Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
04 kvě 2012, 12:46
Tak to je OK, hlavně že už tak nějak jezdíš
04 kvě 2012, 19:57
Stana: pokud si dobře vzpomínám,tak ten plastovej konec na kryt spínačky není symetrickej.Musíš ho přikládat klíčkem ve svislý poloze zubama dolu.Jinak ten plastovej osmihran nepasuje do díry. Taky jsem s tím zápasil,než jsem se zorientoval.
04 kvě 2012, 21:08
Ahoj kluci sem hrdým majitelem r.v. 2000 a jak to tady čtu vstříkování , ř.j. , klapky , diagnostika , to se mne asi netýká nebo jo ? Jo a to označení tenmůj to je K 00 ? a do kterýho typu jsou stejný plasty?
04 kvě 2012, 21:21
Same, máš karbec, takže ne.
04 kvě 2012, 21:31
Takže ani řídící jednotka ? Já se začal divit když sem ji našel na webu mezi použitejma dílama.
04 kvě 2012, 21:33
Je, ale v funkčně zcela rozdílná.
04 kvě 2012, 21:35
Něco jako tyristorový zapalování ?
05 kvě 2012, 10:18
Koho by zajímaly fotky mýho stroje, mám hotovou galérku na Motorkářích:
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=72513...i na Facebooku, kde jsou navíc i popisky k fotkám:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 50c3dc2d60
05 kvě 2012, 11:11
majkl: u K7 nesvítí obě potkávací světla ?
05 kvě 2012, 11:53
Nesvítí,ale dost lidí to předělává,aby to svítilo.Taky už mi svítí
To otvírání sedla je bomba,chystám se na to taky,už mám koupené D.O.Jen mi chybí odskok a tak nějak trochu času
05 kvě 2012, 16:53
Galls píše:Tak jsem včera řešil zajímavou věc. Při jízdě z kopce a při zastavení jsem měl malé otáčky volnoběhu. Zastavil jsem, dal skútr na hlavní stojan a otáčky byly OK. ...
Tak problém vyřešen. Když už jsem se chystal na rozborku a sborku karbece, všiml jsem si prasklé hadičky mezi karbecem a EGR ventilem.
Hadičku jsem zastřihl, připojil zpátky k EGR ventilu a vše už běží bez problémů. Volnoběh jde nastavit bez problémů a je stálý, bez kolísání. Zlepšil se i náběh otáček při přidání, předtím se občas motor mírně přidusil. Konečně se nemusím bát, kdy mi to na křižovatce chcípne a nemusím to túrovat.
05 kvě 2012, 18:21
Zdar všem .potřeboval bych trochu poradit.po dnešní projíždce (mam buraka 400 r.v.2000) mi začal nejak škytat po cca 25 KM a pak po 5km chcipnul.po chvilce když vychladnul tak zase naskočil a takhle se to opakovalo ,vždy když se ohřal po 7km tak zdechnul.a když ho necham vrčet v garaži až na větrák tak nic všechno v pohodě ani neškytne.díky všem za případné rady.Majus
05 kvě 2012, 19:17
Zkusil bych se podívat na pumpu. Možná dává málo benzínu.
05 kvě 2012, 20:12
Galls píše:jsem zastřihl, připojil zpátky k EGR ventilu a vše už běží bez problémů.
Neměl jsi ho vůbec připojovat . Já mám hadičku přestřihlou , oba konce zaslepený a EGR vyřazenej . Už cca 50 000 km. Žádný problémy s otáčkama nebo něco podobnýho . Navíc šla spotřeba dolů . Normálně jezdím za 3,3 - 3,6 . Předtím jsem to měl mezi 3,7 - 4,0 . Teď co jsem jezdil na odpolední ( takže zpátky za tmy , a hodně opatrně , protože jsem pod dojmem zážitku kdy kolega na moto srazil kance ) tak dokonce 3,1 .
05 kvě 2012, 20:35
Odpojený ho mám mezi výfukem a EGR. Tohle je ta hubená hadička od karbece, co ho řídí podtlakem.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 20 bře 2014, 19:12, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku