Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 kvě 2012, 17:02

nazdar pani
mam taky problem.
k svojmu burgacovi mam len jeden kluc ktory nie je v najlepsom stave
neviete mi niekto poradit kde by som vydel zohnat dalsi kluc?
v Suzuki mi ponúkali kluc obj.c.37146-14GM0-008 s imobilizerom za 42-€ ale vzhladom k tomu ze nemám kod ku klucu
nevedia mi potvrdit ci by mi fungoval.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 kvě 2012, 17:32

ohledně klíčů má velké zkušenosti Foky,ten ti určitě poradí..

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 kvě 2012, 17:36

Ahoj,
fungovat klíč jako takovej ti bude, budeš moc nastartovat, dostat se do kufru atd., ale pokud máš zamykatelnou spínačku tím šestihranem na druhé straně klíče, tak ti nepůjde ten.

Já se v Suzuki dohodl, že mi objednají na Burgmana nový nevybroušený klíč, já si ho nechám vybrousit podle toho svého starého a oni mi pak ten nový nahrají do řídící jednotky. U nového však nešel tím šestihranem zamknout kryt spínačky, protože se jednalo vlastně o jiný klíč. Pokud nemáš originální kód klíče ve formě "A0000" tak ti stejně nic jiného nezbude. Furt je to menší zlo, než koukat na skútra, od kterého nemáš ani jeden klíč.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 kvě 2012, 17:42

takze kludne si ho mozem kupit, v pohode sním nastartujem?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 kvě 2012, 17:51

Standardně ne, oni ti ho musejí nahrát přes diagnostiku do řídící jednotky. Pak budeš startovat.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 kvě 2012, 20:59

Ahoj všichni. Před 14 dny jsem si pořídil Burgman 400 K7 r.v. 2006 a nechal jsem udělat kompletní servis před sezónou olej, filtry, brzdovku, ale před pár dny mi začal při rozjezdu pískat (asi řemen) a má při rozjezdu takové cukání. Nemáte s tím tady někdo zlušenost a neporadili mi co to může být. Nechce se mi hned vyhodit další tisíce v Suzuki servisu.
Děkuju, Michal.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 kvě 2012, 21:11

Ahoj, jedná se o napálené obložení spojky.

Přečti fórum od cca strany 100 a dál a určitě se vše dočteš - je tu spousta informací a řešilo to mnoho lidí.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 kvě 2012, 21:24

michalwband: řešil jsem stejný problém. Mám K8 apřirozjezdu to občas zapískalo. Někdo píše přelepit pakny a je po problému. Já jsem to vyřešil tímto: http://www.scooter-tuning.cz/spojka-malossi-maxi-16
Po výměně najeto cca 500km a zatím bez jediného písknutí. Dokonce se mi zdá, že i otáčky při rozjezdu šly dolů :D
Jen tě upozorňuji, že spojka co tam byla byla 5ti paprsková origo suzuki a přesto pískala. A to vypadá jak fungl nová, bez známek opotřebení.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 kvě 2012, 23:34

foky: Čistě ze zvědavosti, na jakém principu funguje zavírání toho krytu spínačky, že je k tomu potřeba ten kód? Jeden můj klíč už je tak "ohudlanej", že se s ním tou krytkou těžko manipuluje, tzn. funkční mám jen jeden...nicméně kód mám.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

03 kvě 2012, 20:08

Tak jsem zpátky ve hře, mam najeto prvních 20km,motor šlape jako hodinky celá sranda vyšla na 25 000 kč
Ale budu jezdit s novým motorem :wink:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

03 kvě 2012, 20:21

Stana: V různých pozicích jsou v tom klíči tuším 3-4 malinkatý magnetky, který pasujou na magnetky v tý spínačce. Jedině specifický klíč tak může tu spínačku odemknout. Zamknout to jde jakýmkoliv (všechny šestihrany jsou tvarově stejný), ale odemknout to jde akorát tím jedním který má specifické rozmístění těch magnetků.

Pokud už nemáš třeba žádný klíč s tím specifickým šestihranem, tak se to dělá tak, že se ta spínačka vyndá, rozebere a ty magnetky se z toho vysypou. Jde to pak zamykat i odemykat jakýmkoliv šestihranem.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

03 kvě 2012, 20:34

Zajímavé, asi jsem si ten plast na klíči "ohudlal" když jsem ho nepřesně přikládal...musím si k tomu čupnout, abych ten šestihran dával přesně kolmo na spínačku, jinak se mi klíč protočí a krytka se nehne a plast na klíči se deformuje (je nějaký měkký)... každopádně díky za info :wink:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

04 kvě 2012, 12:08

Foky: Můj problém nejspíš vyřešen. Rozebral jsem vstřikování a "vyhnal z něj pavouky" a zároveň jsem za chodu odpojoval všechny možný čidla a nechal nahlásit chyby. Oddělal jsem i ovládání klapky a točil s ním ručně dle otáček. Jak jsem všechno postupně poskládal, aby chyby zase zmizely, už to jede skoro normálně. Pořád to není úplně raketa na rozjezdy, ale to bude novým obložením spojky, u kterýho je znát, že si s najetými kilometry "sedá" a je to lepší a lepší. Spotřeba ve městě zatím dolů nejde, zůstává na 6,2 l, ale předpokládám, že když nechám udělat kompletní diagnostiku a nastavení klapky, bude to O.K.
Jinak jsem namontoval alarm, centrální zamykání - zatím jen nádrže (schránku pod řídítky dodělám později, až seženu plastovou páčku otevírání, kterou mám zlomenou), elektrický otevírání sedla a udělal jsem přípravu na el. otevírání kufru a brzdový světlo, až kufr namontuju. Ještě mně zbývá vyměnit brzdovku, ale to asi počkám až vyměním brzdový destičky na pravé straně, protože mi z Goldfrenu poslali obě strany levý. No a samozřejmě jsem vyměnil i ložisko řízení a ložiska předního kola, jak jsi mi radil. Byl to porod, ale zvládl jsem to. Díky za rady :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

04 kvě 2012, 12:15

Tak to je OK....ty měníš destičky vpředu? To se mi nějak nechce věřit.
Já měnil původní originály asi v 57000km a ještě by tak 5-10000km daly.

Jinak už si poskládal ten variátor komplet? Jako i s Dr.Pulleyema atd?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

04 kvě 2012, 12:42

Ano, měním přední. Je vidět, že Luigi používal hlavně zadní brzdu. Destičky přední brzdy mají ještě pár mm obložení a kotouč jak novej, přední destičky zadní brzdy byly v jednom místě už na plech a přestože je kotouč jak novej, už je na něm znát opotřebení. Zadní kotouč je ale hodně ohoblovanej a destičky tam už jsou nový. Asi se Luigimu někdy přední brzda vymstila tak se jí bál.
Jo, mám tam Dr.Pulley a novej řemen Dayco. Bohužel nevím, jak by to bývalo jezdilo s původními válečky, když jich tam polovina chyběla, takže nemůžu srovnávat. Ale takhle se mi to líbí. Maximálku jsem ještě nezkoušel. Po městě se víc jak 120 jezdit nedá :) ...ale i tak jsou otáčky hodně pod červeným polem. Na dvaapůli jsem na tuto rychlost musel točit na maximum.
Odeslat odpověď