer 2012, 16:02

Dost dobrá práce hele :shock: 8)

Tohle je mnohem lepší řešení, než jí mít dole mezi řidítkama. Takhle tolik neskláníš pohled dolu, ale máš naví aspoň trošku v zornym poli.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 01 čer 2012, 16:11

Přesně tak ... jak v autě , v zorným poli abys nemusel hejbat hlavou , jen pohyb očkem :lol:
Prvně jsem to dal ale nízko , překrývalo mě to kontrolky blinkrů , a zapomínal jsem zhasínat . Tak jsem udělal držák EVO 2 , o dva cenťáky vyšší a je to OK .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků