Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
23 dub 2012, 14:25
Zdravím pánové, o velikonocích jsem se stal také majitelem K7 dovezeného od Itala. Chci se zeptat na volnoběh, tady se několikrát řešil zvýšený volnoběh, já mám opačný problém, na sytič cca 1500 ot, a zahřátý kolem 1100 ot, což je málo a jednou už mi to i chcíplo při dojezdu na křižovatku. Je mi jasný že u stříkačky žádný seřizovací šroubek není, dokáže někdo poradit?? Jinak vzducháč novej a klapka mi napsala -C00, takže taky OK.
23 dub 2012, 14:40
Hoj, je moudrý nechat resetovat ŘJ, protože je naučená na různé parametry od čidel.
Jako u hodně aut nech prostě přes noc vypojenou baterku. Ráno to bude jako kdybys ho natočil poprvé novej.
Nech to třeba 5 minut běžet na volnoběh a pak to jeď project. Uvidíš jak na tom budeš po zahřátí.
Pak je taky moudré (nevim kolik to má najeto) rozebrat a vyčistit klapky, protože volnoběh je zde řízen ventilem skrze úzkej vzduchovej kanálek,
kterej se velmi rád zanáší bordelem (dobře se to čistí čistítkama na uši).
23 dub 2012, 23:44
Ahoj Foky, díky za rady, dneska jsem odpojil baterku, tak to zítra testnu, co se týče těch klapek, dostanu se k nim, aniž bych rozebral půl moto? myslím tím jestli stačí sedlo, plast před sedlem a ten dekl na vzducháč?
26 dub 2012, 15:14
Tak jsem včera řešil zajímavou věc. Při jízdě z kopce a při zastavení jsem měl malé otáčky volnoběhu. Zastavil jsem, dal skútr na hlavní stojan a otáčky byly OK. Jakmile jsem ho sundal ze stojanu, tak zase klesly. Zajedu do dílny, hodím na stojan a OK. Sundám a klesnou. Myslel jsem si, že se možná někde napínají lanka (motor se na stojanu prověsí) a tak jsem je u karbecu vypojil, ale pořád to samé. Ještě mě napadla hladina v plovákovce, ale při naklánění dopředu a dozadu se nic nemění. Jsem z toho trochu ...
Tuší někdo? Je to B400/2001 - karbec.
26 dub 2012, 19:46
Tak jsem si dnes nabastlil třetí brzdové světlo s přerušovačem
http://youtu.be/JGIDI42dclg
28 dub 2012, 16:48
Jestli možu, asi bych to neřešil, pokud jen kolísají a motor nezkapává....... Najdi kompromis, mám stejný ročník,tento problém nemám, ale jsou horší problémy s těmato ročníkama, ale tento problémek je zanedbatelný .......
Ale, určitě záleží na tobě, pokud chceš řešit tento problémek. Osobně netuším čím to může být
Naposledy upravil
KYBLOS dne 20 bře 2014, 19:04, celkově upraveno 2
Důvod: zbytečná citace
28 dub 2012, 18:45
Nevíte někdo, v čem spočívaly problémy s ŘJ u K7+? Poskládal jsem skútr, dal jsem tam přelepenou spojku, válečky od doktora, je tam novej olej, svíčka, vypranej filtr... Na displeji píše -C00, a když přidám plyn, pomlčka vyskočí nahoru. Zdálo by se, že je všechno O.K., ale pořád s tím je nějakej problém. Na silnici se nedostanu přes 6.500 otáček. Z kopce jo, ale po rovině, nebo do kopce ne. Když to pak dám na stojan a na místě vytočím plyn, dostane se jen na 6.500 otáček, kde chvilku stagnuje a pak teprve vyletí otáčky až na 9.500. Myslím, že když byl dole variátor, letělo to rovnou k těm 9.500. Může to být vadnou ŘJ, nebo je nějakej problém "vzadu"? Baterka byla 14 dní odpojená, takže problém v hodnotách nějakých čidel bych nehledal. Moje K2 250 je nejen živější na rozjezd, ale i maximálku má vyšší, takže si dokážete představit, jak to jede. Zkoušel jsem i filtr vzduchu oddělat a krom zvýšenýho rámusu žádná změna.
