Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
06 kvě 2012, 21:45
O prodlužováku jsem přemýšlel,nakonec jsem dal před baterku,nezvykle směrem nahoru druhou zásuvku a je to,mám ještě jednu,kdyby něco
07 kvě 2012, 09:04
majkl_bb píše:Olda: No vidíš, to já bych dal jen jedno přepínací. Bylo by standardně přepnutý na potkávací vlákno H4, sosalo by od sousední H7 a při zapnutí dálkových by se jen přeplo vlákno v H4, pořád ze stejnýho zdroje, aniž by H7 zhasla, akorát ta šťáva k dálkovýmu světlu by končila v tom relátku. Takže ušetřený jedno relátko a žádný tahání drátů od baterky
Tam je trochu problém v tom, aby ti to udržela pojistka ,když budeš z jednoho světla napájet dvě
07 kvě 2012, 09:57
Napadlo mě, že bych dal silnější, ale zatím to drží na tu původní
07 kvě 2012, 11:24
Zdravím, zatím jen tak z povzdálí pomrkávám po maxíkovi a v hledáčku mám mj. i burgmana. Protože nejsem zrovna pápěra a vážím skoro k metráku, můj dotaz je směřován k max. užitečnému zatížení. Můžete mne někdo poinformovat? Předem díky
07 kvě 2012, 11:54
Burgman je těžší váhové kategorie a se 100 kily si hravě poradí. Navíc je možný dole na podvozku nastavit předpětí zadního pružení. S čím má ale burgman od modelu K3 problémy je výška jezdce. Dlouháni můžou mít problém s místem v oblasti kolen.
07 kvě 2012, 12:00
vážím 96kg a měřím 196cm.....s váhou si poradí hravě ale jak psal kolega předemnou, nedostatek místa před kolenama a s origo plexi na mě fouká ,jinak pohoda
07 kvě 2012, 18:35
Vážím 120kg, spolujezdec 70kg a jede , spokojenost
07 kvě 2012, 19:33
Děkuji za zprávu, zaplať bůh je má manželka hubeňour a muší váha. A se svými necelými 190 cm bych se taky měl vejít. Teď jen vyhlédnout nějaký solidní kousek, samozřejmě za rozumný peníz.
07 kvě 2012, 19:45
já měřím 186 cm a při normálním posedu mám mezi kolenem a palubovkou 10 cm místa.A neboj se,že Burák neuveze 100 kg,já mám 106 kg a myslím,že tomu motoru je to celkem jedno,
neplest si to z Babetou
Dneska jsem vozil dceru(55 kg)tak jako poznám to na akceleraci,že veze víc než normálně,ale že by se nějak trápil,to zas ne
07 kvě 2012, 21:21
Mám 95, manželka - říct nechce
, napraný boční kufry + topcase a Burgman si jen chrochtal. Takže, váhy bych se nebál.
07 kvě 2012, 21:26
Ahoj já s manželkou 200 kg a taky o ničem neví.
Ahoj Gallsi , tu barvu máš origo?
07 kvě 2012, 21:44
Origo, ale už má pár (více) šrámů.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 20 bře 2014, 19:24, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
07 kvě 2012, 23:23
No já bych z toho Buráka zase takovou hvězdu nedělal. Ano uveze i 200 kg, ale když na tom jedu sám (90kg) nebo ve dvou (150kg) tak je to safra znát. Především na v akceleraci při předjíždění na okreskách (tzn.z 90km/h na 120km/h) je to značný rozdíl. Ve dvou hodně přemýšlím jestli se do toho předjíždění pustím a v průběhu manévru doufám, že plechovkář nebude chtít závodit...Já bych pro jízdu ve dvou s rezervou dnes volil něco silnějšího...
08 kvě 2012, 07:33
Při dodržování předpisů musí být výkon dostatečný i s bagáží. Tzn. jízda do 90-100. Pokud chce lítat 120 a vejš tam kde je 90km/h, je třeba si koupit mašinu. Naloženej jednoválcovej skůtr v akceleraci po 120km/h už opravdu uvadá. Do 100 km/h bych řekl bez problémů při standardním osazení. Resp. já mám sice o nějaký koník navíc, ale v tomto režimu absolutně bez problémů.
Pokud se ke skůtru nepostaví jako k pohodlnému dopravnímu prostředku a bude chtít dynamickou jízdu, výkon mu v budoucnu stačit nebude.
Má to přes 200kg a necelých 40koní, tak je potřeba s tím taky zacházet a nečekat od toho nemožné.
08 kvě 2012, 08:03
Ano,souhlasím,nikdo z něj hvězdu nedělá.On se ptal na Burgmana 400,odpověděl jsem svoji zkušenost,polemika o tom jestli uveze 100 kg chlapa mi příjde ůsměvná.Pokud má vyšší nároky na cestováníí ve dvou,chce mít bezkonkurenčí akceleraci a maximálku,nehledal bych mezi skůtry,existuje bohatý výběr větších a silnějších motorek.