Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
22 kvě 2012, 15:40
Kdyby tady byl smajlík s palcem nahoru , tak ho sem fouknu . Máš to pěkný ....
22 kvě 2012, 16:29
joo pěkná prácička
kolik máš celkový objem kufrů ? to už je jak auto ne
a celková váha musí být taky zajímavá při naložení
23 kvě 2012, 07:06
Ahoj kluci.
Víte někdo jaká je životnost motoru B 400 - samozřejmě při dodržení všech zásad údržby.
Dík Uwe
23 kvě 2012, 07:35
Podle mě tak 3 - 4x víc, než Burgman 400 dovežený s Itálie.
23 kvě 2012, 08:02
Pickwick: máš pravdu
Nicméně nechápu zdejší hysterii okolo skútrů z Itálie. Pokud je někdo technický antitalent a nerozezná olej od vody, tak ať nechodí k ČESKÝM bazaristům pro italské skútry. Ať si jde pro nový kus. A pokud někdo není línej a úplně blbej, zajede si pro skútra přímo do Itálie.
23 kvě 2012, 08:21
Uwe píše:Ahoj kluci.
Víte někdo jaká je životnost motoru B 400 - samozřejmě při dodržení všech zásad údržby.
Dík Uwe
stačí projet příslušná témata a uvidíš sám. Několik kousků se tu najde např. i s více jak 70.000km
Jinak při vzorné péči a "normálním" jízdním stylu je jedno co to bude za značku (asi ne čína..). Takový kus vydrží klidně 100.000km a více. .
Samozřejmě je to velmi vzácné a ideální je aby takový stroj měl jednoho majitele po celou dobu životnosti...
23 kvě 2012, 08:34
Pokud je zodpovědně dělanej servis tak nebude nejmenší problém přesáhnout 100000km.
Kolik vydrží přesně ti nikdo neřekne, protože to závisí na hodně dílčích faktorech (krátké/dlouhé jízdy, jízda solo/ve dvouch atd.)
Pokud se bavíme opravdu o mechanice motoru, né variátor tam to bude chtít větší servis dříve (spojka atd.)
23 kvě 2012, 10:18
Mám 77 000 km a stále žije .
23 kvě 2012, 17:34
Wáca píše:joo pěkná prácička
kolik máš celkový objem kufrů ? to už je jak auto ne
a celková váha musí být taky zajímavá při naložení
Díky
Celkem je tam 2 x 41 + 46 litru Top a úložný prostor pod sedlem. Celková váha není tak strašná. U kufrů je udávaná nosnost na 10 kilo, ale když ho plně naložím hadry, tak se dostanu maximálně na 9 kilo včetně kufrů. Takže i kdyby byly všechny plné, tak jsem na + 30 kilo a to není zase tak hrozné. Jezdí se s tím vcelku v pohodě, dokonce je to o něco stabilnější. Akorát si člověk musí dát pozor při těsném objíždění. Hned na poprvé jsem při vyjíždění ze zahrady vzal sebou i popelnici.
23 kvě 2012, 17:58
Stabilnejšie verím, vďaka bočným kufrom sa ťažisko posúva nižšie. Inak krása
24 kvě 2012, 12:54
Galls:
Pěkná práce !!!
Mám na tebe dotaz ty máš to plexi kouřový ??? A byl jsi s tím už na STK , jestli neměly kecy?
Čeká mě v srpnu zase STK tak zjišťuji. Plexi jsem tam měl na posledním STK čirý.
24 kvě 2012, 14:24
Sice je to Kappa, ale nikde jsem nenašel homologaci, takže na technickou půjde originál.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 20 bře 2014, 19:44, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
24 kvě 2012, 17:59
Páni, o týždeň ma čaká STK a keďže som ešte na technickej nebol, tak by som poprosil o nejaké rady. Čo tam vlastne budú prezerať? Mám niečo špeciálne pozrieť a vymeniť? Vďaka.
24 kvě 2012, 19:07
Jestli nemáš sjetý gumy a svítí co svítit má tak to je základ . Jinak celkem není co kontrolovat .
24 kvě 2012, 22:11
Kontrolujú sa svetlá, brzdy, klaksón. Samozrejme čísla v dokladoch a na štítku.
Zriedkavejšie sa kontroluje hĺbka dezénu (1.6 mm minimum) a rozmer pneumatík.
A keď chcú úplne kontrolovať, tak sa sleduje povinná výbava, lekárnička...
U mňa vždy kontrolovali to prvé