29 dub 2012, 22:46
juryi píše:Najdi kompromis, mám stejný ročník,tento problém nemám, ale jsou horší problémy s těmato ročníkama, ale tento problémek je zanedbatelný .......
Ale, určitě záleží na tobě, pokud chceš řešit tento problémek. Osobně netuším čím to může být
Kompromis je jednoduchý, nastavit volnoběh bez stojanu. Jen mi to nejde do hlavy.
30 dub 2012, 12:09
Neznáte prosím někoho z Brna, nebo blízkýho okolí, kdo má B 400 K7, nebo K8? Potřeboval bych za někým takovým příjet a něco vyzkoušet. Potřebuju oddělat krycí plast motoru a pod ním odšroubovat dva šrouby a rozpojit jeden konektor, abych vytáhl vstřikovač a namontoval tam můj, abych vyzkoušel, jestli v něm není závada. Pořád se mi to dost dusí a nechce to jet a žere to. V servisu radili, že možná slabý čerpadlo, ale to by nebyla asi vyšší spotřeba, takže je možný, že mám v háji vstřikovač. Sami by to ale zkoušeli stylem pokus-omyl a určitě by to hezkých pár tisíc stálo. A proč platit takvý peníze, když to můžu vyzkoušet sám během půl hodiny. Jde jen o to najít někoho s podobným strojem v okolí. Poraďte prosím. Díky, Majkl
30 dub 2012, 12:20
Majkle co to je ta "vysoká spotřeba" ?
30 dub 2012, 18:19
Foky: 6 při klidné jízdě a'la kadla kadla a 6,5 při takové normální. Rychle se s tím jezdit nedá, když to nejede, ale jinak by šla spotřeba určitě ještě nahoru, i na 8 litrů.
30 dub 2012, 18:25
Zkusil bych se zaměřit na lambdu.....ta často způsobuje takhle hodně bohatou směs.
30 dub 2012, 20:14
Foky: Lambdu jsem zkoušel odpojit, ale krom rozsvícení F1 žádná změna. Nějakej další tip?
30 dub 2012, 20:22
V tvém případě ti asi nezbude nic jinýho, než si vyndat komplet klapky, sundat z toho čidla a vše komplet proměřit dle servisního manuálu.
Je dost možný, že bude vše v pořádku, pak asi budeš muset hledat chybu ve svazku. To by ale znamenalo odstrojit skútra na rám.
Pak jsou takový závady, který ani ty normálně nezjistíš, jako KO řídící jednotka atp.
01 kvě 2012, 12:49
Foky: No já si říkám, že když zkusím dát jinej vstřikovač a nezlepší se to, budu vědět, že to ním není. Pak můžu zkusit zapnout klíček bez vstřikovače a porovnám, jak silnej proud benzínu vystříkne hadičkou u zdravýho stroje a u mýho stroje a vím, jestli to je čerpadlem. Taky můžu zaměnit celý klapky, což je taky chvilka na výměnu a pár konektorů. Až kdybych zjistil, že závada přetrvává, je jasný, že je buď ve svazku, nebo v jednotce. Věřím ale, že je to jen v té klapce, případně ve vstřikovači. Při sundání snímače z klapky jde ten snímač namontovat jinak a já nevím, jestli to tam není daný blbě. Pak by ten ovládací motorek nemusel dostatečně otevírat a snímač by mu přitakával, protože podle špatně nasazené osičky prd pozná. Jde jen o to najít někoho se stejným skútrem a vizuálně to porovnat, nebo zkusit přehodit. Tady opravdu není nikdo z Brna, nebo se bojíte, že se vám v tom budu vrtat? To opravdu není žádný složitý rozdělávání ničeho, co by pak nešlo zpátky. Jsou to naprosto jednoduchý věci a za půl hodiny, nebo hodinu není co dělat.